Detingut després d’amenaçar amb una escopeta a un taxista a Paterna

Agents de la Policia Nacional han detingut a Paterna a un home de 25 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces, després d’apuntar amb una escopeta a un taxista al qual no li va voler pagar l’import del trajecte.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les dos i mitja de la matinada, quan un taxista va acudir a l’encreuament dels carrers Alberto Oñat amb Camins Farinos de València per a recollir a dos passatgers que li van sol·licitar un servei a través d’una aplicació mòbil. Un d’ells, va ser traslladat a Catarroja i l’altre va continuar el recorregut fins a Paterna. En acabar el viatge, el conductor del taxi li va reclamar un import de 52 euros, moment en el qual l’home li va dir que havia de pujar a casa per a agafar diners.

El taxista va desconfiar del client, per la qual cosa el va acompanyar fins a la finca on vivia i el va esperar en l’exterior. Va ser en eixe moment, quan l’home va obrir la porta portant una escopeta amb la qual va amenaçar al conductor que va fugir ràpidament del lloc.

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una sèrie d’investigacions policials que van culminar amb la identificació i posterior detenció de l’home com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces.

El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.