23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Jutgen a l’amo d’un pis de Sant Vicent per intentar matar als inquilins

Hui comença el judici contra un amo d’un pis de Sant Vicent del Raspeig acusat d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

La Fiscalia demana nou anys i mig de presó per dos delictes d’homicidi en grau de temptativa i un d’atemptat contra agent de l’autoritat per a l’amo d’un pis de Sant Vicent al qual acusa d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

Els fets van ocórrer el dia 10 de maig de 2018 quan el processament, que ja havia tingut desavinences i enfrontaments amb els seus arrendataris, va posar una bombona de butà a la porta de l’habitació de les dos víctimes, que s’havien tancat per dins per seguretat, va alliberar el gas i el va projectar per davall de la porta.

Segons afig l’acusació pública, l’home tenia la intenció de provocar una explosió però no el va aconseguir, ja que la víctima va obrir la finestra del quart i l’estada es va ventilar.

Després dels fets, els inquilins van cridar a la Guàrdia Civil, que es va emportar detingut al processament. L’acusació pública sosté que, durant el trasllat, l’encausat va mantindre una actitud agressiva, ofensiva, violenta i provocadora respecte dels guàrdies i va arribar a colpejar en el pit a un d’ells.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’oposició exigix enviar a Anticorrupció als dos adjudicataris que han renunciat a VPP a la Platja de Sant Joan

Els grups d'esquerra han urgit a Luis Barcala a enviar a Anticorrupció la identitat i l'expedient de dos adjudicataris que han renunciat. Reclamen aclarir com van accedir a les VPP dels Naus i els motius de la renúncia, i exigixen responsabilitats polítiques.

Luiz Castro no espera sanció al Llevant pel botellazo a Cömert

El tècnic del Llevant va assegurar que no preveu castic al club després del botellazo a Eray Cömert al final del derbi i va atribuir el caos a un gest previ del rival.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán este dimecres la constitució de la Comissió Mixta per la dana a Riba-roja de Túria. El president acudix amb tarannà constructiu i lamenta el retard de l'òrgan.

Emergències ha posat fi a totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències ha desactivat este dimarts tots els avisos per vent i fenòmens costaners en la Comunitat després de 30 dies de ponent i set borrasques, d'Ingrid a Oriana. Aemet preveu encara ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora més clara a partir del dimecres.

Detinguts tres menors per l’apunyalament d’un jove a la Platja de Sant Joan d’Alacant

Tres menors han sigut detinguts per apunyalar presumptament a un jove de 18 anys en la zona d'oci de la Platja de Sant Joan, a Alacant. El cas ha passat a la Fiscalia de Menors.

Alacant guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista a Benicàssim

L'Ajuntament d'Alacant ha guardat un minut de silenci per a condemnar l'assassinat masclista d'una infermera de 64 anys a Benicàssim. La ciutat s'ha sumat a la convocatòria autonòmica per a visibilitzar la unitat contra la violència de gènere.

El detingut per matar a la seua exparella a Benicàssim passarà a disposició judicial el dimecres

La Delegació del Govern ha confirmat que l'arrestat per l'assassinat d'una infermera de 64 anys a Benicàssim passarà el dimecres a disposició judicial i ha reiterat la seua repulsa.

Benicàssim homenatja a Ana amb un minut de silenci després del seu assassinat masclista

Benicàssim ha guardat un minut de silenci per Ana, infermera de 64 anys assassinada per la seua exparella en el centre de salut. El municipi ha decretat dos dies de dol i ha anomenat a no normalitzar la violència.