Alzira prohibirà tindre més de 5 mascotes per vivenda

Els veïns d'Alzira van a tindre que començar a anar amb compte amb el nombre de mascotes que tenen a les seues cases, ja que l'Ajuntament del municipi va a començar a limitar a un màxim de cinc la quantiat d'estes que es podran tindre als domicilis.

 

 

Açò afectarà al nombre de gossos i gats que una persona podrà cuidar a la seua casa, i la intenció és aconseguir millorar la higiene, evitar riscos sanitaris i també les molèsties que es poden ocasionar a la resta del veïnat.

 

 

A més, l'ordenança que pretén modificar el consistori obligarà als propietaris que isquen a passejar els seus animals a anar amb una ampolla d'aigua per a netejar una vegada l'animal haja fet les seues necessitats i el mobiliari urbà quede completament net.

 

 

Al poble d'Alzira ja està molt regulat de fa temps l'obligació de fer que els gossos només realitzen les seues necessitats en els llocs específics per a això, així com l'obligació del propietari de retirar els excrements posteriorment.

Últimes notícies

Rescatada una persona del balcó d’una vivenda en flames a València

Els bombers han rescatat este dimecres de matí una persona atrapada al balcó d’una vivenda incendiada a la ciutat de València. El foc, declarat en un pis del carrer Florista, ja ha sigut extingit i la família rep atenció social.

Últim dia de setembre amb ruixats al nord de Castelló i temperatures estables

L’últim dia de setembre arriba amb núvols i possibles ruixats febles al nord de Castelló, mentre les temperatures es mantenen estables a la Comunitat Valenciana.

La compravenda de vivendes cau un 19,1% a juliol mentre els preus pugen un 12,6% a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol una caiguda del 19,1% en les compravendes de vivendes i un augment del 12,6% en el preu, mentres les hipoteques per a compra han baixat un 7,6%, segons el Consell General del Notariat. A Espanya les operacions acumulen set mesos en negatiu, amb menys hipoteques i un preu mitjà que ja supera els 2.100 euros per metre quadrat.

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.