Jutgen a l’amo d’un pis de Sant Vicent per intentar matar als inquilins

Hui comença el judici contra un amo d’un pis de Sant Vicent del Raspeig acusat d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

La Fiscalia demana nou anys i mig de presó per dos delictes d’homicidi en grau de temptativa i un d’atemptat contra agent de l’autoritat per a l’amo d’un pis de Sant Vicent al qual acusa d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

Els fets van ocórrer el dia 10 de maig de 2018 quan el processament, que ja havia tingut desavinences i enfrontaments amb els seus arrendataris, va posar una bombona de butà a la porta de l’habitació de les dos víctimes, que s’havien tancat per dins per seguretat, va alliberar el gas i el va projectar per davall de la porta.

Segons afig l’acusació pública, l’home tenia la intenció de provocar una explosió però no el va aconseguir, ja que la víctima va obrir la finestra del quart i l’estada es va ventilar.

Després dels fets, els inquilins van cridar a la Guàrdia Civil, que es va emportar detingut al processament. L’acusació pública sosté que, durant el trasllat, l’encausat va mantindre una actitud agressiva, ofensiva, violenta i provocadora respecte dels guàrdies i va arribar a colpejar en el pit a un d’ells.

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.