Detingut després d’amenaçar amb una escopeta a un taxista a Paterna

Agents de la Policia Nacional han detingut a Paterna a un home de 25 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces, després d’apuntar amb una escopeta a un taxista al qual no li va voler pagar l’import del trajecte.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les dos i mitja de la matinada, quan un taxista va acudir a l’encreuament dels carrers Alberto Oñat amb Camins Farinos de València per a recollir a dos passatgers que li van sol·licitar un servei a través d’una aplicació mòbil. Un d’ells, va ser traslladat a Catarroja i l’altre va continuar el recorregut fins a Paterna. En acabar el viatge, el conductor del taxi li va reclamar un import de 52 euros, moment en el qual l’home li va dir que havia de pujar a casa per a agafar diners.

El taxista va desconfiar del client, per la qual cosa el va acompanyar fins a la finca on vivia i el va esperar en l’exterior. Va ser en eixe moment, quan l’home va obrir la porta portant una escopeta amb la qual va amenaçar al conductor que va fugir ràpidament del lloc.

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una sèrie d’investigacions policials que van culminar amb la identificació i posterior detenció de l’home com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces.

El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant Les Corts

Centenars de persones s’han concentrat davant Les Corts per demanar més inversió en educació pública i la reactivació immediata del Pla Edificant, paralitzat per decisió política segons sindicats i famílies.

El Suprem tomba la querella del conseller de Sanitat contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha arxivat la querella per calúmnies i injúries greus que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, havia presentat contra la ministra Diana Morant per unes declaracions sobre la privatització de la sanitat.

Docents i famílies exigixen reactivar el Pla Edificant davant les Corts

La Plataforma en Defensa de l'Ensenyament Públic s'ha concentrat davant les Corts per reclamar més inversió en educació i la reactivació del Pla Edificant, que consideren clau per a millorar unes infraestructures encara deficients.

El Suprem tomba la querella de Marciano Gómez contra Diana Morant per calúmnies

El Tribunal Suprem ha inadmitit i arxivat la querella per calúmnies i injúries greus amb publicitat que el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, va presentar contra la ministra de Ciència, Diana Morant, per haver-lo acusat de lucrar-se amb la privatització de la sanitat.

Risc màxim d’incendis: restriccions en muntanya i parcs naturals a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis fins al dijous 16 de juliol i ha limitat l’accés i activitats en terrenys forestals i parcs naturals, especialment a la província de València per l’onada de calor.

Risc màxim d’incendis: restriccions en tots els boscos valencians fins dijous

La Generalitat ha activat el nivell 3 de preemergència per risc màxim d’incendis forestals fins dijous i limita fortament l’accés i les activitats en terrenys forestals.

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.