Un alcalde zamorà, a la presó per oferir diners per sexe a una xiqueta

 

El restaurador i alcalde de Castroverde de Campos (Zamora), Cecilio Lera, ha ingressat a la presó provisional com a suposat autor d’un delicte de corrupció de menors per oferir diners a canvi de tindre relacions sexuals a una menor de la localitat, han confirmat a Efe fonts del cas.

L’ingrés a la presó s’ha produït dimarts passat després que el regidor, que té antecedents per violència de gènere contra la seua exdona, compareguera davant el Jutjat d’Instrucció de Villalpando pels fets ocorreguts la setmana passada en la localitat zamorana de la qual és alcalde.

El diari La Opinión-El Correo de Zamora, que informa aquest dijous de l’ingrés a la presó de l’alcalde, ha precisat que Lera està acusat d’induir a la prostitució a una xiqueta d’uns catorze anys, que també resideix en el municipi, després que tots dos estigueren en un bar de la localitat a primera hora de la vesprada.

Pel que sembla, segons aquest relat, Cecilio Lera va eixir darrere de la menor de l’establiment hostaler i li va oferir diners a canvi que mantindre sexe amb ell.

La xiqueta, acompanyada dels seus pares, va denunciar l’ocorregut davant la Guàrdia Civil, que va tramitar la denúncia per corrupció de menors i va traslladar les diligències al Jutjat d’Instrucció de Villalpando.

L’alcalde va ser condemnat fa menys de dos anys per un delicte de violència de gènere i amenaces, encara que tenia el seu ingrés a la presó suspés a canvi d’un tractament de deshabituació alcohòlica.

L’alcalde de Castroverde de Campos, que durant dècades ha dirigit un famós establiment hostaler especialitzat en cuina de caça al seu poble, és regidor municipal des de les primeres eleccions democràtiques, en 1979, i sempre ha concorregut pel PSOE fins que el gener de 2020 va ser expulsat del partit per les seues anteriors causes judicials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.