9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Amazon busca transportistes autònoms a València

La companyia de comerç electrònic Amazon ha decidit crear un exèrcit d'autònoms amb vehicle amb l'objectiu que estiguen a la seua disposició. Un model que ja ha estat implantat als Estats Units i Regne Units i ara la companyia el vol consolidar també a Espanya. Així, la multinacional està en procés de recerca de transportistes tant a Madrid com a València i paga 14 euros l'hora i no cal fer un mínim de repartiment. La companyia tampoc es compromet a donar al transportista un volum de negoci concret i assenyala la possibilitat d'acceptar o declinar les oportunitats oferides per Amazon.

D'altra banda, els autònoms també podran prestar el servei en transport com la bicicleta o algun altre vehicle no autoritzat, i fins i tot deixa l'opció de dur el paquet en transport públic o caminant.

Més novetats 

Amazon també ha anunciat este dimarts l'arribada a Espanya dels seus 'lockers' automàtics ubicats en més de 120 punts en 30 ciutats espanyoles en les quals els clients podran rebre els seus paquets. En concret, els clients d'Amazon poden elegir entre diferents localitzacions com gasolineres de Repsol, restaurants Telepizza, supermercats Dia, trasteros OhMybox i centres comercials de Merlin i Unibail per a rebre les seues compres.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.