Dos detinguts a Alacant per apunyalar un home en una fruiteria

Agents de la Policia Nacional a Alacant han detingut dos homes de nacionalitat algeriana que després d’una discussió en un establiment en el qual treballaven van acabar apunyalant la víctima amb dos ganivets causant-li ferides en diverses parts del cos.

 

El perjudicat, algerià de 26 anys, va acudir a una fruiteria de la zona nord de la ciutat d’Alacant, després de realitzar la compra va mantenir una acalorada discussió amb els dependents sortint de la botiga.

Un cop fora, estigues persones van agafar dos ganivets de l’establiment i van perseguir el client fins a aconseguir-ho en mig del carrer, agredint-lo amb els ganivets causant-li diverses ferides a les cames i els braços.

Diverses persones que passaven pel lloc van donar avís a la Policia Nacional desplaçant fins al lloc diverses dotacions que van assistir a la víctima, que sagnava abundantment per les ferides, fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Els agressors van fugir del lloc abans de l’arribada dels agents. Si bé un d’ells, amb el precipitat de la fugida va oblidar en l’establiment una bandolera amb el seu carnet de conduir. Finalment, el denunciant va necessitar diverses grapes per guarir les seues ferides, que encara que profundes, no van fer perillar la seua vida.

Un cop donat d’alta, agents del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial de la Policia Nacional a Alacant van realitzar les primeres indagacions per tal de demanar dades per identificar el segon dels presumptes agressors i confirmar la participació en els fets del jove el carnet de conduir va aparéixer en el lloc dels fets.

Després de prendre declaració a la mateixa víctima i altres testimonis que van presenciar els fets, els agents van aconseguir identificar l’agressor que falta.

Un cop plenament identificats, els agents van establir un dispositiu especial per tal de localitzar-los, ja que estes, coneixedors de la seua recerca per la policia, havien abandonat els seus domicilis i els llocs que freqüentaven amb intenció d’eludir l’acció de la justícia. Un d’ells fins i tot havia amenaçat als seus coneguts amb causar-los tota mena de mals si era delatat a la policia.

En este dispositiu van formar part també. agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant, els quals unint esforços amb la Policia Judicial, finalment, van aconseguir localitzar i detenir els dos presumptes autors, frustrant així el seu intent de fugida.

Els detinguts de 20 i 31 anys van ser posats a disposició de Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.