10.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Perd una bossa de droga i amenaça de mort al xic que la troba en Alacant

Imatge d’arxiu d’un atacant amb una arma blanca | Arxiu

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que va amenaçar de mort amb una daga a un altre que s’havia trobat en una discoteca una bossa plena de drogues. El detingut, de 42 anys, està acusat d’un delicte de tràfic de drogues i d’amenaça de mort amb el punyal a l’altra persona, ha informat la Comissaria provincial.

 

Dels fets es va tindre coneiximent arran d’un avís al 091 en què una persona alertava que l’havien amenaçat de mort amb una daga enfront d’una discoteca en un polígon d’Alacant.

 

La víctima va manifestar als agents que s’havia trobat una bossa tirada en terra i que dins hi havia unes quantes paperines de droga. En eixe moment, va aparéixer un home amb un punyal d’uns 35 centímetres i el va amenaçar de mort per a que li donara bossa.

 

Mentres contava que havia passat, va vore al presumpte agressor. Els agents van anar a identificar-lo, però en vore que anaven cap a ell, es va ficar en la discoteca per a intentar escapar-se entre la multitud. No obstant això, va ser localitzat quan intentava desfer-se de la droga.

 

Els policies li van trobar unes quantes paperines que, presumptament, tenien speed preparats per a la seua venda i distribució. També van trobar dins del cotxe del detingut una bàscula de precisió, l’arma blanca amb la que havia amenaçat a la víctima i una altra navalla amagada.

 

Els agents van procedir a la detenció del presumpte agressor, un home de nacionalitat espanyola, que ha sigut posat a la disposició del Jutjat en Funcions de Guàrdia d’Alacant pels delictes de tràfic de drogues i amenaces greus.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.