Dos detinguts a Alacant per apunyalar un home en una fruiteria

Agents de la Policia Nacional a Alacant han detingut dos homes de nacionalitat algeriana que després d’una discussió en un establiment en el qual treballaven van acabar apunyalant la víctima amb dos ganivets causant-li ferides en diverses parts del cos.

 

El perjudicat, algerià de 26 anys, va acudir a una fruiteria de la zona nord de la ciutat d’Alacant, després de realitzar la compra va mantenir una acalorada discussió amb els dependents sortint de la botiga.

Un cop fora, estigues persones van agafar dos ganivets de l’establiment i van perseguir el client fins a aconseguir-ho en mig del carrer, agredint-lo amb els ganivets causant-li diverses ferides a les cames i els braços.

Diverses persones que passaven pel lloc van donar avís a la Policia Nacional desplaçant fins al lloc diverses dotacions que van assistir a la víctima, que sagnava abundantment per les ferides, fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Els agressors van fugir del lloc abans de l’arribada dels agents. Si bé un d’ells, amb el precipitat de la fugida va oblidar en l’establiment una bandolera amb el seu carnet de conduir. Finalment, el denunciant va necessitar diverses grapes per guarir les seues ferides, que encara que profundes, no van fer perillar la seua vida.

Un cop donat d’alta, agents del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial de la Policia Nacional a Alacant van realitzar les primeres indagacions per tal de demanar dades per identificar el segon dels presumptes agressors i confirmar la participació en els fets del jove el carnet de conduir va aparéixer en el lloc dels fets.

Després de prendre declaració a la mateixa víctima i altres testimonis que van presenciar els fets, els agents van aconseguir identificar l’agressor que falta.

Un cop plenament identificats, els agents van establir un dispositiu especial per tal de localitzar-los, ja que estes, coneixedors de la seua recerca per la policia, havien abandonat els seus domicilis i els llocs que freqüentaven amb intenció d’eludir l’acció de la justícia. Un d’ells fins i tot havia amenaçat als seus coneguts amb causar-los tota mena de mals si era delatat a la policia.

En este dispositiu van formar part també. agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant, els quals unint esforços amb la Policia Judicial, finalment, van aconseguir localitzar i detenir els dos presumptes autors, frustrant així el seu intent de fugida.

Els detinguts de 20 i 31 anys van ser posats a disposició de Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.