Perd una bossa de droga i amenaça de mort al xic que la troba en Alacant

Imatge d’arxiu d’un atacant amb una arma blanca | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que va amenaçar de mort amb una daga a un altre que s’havia trobat en una discoteca una bossa plena de drogues. El detingut, de 42 anys, està acusat d’un delicte de tràfic de drogues i d’amenaça de mort amb el punyal a l’altra persona, ha informat la Comissaria provincial.

 

Dels fets es va tindre coneiximent arran d’un avís al 091 en què una persona alertava que l’havien amenaçat de mort amb una daga enfront d’una discoteca en un polígon d’Alacant.

 

La víctima va manifestar als agents que s’havia trobat una bossa tirada en terra i que dins hi havia unes quantes paperines de droga. En eixe moment, va aparéixer un home amb un punyal d’uns 35 centímetres i el va amenaçar de mort per a que li donara bossa.

 

Mentres contava que havia passat, va vore al presumpte agressor. Els agents van anar a identificar-lo, però en vore que anaven cap a ell, es va ficar en la discoteca per a intentar escapar-se entre la multitud. No obstant això, va ser localitzat quan intentava desfer-se de la droga.

 

Els policies li van trobar unes quantes paperines que, presumptament, tenien speed preparats per a la seua venda i distribució. També van trobar dins del cotxe del detingut una bàscula de precisió, l’arma blanca amb la que havia amenaçat a la víctima i una altra navalla amagada.

 

Els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor, un home de nacionalitat espanyola, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia d’Alacant pels delictes de tràfic de drogues i amenaces greus.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.