Jutgen a l’amo d’un pis de Sant Vicent per intentar matar als inquilins

Hui comença el judici contra un amo d’un pis de Sant Vicent del Raspeig acusat d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

La Fiscalia demana nou anys i mig de presó per dos delictes d’homicidi en grau de temptativa i un d’atemptat contra agent de l’autoritat per a l’amo d’un pis de Sant Vicent al qual acusa d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

Els fets van ocórrer el dia 10 de maig de 2018 quan el processament, que ja havia tingut desavinences i enfrontaments amb els seus arrendataris, va posar una bombona de butà a la porta de l’habitació de les dos víctimes, que s’havien tancat per dins per seguretat, va alliberar el gas i el va projectar per davall de la porta.

Segons afig l’acusació pública, l’home tenia la intenció de provocar una explosió però no el va aconseguir, ja que la víctima va obrir la finestra del quart i l’estada es va ventilar.

Després dels fets, els inquilins van cridar a la Guàrdia Civil, que es va emportar detingut al processament. L’acusació pública sosté que, durant el trasllat, l’encausat va mantindre una actitud agressiva, ofensiva, violenta i provocadora respecte dels guàrdies i va arribar a colpejar en el pit a un d’ells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.