Perd una bossa de droga i amenaça de mort al xic que la troba en Alacant

Imatge d’arxiu d’un atacant amb una arma blanca | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que va amenaçar de mort amb una daga a un altre que s’havia trobat en una discoteca una bossa plena de drogues. El detingut, de 42 anys, està acusat d’un delicte de tràfic de drogues i d’amenaça de mort amb el punyal a l’altra persona, ha informat la Comissaria provincial.

 

Dels fets es va tindre coneiximent arran d’un avís al 091 en què una persona alertava que l’havien amenaçat de mort amb una daga enfront d’una discoteca en un polígon d’Alacant.

 

La víctima va manifestar als agents que s’havia trobat una bossa tirada en terra i que dins hi havia unes quantes paperines de droga. En eixe moment, va aparéixer un home amb un punyal d’uns 35 centímetres i el va amenaçar de mort per a que li donara bossa.

 

Mentres contava que havia passat, va vore al presumpte agressor. Els agents van anar a identificar-lo, però en vore que anaven cap a ell, es va ficar en la discoteca per a intentar escapar-se entre la multitud. No obstant això, va ser localitzat quan intentava desfer-se de la droga.

 

Els policies li van trobar unes quantes paperines que, presumptament, tenien speed preparats per a la seua venda i distribució. També van trobar dins del cotxe del detingut una bàscula de precisió, l’arma blanca amb la que havia amenaçat a la víctima i una altra navalla amagada.

 

Els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor, un home de nacionalitat espanyola, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia d’Alacant pels delictes de tràfic de drogues i amenaces greus.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.