Ana Maria, la mare andalusa que va ofegar al seu fill abans de perdre la custòdia

Mata a su hijo en Almería

El pare del menor hauria denunciat en diferents ocasions els maltractaments d’Ana María al seu fill | Cedida

 

Almeria ha viscut un crim espantós este dijous, després que una mare decidira posar fi a la vida del seu fill de 7 anys ofegant-lo. Tot apunta que el que hauria dut a la dona a cometre l’assassinat és que el seu home podria conseguir la custòdia del menor, després de dur el seu cas als tribunals. 

 

Ana María Baños i Sergio Fernández López van posar fi a la seua relació fa dos anys. D’ella havia nascut fruit del seu amor el menut Sergio. No va ser un procés fàcil, sobretot, perquè ella havia denunciat en alguna ocasió al seu home per maltractaments. Ana María, de 38 anys, tenia actualment la custòdia del xiquet i son pare tenia simplement un règim de visites. 

 

El testimoni del germà de Sergio, Juan José Fernández, arreplegat per ‘El Español’, confirma que «totes les denuncies per maltractament contra mon germà van ser arxivades». Seguidament, va començar una lluita per la custòdia entre les dos parts, però el xiquet continuava convivint amb sa mare en el pis familiar de la localitat de Huércal. Certs testimonis assegurarien que podria patir algun trastorn, però eixe fet no ha sigut confirmat. 

 

Ana María no va acceptar el divorci

Juan José relata que la seua excunyada no va saber com encaixar el divorci. Apunta que va perdre més de 15 quilos i que començava a tindre comportaments estranys i obsessius. Va arribar al punt de tocar més de 100 voltes als pares de Sergio, els seus exsogres, per a dir-los que volia tornar amb ell.  

 

Una mujer mata a su hijo en Almería

Ana María va prendre una decisió dràstica per a que Sergio no es quedara amb el seu fill | Cedida

 

La seua antiga família política la va denunciar per eixos fets i també la va dur davant el Servici de Protecció al Menor, ja que «en diferents ocasions havia insultat i maltractat al xiquet». El menut Sergio hauria admés que «li pegava a la cara, als braços, a voltes no li donava menjar, no el duia a l’escola, el castigava…». El tio del menut, tristament mort, confirma que una altra volta ja l’havia intentat ofegar: «La mama m’ha posat un coixí en la boca i no podia respirar», hauria dit el xiquet. 

 

Juan José es queixa que les denúncies de la seua família no han sigut ateses per les autoritats i que no s’ha fet res, tot i les proves presentades davant de la Guàrdia Civil. El xiquet hauria arribat a dir per telèfon, quan sa mare parlava amb els seus iaios: «iaia, digues al papa que vinga, que la mama m’està pegant». 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.