Un alcalde zamorà, a la presó per oferir diners per sexe a una xiqueta

Ejemplo de shortcode con estilo
  El restaurador i alcalde de Castroverde de Campos (Zamora), Cecilio Lera, ha ingressat a la presó provisional com a suposat autor d’un delicte de corrupció de menors per oferir diners a canvi de tindre relacions sexuals a una menor de la localitat, han confirmat a Efe fonts del cas. L’ingrés a la presó s’ha produït dimarts passat després […]

 

El restaurador i alcalde de Castroverde de Campos (Zamora), Cecilio Lera, ha ingressat a la presó provisional com a suposat autor d’un delicte de corrupció de menors per oferir diners a canvi de tindre relacions sexuals a una menor de la localitat, han confirmat a Efe fonts del cas.

L’ingrés a la presó s’ha produït dimarts passat després que el regidor, que té antecedents per violència de gènere contra la seua exdona, compareguera davant el Jutjat d’Instrucció de Villalpando pels fets ocorreguts la setmana passada en la localitat zamorana de la qual és alcalde.

El diari La Opinión-El Correo de Zamora, que informa aquest dijous de l’ingrés a la presó de l’alcalde, ha precisat que Lera està acusat d’induir a la prostitució a una xiqueta d’uns catorze anys, que també resideix en el municipi, després que tots dos estigueren en un bar de la localitat a primera hora de la vesprada.

Pel que sembla, segons aquest relat, Cecilio Lera va eixir darrere de la menor de l’establiment hostaler i li va oferir diners a canvi que mantindre sexe amb ell.

La xiqueta, acompanyada dels seus pares, va denunciar l’ocorregut davant la Guàrdia Civil, que va tramitar la denúncia per corrupció de menors i va traslladar les diligències al Jutjat d’Instrucció de Villalpando.

L’alcalde va ser condemnat fa menys de dos anys per un delicte de violència de gènere i amenaces, encara que tenia el seu ingrés a la presó suspés a canvi d’un tractament de deshabituació alcohòlica.

L’alcalde de Castroverde de Campos, que durant dècades ha dirigit un famós establiment hostaler especialitzat en cuina de caça al seu poble, és regidor municipal des de les primeres eleccions democràtiques, en 1979, i sempre ha concorregut pel PSOE fins que el gener de 2020 va ser expulsat del partit per les seues anteriors causes judicials.

Últimes notícies

València tancarà parcs i suspendrà les activitats a l’aire lliure per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València suspendrà este diumenge totes les activitats a l’aire lliure, tancarà parcs, jardins i cementeris i reforçarà els servicis d’emergència per l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes i fenòmens costaners.

Mor un home en una planta de formigó de Castalla en bolcar una retroexcavadora

Un treballador de 67 anys ha mort en una planta de formigó de Castalla després de bolcar una retroexcavadora i quedar atrapat. Bombers del parc d'Ibi han acudit a la zona amb diversos mitjans per a atendre l'emergència.

Aemet activa l’avís roig diumenge al sud de València i nord d’Alacant per pluges extremes

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges diumenge al litoral sud de València i al nord d’Alacant, amb acumulats de fins a 300 l/m2 en 24 hores.

El Palau de la Música bat rècord d’abonats amb un 23 % més en la temporada 2026/27

El Palau de la Música de València arranca la temporada 2026/27 amb 1.170 abonats, un augment del 23,16 %, i quasi duplica la recaptació de les primeres dos setmanes respecte a l’any anterior.

Morant alerta d’un país que il·lusiona o que espanta en les pròximes eleccions

Diana Morant advertix a Madrid que en les generals d’enguany els espanyols es juguen “un país que il·lusiona o un país que espanta” i defensa que a la ciutadania valenciana li interessa que Pedro Sánchez continue al Govern d’Espanya.

Estafen quasi 50.000 euros a un home amb una falsa oferta de telefonia i cauen a València

La Policia Nacional ha detingut a València una dona i a Sagunt un home acusats d’estafar 49.630 euros a un veí de Valladolid fent-se passar per comercials de telefonia mòbil. La ràpida denúncia ha permés bloquejar les transferències i recuperar tots els diners.

La compra d’habitatge per estrangers cau un 13 % però paga preus rècord

Les compravendes d’habitatge per estrangers han retrocedit un 13 % en la primera mitat d’any, sobretot en zones turístiques, mentres el preu per metre quadrat que paguen, especialment els no residents, continua a l’alça. La Comunitat Valenciana es manté com a destinació preferida dels no residents i registra una de les majors pujades de preu.

Arresten a Benidorm un home reclamat per Romania per alteració greu de l’ordre públic

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm un home de 41 anys reclamat per Romania per delictes contra l’ordre i la seguretat pública comesos en un casino en 2023. Sobre ell pesava una Ordre Europea de Detenció i Entrega i s’enfronta a una pena d’un any i cinc mesos de presó.