Dos detinguts a Alacant per apunyalar un home en una fruiteria

Agents de la Policia Nacional a Alacant han detingut dos homes de nacionalitat algeriana que després d’una discussió en un establiment en el qual treballaven van acabar apunyalant la víctima amb dos ganivets causant-li ferides en diverses parts del cos.

 

El perjudicat, algerià de 26 anys, va acudir a una fruiteria de la zona nord de la ciutat d’Alacant, després de realitzar la compra va mantenir una acalorada discussió amb els dependents sortint de la botiga.

Un cop fora, estigues persones van agafar dos ganivets de l’establiment i van perseguir el client fins a aconseguir-ho en mig del carrer, agredint-lo amb els ganivets causant-li diverses ferides a les cames i els braços.

Diverses persones que passaven pel lloc van donar avís a la Policia Nacional desplaçant fins al lloc diverses dotacions que van assistir a la víctima, que sagnava abundantment per les ferides, fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Els agressors van fugir del lloc abans de l’arribada dels agents. Si bé un d’ells, amb el precipitat de la fugida va oblidar en l’establiment una bandolera amb el seu carnet de conduir. Finalment, el denunciant va necessitar diverses grapes per guarir les seues ferides, que encara que profundes, no van fer perillar la seua vida.

Un cop donat d’alta, agents del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial de la Policia Nacional a Alacant van realitzar les primeres indagacions per tal de demanar dades per identificar el segon dels presumptes agressors i confirmar la participació en els fets del jove el carnet de conduir va aparéixer en el lloc dels fets.

Després de prendre declaració a la mateixa víctima i altres testimonis que van presenciar els fets, els agents van aconseguir identificar l’agressor que falta.

Un cop plenament identificats, els agents van establir un dispositiu especial per tal de localitzar-los, ja que estes, coneixedors de la seua recerca per la policia, havien abandonat els seus domicilis i els llocs que freqüentaven amb intenció d’eludir l’acció de la justícia. Un d’ells fins i tot havia amenaçat als seus coneguts amb causar-los tota mena de mals si era delatat a la policia.

En este dispositiu van formar part també. agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant, els quals unint esforços amb la Policia Judicial, finalment, van aconseguir localitzar i detenir els dos presumptes autors, frustrant així el seu intent de fugida.

Els detinguts de 20 i 31 anys van ser posats a disposició de Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Rubén Burgos deixa la banqueta del València Basket femení però seguirà en el club

Rubén Burgos posa fi a nou anys com a entrenador del València Basket femení, amb un ascens i onze títols, i passarà a la direcció esportiva de l'equip.

Una clínica de Castelló, condemnada a pagar 92.000 euros per seqüeles després d’un baló intragàstric

Un jutjat civil de Castelló condemna a una clínica i al seu cirurgià a indemnitzar amb 92.088 euros a una pacient de 49 anys per les greus seqüeles derivades de la col·locació negligent d'un baló intragàstric.

Detingut en El Altet per intentar vendre una rèplica d’un Ferrari 360 Spider en internet

La Policia Nacional ha detingut en la pedania il·licitana del Altet a un home acusat d'un delicte contra la propietat industrial per intentar vendre en internet una rèplica d'un Ferrari 360 Spider construïda sobre el xassís d'un altre vehicle.

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.

Els exàmens de selectivitat arranquen en catorze comunitats i es prolonguen fins al dijous

Més de 300.000 estudiants afronten des de hui la prova d'accés a la universitat en catorze comunitats, amb un model d'exàmens més pràctic i noves mesures per a evitar les còpies.