Detinguda una mare per abandonar a la filla de 5 anys en sa casa Xàtiva

foto arxiu nena maltractada

Foto d’arxiu xiqueta plorant   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xàtiva a una dona de 42 anys com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor, després d’haver deixat a soles en casa, segons pareix, durant 45 minuts a la seua filla de cinc anys.

 

Una agent de la Policia Nacional fora de servici es va donar compte de la situació en vore des del carrer a una xiqueta en un balcó d’un tercer pis, molt nerviosa, plorant i cridant i traent les cames a través de les barres, cosa que va provocar que alertara als seus companys.

 

Ràpidament, va acudir una patrulla al lloc i, després de considerar que podia existir perill que la menor caiguera a la via pública i després de tocar unes quantes voltes a la porta de la casa, sense tindre cap resposta, els agents van conseguir obrir la casa i entrar, dirigint-se immediatament al balcó i posant a la xiqueta en un lloc segur.

 

Els policies van comprovar que la menor es trobava a soles en el domicili des de feia, mínim, 45 minuts, quan va ser vista per l’agent que no estava de servici. Per tot això, una volta es va presentar la mare de la xiqueta en casa, la van detindre per un delicte d’abandó de menor.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans advertir-la de la seua obligació de presentar-se davant de l’autoritat judicial quan fora requerida per a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.

Camarero rebutja que la Comunitat Valenciana blanquege la política migratòria del Govern

La vicepresidenta Susana Camarero rebutja acudir a la Conferència Sectorial d’Immigració a Madrid i acusa el Govern d’imposar una regularització migratòria opaca i sense finançament suficient.

Onze anys de presó per agredir sexualment durant anys la seua filla menor a la Plana Alta

La Audiencia Provincial de Castellón ha condemnat a onze anys de presó un home per un delicte continuat d’agressió sexual a la seua filla menor en una localitat de la Plana Alta. La xiqueta, que tenia 7 anys quan van començar els abusos, va revelar els fets al col·legi en 2024.

La UPV suspén les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia per l’alerta roja

La Universitat Politècnica de València ha suspés les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia i les ha restringides als de València i Alcoi per l’alerta per calor extrema.

Mediterránea Triatlón bat rècord amb més de 6.600 participants en 2026

El circuit Mediterránea Triatlón ha tancat l’edició de 2026 amb més de 6.600 participants, la xifra més alta fins ara, i un fort impacte internacional i femení.