Amazon busca transportistes autònoms a València

La companyia de comerç electrònic Amazon ha decidit crear un exèrcit d'autònoms amb vehicle amb l'objectiu que estiguen a la seua disposició. Un model que ja ha estat implantat als Estats Units i Regne Units i ara la companyia el vol consolidar també a Espanya. Així, la multinacional està en procés de recerca de transportistes tant a Madrid com a València i paga 14 euros l'hora i no cal fer un mínim de repartiment. La companyia tampoc es compromet a donar al transportista un volum de negoci concret i assenyala la possibilitat d'acceptar o declinar les oportunitats oferides per Amazon.

D'altra banda, els autònoms també podran prestar el servei en transport com la bicicleta o algun altre vehicle no autoritzat, i fins i tot deixa l'opció de dur el paquet en transport públic o caminant.

Més novetats 

Amazon també ha anunciat este dimarts l'arribada a Espanya dels seus 'lockers' automàtics ubicats en més de 120 punts en 30 ciutats espanyoles en les quals els clients podran rebre els seus paquets. En concret, els clients d'Amazon poden elegir entre diferents localitzacions com gasolineres de Repsol, restaurants Telepizza, supermercats Dia, trasteros OhMybox i centres comercials de Merlin i Unibail per a rebre les seues compres.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.