Ana Maria, la mare andalusa que va ofegar al seu fill abans de perdre la custòdia

Mata a su hijo en Almería

El pare del menor hauria denunciat en diferents ocasions els maltractaments d’Ana María al seu fill | Cedida

 

Almeria ha viscut un crim espantós este dijous, després que una mare decidira posar fi a la vida del seu fill de 7 anys ofegant-lo. Tot apunta que el que hauria dut a la dona a cometre l’assassinat és que el seu home podria conseguir la custòdia del menor, després de dur el seu cas als tribunals. 

 

Ana María Baños i Sergio Fernández López van posar fi a la seua relació fa dos anys. D’ella havia nascut fruit del seu amor el menut Sergio. No va ser un procés fàcil, sobretot, perquè ella havia denunciat en alguna ocasió al seu home per maltractaments. Ana María, de 38 anys, tenia actualment la custòdia del xiquet i son pare tenia simplement un règim de visites. 

 

El testimoni del germà de Sergio, Juan José Fernández, arreplegat per ‘El Español’, confirma que «totes les denuncies per maltractament contra mon germà van ser arxivades». Seguidament, va començar una lluita per la custòdia entre les dos parts, però el xiquet continuava convivint amb sa mare en el pis familiar de la localitat de Huércal. Certs testimonis assegurarien que podria patir algun trastorn, però eixe fet no ha sigut confirmat. 

 

Ana María no va acceptar el divorci

Juan José relata que la seua excunyada no va saber com encaixar el divorci. Apunta que va perdre més de 15 quilos i que començava a tindre comportaments estranys i obsessius. Va arribar al punt de tocar més de 100 voltes als pares de Sergio, els seus exsogres, per a dir-los que volia tornar amb ell.  

 

Una mujer mata a su hijo en Almería

Ana María va prendre una decisió dràstica per a que Sergio no es quedara amb el seu fill | Cedida

 

La seua antiga família política la va denunciar per eixos fets i també la va dur davant el Servici de Protecció al Menor, ja que «en diferents ocasions havia insultat i maltractat al xiquet». El menut Sergio hauria admés que «li pegava a la cara, als braços, a voltes no li donava menjar, no el duia a l’escola, el castigava…». El tio del menut, tristament mort, confirma que una altra volta ja l’havia intentat ofegar: «La mama m’ha posat un coixí en la boca i no podia respirar», hauria dit el xiquet. 

 

Juan José es queixa que les denúncies de la seua família no han sigut ateses per les autoritats i que no s’ha fet res, tot i les proves presentades davant de la Guàrdia Civil. El xiquet hauria arribat a dir per telèfon, quan sa mare parlava amb els seus iaios: «iaia, digues al papa que vinga, que la mama m’està pegant». 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.