10.8 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Dos detinguts a Alacant per apunyalar un home en una fruiteria

Agents de la Policia Nacional a Alacant han detingut dos homes de nacionalitat algeriana que després d’una discussió en un establiment en el qual treballaven van acabar apunyalant la víctima amb dos ganivets causant-li ferides en diverses parts del cos.

 

El perjudicat, algerià de 26 anys, va acudir a una fruiteria de la zona nord de la ciutat d’Alacant, després de realitzar la compra va mantenir una acalorada discussió amb els dependents sortint de la botiga.

Un cop fora, estigues persones van agafar dos ganivets de l’establiment i van perseguir el client fins a aconseguir-ho en mig del carrer, agredint-lo amb els ganivets causant-li diverses ferides a les cames i els braços.

Diverses persones que passaven pel lloc van donar avís a la Policia Nacional desplaçant fins al lloc diverses dotacions que van assistir a la víctima, que sagnava abundantment per les ferides, fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Els agressors van fugir del lloc abans de l’arribada dels agents. Si bé un d’ells, amb el precipitat de la fugida va oblidar en l’establiment una bandolera amb el seu carnet de conduir. Finalment, el denunciant va necessitar diverses grapes per guarir les seues ferides, que encara que profundes, no van fer perillar la seua vida.

Un cop donat d’alta, agents del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial de la Policia Nacional a Alacant van realitzar les primeres indagacions per tal de demanar dades per identificar el segon dels presumptes agressors i confirmar la participació en els fets del jove el carnet de conduir va aparéixer en el lloc dels fets.

Després de prendre declaració a la mateixa víctima i altres testimonis que van presenciar els fets, els agents van aconseguir identificar l’agressor que falta.

Un cop plenament identificats, els agents van establir un dispositiu especial per tal de localitzar-los, ja que estes, coneixedors de la seua recerca per la policia, havien abandonat els seus domicilis i els llocs que freqüentaven amb intenció d’eludir l’acció de la justícia. Un d’ells fins i tot havia amenaçat als seus coneguts amb causar-los tota mena de mals si era delatat a la policia.

En este dispositiu van formar part també. agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant, els quals unint esforços amb la Policia Judicial, finalment, van aconseguir localitzar i detenir els dos presumptes autors, frustrant així el seu intent de fugida.

Els detinguts de 20 i 31 anys van ser posats a disposició de Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Indonèsia posa fi a la busca del xiquet espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de rescat van donar per conclòs l'operatiu per a localitzar al menor desaparegut després de l'enfonsament del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. El sinistre s'ha saldat amb tres morts i dos supervivents.

Mercedes Hurtado revalida la Presidència del Col·legi de Metges de València

Mercedes Hurtado ha sigut reelegida per a presidir quatre anys més el Col·legi de Metges de València, amb 1.696 vots enfront de 883 i una participació entorn del 13,5%. La nova Junta prendrà possessió al febrer.

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.