Perd una bossa de droga i amenaça de mort al xic que la troba en Alacant

Imatge d’arxiu d’un atacant amb una arma blanca | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que va amenaçar de mort amb una daga a un altre que s’havia trobat en una discoteca una bossa plena de drogues. El detingut, de 42 anys, està acusat d’un delicte de tràfic de drogues i d’amenaça de mort amb el punyal a l’altra persona, ha informat la Comissaria provincial.

 

Dels fets es va tindre coneiximent arran d’un avís al 091 en què una persona alertava que l’havien amenaçat de mort amb una daga enfront d’una discoteca en un polígon d’Alacant.

 

La víctima va manifestar als agents que s’havia trobat una bossa tirada en terra i que dins hi havia unes quantes paperines de droga. En eixe moment, va aparéixer un home amb un punyal d’uns 35 centímetres i el va amenaçar de mort per a que li donara bossa.

 

Mentres contava que havia passat, va vore al presumpte agressor. Els agents van anar a identificar-lo, però en vore que anaven cap a ell, es va ficar en la discoteca per a intentar escapar-se entre la multitud. No obstant això, va ser localitzat quan intentava desfer-se de la droga.

 

Els policies li van trobar unes quantes paperines que, presumptament, tenien speed preparats per a la seua venda i distribució. També van trobar dins del cotxe del detingut una bàscula de precisió, l’arma blanca amb la que havia amenaçat a la víctima i una altra navalla amagada.

 

Els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor, un home de nacionalitat espanyola, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia d’Alacant pels delictes de tràfic de drogues i amenaces greus.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.