Un alcalde zamorà, a la presó per oferir diners per sexe a una xiqueta

 

El restaurador i alcalde de Castroverde de Campos (Zamora), Cecilio Lera, ha ingressat a la presó provisional com a suposat autor d’un delicte de corrupció de menors per oferir diners a canvi de tindre relacions sexuals a una menor de la localitat, han confirmat a Efe fonts del cas.

L’ingrés a la presó s’ha produït dimarts passat després que el regidor, que té antecedents per violència de gènere contra la seua exdona, compareguera davant el Jutjat d’Instrucció de Villalpando pels fets ocorreguts la setmana passada en la localitat zamorana de la qual és alcalde.

El diari La Opinión-El Correo de Zamora, que informa aquest dijous de l’ingrés a la presó de l’alcalde, ha precisat que Lera està acusat d’induir a la prostitució a una xiqueta d’uns catorze anys, que també resideix en el municipi, després que tots dos estigueren en un bar de la localitat a primera hora de la vesprada.

Pel que sembla, segons aquest relat, Cecilio Lera va eixir darrere de la menor de l’establiment hostaler i li va oferir diners a canvi que mantindre sexe amb ell.

La xiqueta, acompanyada dels seus pares, va denunciar l’ocorregut davant la Guàrdia Civil, que va tramitar la denúncia per corrupció de menors i va traslladar les diligències al Jutjat d’Instrucció de Villalpando.

L’alcalde va ser condemnat fa menys de dos anys per un delicte de violència de gènere i amenaces, encara que tenia el seu ingrés a la presó suspés a canvi d’un tractament de deshabituació alcohòlica.

L’alcalde de Castroverde de Campos, que durant dècades ha dirigit un famós establiment hostaler especialitzat en cuina de caça al seu poble, és regidor municipal des de les primeres eleccions democràtiques, en 1979, i sempre ha concorregut pel PSOE fins que el gener de 2020 va ser expulsat del partit per les seues anteriors causes judicials.

Últimes notícies

Polèmica a València per l’anàlisi de la Guàrdia Civil a la gestió de Modepran

L’alcaldessa Catalá assegura que la Guàrdia Civil porta anys analitzant la gestió de Modepran, mentres el PSPV acusa el govern municipal i demana explicacions públiques al regidor de Benestar Animal.

Morant demana que Mazón perda l’acta de diputat i siga expulsat del PP per la gestió de la dana

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del PP i li retire l’acta de diputat, arran dels missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida

Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.

Confirmen les penes pels abusos sexuals de la secta de Vistabella del Maestrat

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha ratificat les condemnes de fins a set anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa instal·lada en una masia de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals a menors entre 2007 i 2022.

Khaalia Hillsman deixa el Valencia Basket després de ser l’MVP de la Copa de la Reina

El Valencia Basket ha confirmat que no renova la pivota nord-americana Khaalia Hillsman, clau en la Copa de la Reina però amb menys pes en la Lliga Femenina.

Un conductor ferit en xocar contra un arbre després de perdre el control del cotxe a Elx

Un conductor ha resultat ferit a Elx en perdre el control del cotxe i col·lidir amb un vehicle estacionat, mobiliari urbà i un arbre, que ha caigut sobre el vehicle. La seua acompanyant ha eixit il·lesa.

Irene Montero acusa la Generalitat de fer passar vergonya al professorat valencià

Irene Montero ha elogiat la lluita del professorat valencià en vaga i ha acusat la Generalitat de generar una imatge de vergonya, mentre Podem adverteix que la mobilització continuarà fins a aconseguir millores en l’educació pública.

Irene Montero contraposa l’orgull del professorat a la vergonya de la Generalitat per la vaga educativa

Irene Montero ha destacat en València l’orgull del professorat de l’escola pública en vaga i ha acusat la Generalitat de actuar amb vergonya davant unes reivindicacions que considera bàsiques per a l’educació valenciana.