Detingut després d’amenaçar amb una escopeta a un taxista a Paterna

Agents de la Policia Nacional han detingut a Paterna a un home de 25 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces, després d’apuntar amb una escopeta a un taxista al qual no li va voler pagar l’import del trajecte.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les dos i mitja de la matinada, quan un taxista va acudir a l’encreuament dels carrers Alberto Oñat amb Camins Farinos de València per a recollir a dos passatgers que li van sol·licitar un servei a través d’una aplicació mòbil. Un d’ells, va ser traslladat a Catarroja i l’altre va continuar el recorregut fins a Paterna. En acabar el viatge, el conductor del taxi li va reclamar un import de 52 euros, moment en el qual l’home li va dir que havia de pujar a casa per a agafar diners.

El taxista va desconfiar del client, per la qual cosa el va acompanyar fins a la finca on vivia i el va esperar en l’exterior. Va ser en eixe moment, quan l’home va obrir la porta portant una escopeta amb la qual va amenaçar al conductor que va fugir ràpidament del lloc.

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una sèrie d’investigacions policials que van culminar amb la identificació i posterior detenció de l’home com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces.

El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.