Detingut després d’amenaçar amb una escopeta a un taxista a Paterna

Agents de la Policia Nacional han detingut a Paterna a un home de 25 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces, després d’apuntar amb una escopeta a un taxista al qual no li va voler pagar l’import del trajecte.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les dos i mitja de la matinada, quan un taxista va acudir a l’encreuament dels carrers Alberto Oñat amb Camins Farinos de València per a recollir a dos passatgers que li van sol·licitar un servei a través d’una aplicació mòbil. Un d’ells, va ser traslladat a Catarroja i l’altre va continuar el recorregut fins a Paterna. En acabar el viatge, el conductor del taxi li va reclamar un import de 52 euros, moment en el qual l’home li va dir que havia de pujar a casa per a agafar diners.

El taxista va desconfiar del client, per la qual cosa el va acompanyar fins a la finca on vivia i el va esperar en l’exterior. Va ser en eixe moment, quan l’home va obrir la porta portant una escopeta amb la qual va amenaçar al conductor que va fugir ràpidament del lloc.

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una sèrie d’investigacions policials que van culminar amb la identificació i posterior detenció de l’home com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces.

El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València celebrarà els Premis Rei Jaume I amb un espectacle pirotècnic en la plaça de l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà l'1 de juny un espectacle pirotècnic de cinc minuts en la plaça de l'Ajuntament per a acompanyar la reunió dels jurats dels Premis Rei Jaume I.

Aemet activa l’avís groc en el litoral de València per màximes de 36 graus este divendres

Aemet activa este divendres l'avís groc en el litoral de la província de València per temperatures màximes de fins a 36 graus, amb una probabilitat d'entre el 40 i el 70 per cent.

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.