Amazon busca transportistes autònoms a València

La companyia de comerç electrònic Amazon ha decidit crear un exèrcit d'autònoms amb vehicle amb l'objectiu que estiguen a la seua disposició. Un model que ja ha estat implantat als Estats Units i Regne Units i ara la companyia el vol consolidar també a Espanya. Així, la multinacional està en procés de recerca de transportistes tant a Madrid com a València i paga 14 euros l'hora i no cal fer un mínim de repartiment. La companyia tampoc es compromet a donar al transportista un volum de negoci concret i assenyala la possibilitat d'acceptar o declinar les oportunitats oferides per Amazon.

D'altra banda, els autònoms també podran prestar el servei en transport com la bicicleta o algun altre vehicle no autoritzat, i fins i tot deixa l'opció de dur el paquet en transport públic o caminant.

Més novetats 

Amazon també ha anunciat este dimarts l'arribada a Espanya dels seus 'lockers' automàtics ubicats en més de 120 punts en 30 ciutats espanyoles en les quals els clients podran rebre els seus paquets. En concret, els clients d'Amazon poden elegir entre diferents localitzacions com gasolineres de Repsol, restaurants Telepizza, supermercats Dia, trasteros OhMybox i centres comercials de Merlin i Unibail per a rebre les seues compres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.