Detinguda una mare per abandonar a la filla de 5 anys en sa casa Xàtiva

foto arxiu nena maltractada

Foto d’arxiu xiqueta plorant   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xàtiva a una dona de 42 anys com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor, després d’haver deixat a soles en casa, segons pareix, durant 45 minuts a la seua filla de cinc anys.

 

Una agent de la Policia Nacional fora de servici es va donar compte de la situació en vore des del carrer a una xiqueta en un balcó d’un tercer pis, molt nerviosa, plorant i cridant i traent les cames a través de les barres, cosa que va provocar que alertara als seus companys.

 

Ràpidament, va acudir una patrulla al lloc i, després de considerar que podia existir perill que la menor caiguera a la via pública i després de tocar unes quantes voltes a la porta de la casa, sense tindre cap resposta, els agents van conseguir obrir la casa i entrar, dirigint-se immediatament al balcó i posant a la xiqueta en un lloc segur.

 

Els policies van comprovar que la menor es trobava a soles en el domicili des de feia, mínim, 45 minuts, quan va ser vista per l’agent que no estava de servici. Per tot això, una volta es va presentar la mare de la xiqueta en casa, la van detindre per un delicte d’abandó de menor.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans advertir-la de la seua obligació de presentar-se davant de l’autoritat judicial quan fora requerida per a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.