Ana Julia Quezada mentre traslladava el cos de Gabriel: «A veure què faig ara amb este»

Ana Julia Quezada porta ja una setmana en la presó d’Almeria de ‘El Acebuche’ després de ser detinguda per l’assassinat de Gabriel. Malgrat que ja ha passat bastant temps des que el seu crim va eixir a la llum, a poc a poc es van descobrint xicotets detalls de tot el succeït que mostren la fredor de la dona.

  

  

Fins al moment s’ha pogut saber, gràcies als dispositius d’enregistrament que es van instal·lar en el cotxe d’Ana Julia, que la dona insultava al xiquet mentre traslladava el seu cos en el cotxe. Pel que sembla no van ser aquestes les úniques paraules sorprenents que va dir en aquells moments.

Últimes notícies

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.