Jutgen a l’amo d’un pis de Sant Vicent per intentar matar als inquilins

Hui comença el judici contra un amo d’un pis de Sant Vicent del Raspeig acusat d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

La Fiscalia demana nou anys i mig de presó per dos delictes d’homicidi en grau de temptativa i un d’atemptat contra agent de l’autoritat per a l’amo d’un pis de Sant Vicent al qual acusa d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

Els fets van ocórrer el dia 10 de maig de 2018 quan el processament, que ja havia tingut desavinences i enfrontaments amb els seus arrendataris, va posar una bombona de butà a la porta de l’habitació de les dos víctimes, que s’havien tancat per dins per seguretat, va alliberar el gas i el va projectar per davall de la porta.

Segons afig l’acusació pública, l’home tenia la intenció de provocar una explosió però no el va aconseguir, ja que la víctima va obrir la finestra del quart i l’estada es va ventilar.

Després dels fets, els inquilins van cridar a la Guàrdia Civil, que es va emportar detingut al processament. L’acusació pública sosté que, durant el trasllat, l’encausat va mantindre una actitud agressiva, ofensiva, violenta i provocadora respecte dels guàrdies i va arribar a colpejar en el pit a un d’ells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.

Dos anys de presó per agredir de forma continuada a la filla menor d’una amiga a Xixona

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home de 47 anys a dos anys de presó per agressió sexual continuada a la filla menor d'una amiga a Xixona. Va admetre els fets i haurà d'allunyar-se 10 anys, complir 5 de llibertat vigilada i indemnitzar a la víctima.

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.