Amazon busca transportistes autònoms a València

La companyia de comerç electrònic Amazon ha decidit crear un exèrcit d'autònoms amb vehicle amb l'objectiu que estiguen a la seua disposició. Un model que ja ha estat implantat als Estats Units i Regne Units i ara la companyia el vol consolidar també a Espanya. Així, la multinacional està en procés de recerca de transportistes tant a Madrid com a València i paga 14 euros l'hora i no cal fer un mínim de repartiment. La companyia tampoc es compromet a donar al transportista un volum de negoci concret i assenyala la possibilitat d'acceptar o declinar les oportunitats oferides per Amazon.

D'altra banda, els autònoms també podran prestar el servei en transport com la bicicleta o algun altre vehicle no autoritzat, i fins i tot deixa l'opció de dur el paquet en transport públic o caminant.

Més novetats 

Amazon també ha anunciat este dimarts l'arribada a Espanya dels seus 'lockers' automàtics ubicats en més de 120 punts en 30 ciutats espanyoles en les quals els clients podran rebre els seus paquets. En concret, els clients d'Amazon poden elegir entre diferents localitzacions com gasolineres de Repsol, restaurants Telepizza, supermercats Dia, trasteros OhMybox i centres comercials de Merlin i Unibail per a rebre les seues compres.

Últimes notícies

Quique Llopis, únic espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen

Quique Llopis serà l'únic representant espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol davant els grans especialistes internacionals dels 110 metres barres.

El Suprem avala la revisió del transvasament Tajo-Segura i tomba el recurs dels regants

El Tribunal Suprem desestima el recurs del Sindicat Central de Regants de l'Aqüeducte Tajo-Segura contra la revisió del Pla Hidrològic del Tajo, que introduïx cabals ecològics mínims creixents.

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.