9.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Jutgen a l’amo d’un pis de Sant Vicent per intentar matar als inquilins

Hui comença el judici contra un amo d’un pis de Sant Vicent del Raspeig acusat d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

La Fiscalia demana nou anys i mig de presó per dos delictes d’homicidi en grau de temptativa i un d’atemptat contra agent de l’autoritat per a l’amo d’un pis de Sant Vicent al qual acusa d’intentar matar a dos dels seus inquilins.

Els fets van ocórrer el dia 10 de maig de 2018 quan el processament, que ja havia tingut desavinences i enfrontaments amb els seus arrendataris, va posar una bombona de butà a la porta de l’habitació de les dos víctimes, que s’havien tancat per dins per seguretat, va alliberar el gas i el va projectar per davall de la porta.

Segons afig l’acusació pública, l’home tenia la intenció de provocar una explosió però no el va aconseguir, ja que la víctima va obrir la finestra del quart i l’estada es va ventilar.

Després dels fets, els inquilins van cridar a la Guàrdia Civil, que es va emportar detingut al processament. L’acusació pública sosté que, durant el trasllat, l’encausat va mantindre una actitud agressiva, ofensiva, violenta i provocadora respecte dels guàrdies i va arribar a colpejar en el pit a un d’ells.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.