Detingut després d’amenaçar amb una escopeta a un taxista a Paterna

Agents de la Policia Nacional han detingut a Paterna a un home de 25 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces, després d’apuntar amb una escopeta a un taxista al qual no li va voler pagar l’import del trajecte.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les dos i mitja de la matinada, quan un taxista va acudir a l’encreuament dels carrers Alberto Oñat amb Camins Farinos de València per a recollir a dos passatgers que li van sol·licitar un servei a través d’una aplicació mòbil. Un d’ells, va ser traslladat a Catarroja i l’altre va continuar el recorregut fins a Paterna. En acabar el viatge, el conductor del taxi li va reclamar un import de 52 euros, moment en el qual l’home li va dir que havia de pujar a casa per a agafar diners.

El taxista va desconfiar del client, per la qual cosa el va acompanyar fins a la finca on vivia i el va esperar en l’exterior. Va ser en eixe moment, quan l’home va obrir la porta portant una escopeta amb la qual va amenaçar al conductor que va fugir ràpidament del lloc.

Després de conéixer el succeït, els agents van iniciar una sèrie d’investigacions policials que van culminar amb la identificació i posterior detenció de l’home com a presumpte autor d’un delicte d’estafa i amenaces.

El detingut, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.