Un alcalde zamorà, a la presó per oferir diners per sexe a una xiqueta

 

El restaurador i alcalde de Castroverde de Campos (Zamora), Cecilio Lera, ha ingressat a la presó provisional com a suposat autor d’un delicte de corrupció de menors per oferir diners a canvi de tindre relacions sexuals a una menor de la localitat, han confirmat a Efe fonts del cas.

L’ingrés a la presó s’ha produït dimarts passat després que el regidor, que té antecedents per violència de gènere contra la seua exdona, compareguera davant el Jutjat d’Instrucció de Villalpando pels fets ocorreguts la setmana passada en la localitat zamorana de la qual és alcalde.

El diari La Opinión-El Correo de Zamora, que informa aquest dijous de l’ingrés a la presó de l’alcalde, ha precisat que Lera està acusat d’induir a la prostitució a una xiqueta d’uns catorze anys, que també resideix en el municipi, després que tots dos estigueren en un bar de la localitat a primera hora de la vesprada.

Pel que sembla, segons aquest relat, Cecilio Lera va eixir darrere de la menor de l’establiment hostaler i li va oferir diners a canvi que mantindre sexe amb ell.

La xiqueta, acompanyada dels seus pares, va denunciar l’ocorregut davant la Guàrdia Civil, que va tramitar la denúncia per corrupció de menors i va traslladar les diligències al Jutjat d’Instrucció de Villalpando.

L’alcalde va ser condemnat fa menys de dos anys per un delicte de violència de gènere i amenaces, encara que tenia el seu ingrés a la presó suspés a canvi d’un tractament de deshabituació alcohòlica.

L’alcalde de Castroverde de Campos, que durant dècades ha dirigit un famós establiment hostaler especialitzat en cuina de caça al seu poble, és regidor municipal des de les primeres eleccions democràtiques, en 1979, i sempre ha concorregut pel PSOE fins que el gener de 2020 va ser expulsat del partit per les seues anteriors causes judicials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.