El 57,91% dels consumidors valencians mantindrà la seua despesa durant el Nadal quasi tres punts per damunt de 2016, mentre que un 4.04% gastarà menys, segons un sondeig de l'Associació Valenciana de Consumidors (AVACU) amb la previsió de despeses per a les pròximes festes. Així, este any, d'acord amb l'enquesta, augmenta el percentatge dels valencians que afirmen que les seues despeses seran molt més majors (d'un 19,1 a un 2,69%) i es manté, encara que amb un lleuger augment, els que preveuen realitzar una despesa «més major» (d'un 20,25 a un 20,54%). També creix la xifra dels que preveuen una despesa menor per a este Nadal (d'un 14,56% a un 14,81%) però es reduïx el dels que augura que gastarà molt més (d'un 6,96 a un 4,04%).
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca carrega contra el Govern central per finançar trasvasaments a Marroc i negar-los a la Comunitat
Juanfran Pérez Llorca denuncia que el Govern d’Espanya bloqueja trasvasaments a la Comunitat Valenciana per motius mediambientals mentres finança projectes similars a Marroc, al qual qualifica de gran competidor agrícola.
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud
Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.
Comunitat Valenciana
Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat
Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll
El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.
Comunitat Valenciana
Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant
La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.
Comunitat Valenciana
El nou pla d’Educació arreplega propostes de tots els sindicats per a rebaixar la conflictivitat
La Conselleria d’Educació ha elaborat un nou document amb aportacions de tots els sindicats per a intentar rebaixar la conflictivitat en la cinquena setmana de vaga indefinida del professorat i confia a tancar acords en la reunió d’este dijous.
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca anima a mantindre el diàleg per a posar fi a la vaga del professorat
Juanfran Pérez Llorca destaca el diàleg en la Mesa d'Educació en plena vaga indefinida del professorat i anima totes les parts a mantindre la negociació per a transformar el sistema educatiu valencià.
Comunitat Valenciana
Expulsen cinc anys d’Espanya un home per matar el gat de la seua parella a Torrevieja
Un jutjat d’Orihuela ha condemnat un home de 29 anys a cinc anys d’expulsió d’Espanya per matar al carrer el gat de la seua parella a Torrevieja. Els fets s’han considerat violència vicària i maltractament animal, i l’home serà traslladat a Colòmbia, el seu país d’origen.








