Amazon busca transportistes autònoms a València

La companyia de comerç electrònic Amazon ha decidit crear un exèrcit d'autònoms amb vehicle amb l'objectiu que estiguen a la seua disposició. Un model que ja ha estat implantat als Estats Units i Regne Units i ara la companyia el vol consolidar també a Espanya. Així, la multinacional està en procés de recerca de transportistes tant a Madrid com a València i paga 14 euros l'hora i no cal fer un mínim de repartiment. La companyia tampoc es compromet a donar al transportista un volum de negoci concret i assenyala la possibilitat d'acceptar o declinar les oportunitats oferides per Amazon.

D'altra banda, els autònoms també podran prestar el servei en transport com la bicicleta o algun altre vehicle no autoritzat, i fins i tot deixa l'opció de dur el paquet en transport públic o caminant.

Més novetats 

Amazon també ha anunciat este dimarts l'arribada a Espanya dels seus 'lockers' automàtics ubicats en més de 120 punts en 30 ciutats espanyoles en les quals els clients podran rebre els seus paquets. En concret, els clients d'Amazon poden elegir entre diferents localitzacions com gasolineres de Repsol, restaurants Telepizza, supermercats Dia, trasteros OhMybox i centres comercials de Merlin i Unibail per a rebre les seues compres.

Últimes notícies

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.

24 anys de presó per a Ábalos per les comissions il·legals en contractes de mascaretes

El Tribunal Suprem ha condemnat l’exministre de Transports i exdiputat per València José Luis Ábalos a 24 anys i 3 mesos de presó, amb un màxim de compliment de 16 anys i mig, per mordides en la compra de mascaretes el 2020 i per contractacions irregulars en empreses públiques.

La Justícia reobre la causa contra Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de València ha ordenat reobrir la investigació per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco pels 600.000 euros que presumptament hauria cobrat en 2008 en el marc del cas Azud, en considerar que el delicte encara no ha prescrit.