Amenaces i agressió a dos xics homosexuals per part d’una dona al tramvia de València

Ejemplo de shortcode con estilo
L'entitat de defensa dels drets LGTBI Lambda ha rebut una nova denúncia per un presumpte delicte d'odi patit per dos joves de 21 i 26 anys a bord d'un tramvia a València, que s'unix a la del diumenge passat d'un home per agredir, insultar i escopir a una parella de xiques per besar-se al carrer. […]

L'entitat de defensa dels drets LGTBI Lambda ha rebut una nova denúncia per un presumpte delicte d'odi patit per dos joves de 21 i 26 anys a bord d'un tramvia a València, que s'unix a la del diumenge passat d'un home per agredir, insultar i escopir a una parella de xiques per besar-se al carrer.

 

El nou fet denunciat va ocórrer el diumenge quan la parella d'homes viatjava en la línia 4 del tramvia entre les 20 i les 20.45 hores i una dona els va insultar i va amenaçar. La parella viatjava en el tramvia quan la dona «els va ordenar que deixaren de realitzar mostres d'afecte», davant la qual cosa els homes li van explicar que no estaven fent res dolent, al que la dona va respondre «amb una col·lecció de vexacions, insults i fins i tot amenaces», segons Lambda.

 

Segons les víctimes, la dona els va dir que no volia que les seues filles presenciaren a dos homes besant-se o abraçant-se, ja que no és l'educació que els vol donar, i va ordenar als xics que pararen.

Últimes notícies

El foc d’una planta de reciclatge de Villena no deixa ferits

Els bombers treballen per a controlar el foc, originat en una zona exterior d'emmagatzematge de bales. No hi ha danys personals ni afectació a edificis.

La jornada de futbol seguirà malgrat les peticions d’ajornament

De la Fuente ha defensat que es mantinga la jornada de LaLiga després de la mort de Jesús de Miguel. També ha donat suport a ajornar els partits de la Copa del Rey per senyal de dol.

La jornada de Segona no s’ajorna després de la petició de l’AFE

La petició de l'AFE per a ajornar la jornada 13 de Segona ha sigut inadmesa. El sindicat pot recórrer la decisió en un termini de 48 hores.

Arcadi España defensa la resposta del PSOE davant la corrupció

Arcadi España ha defensat la resposta del PSOE als casos de corrupció i ha valorat l’efecte del cas Koldo en la campanya del 29 de novembre.

Detenen 12 presumptes membres de Núcleo Nacional (NN) també a Alacant

La Policía Nacional ha arrestat dotze presumptes membres de l’organització en set províncies, entre elles Alacant. La investigació continua oberta.

Dotze detinguts a Sagunt en una operació amb èxtasi i cocaïna

La Policía Nacional ha detingut dotze persones a Sagunt i ha confiscat drogues i 26.645 euros. Dos arrestats han quedat en presó provisional.

Ja es pot vore l’anunci de la Loteria de Nadal 2026: una ‘Corazonada’ que unix dos desconeguts

Ja es pot vore 'Corazonada', l'anunci de la Loteria de Nadal 2026. Una història sobre un trasplantament de cor i un dècim compartit.

Huijsen i Konaté recuperen l’onze del Madrid a Mestalla

Huijsen i Konaté tornaran a la titularitat del Real Madrid davant del València. Tchouaméni i Güler també formen part dels plans de Mourinho per a Mestalla.