Detinguda una mare per abandonar a la filla de 5 anys en sa casa Xàtiva

foto arxiu nena maltractada

Foto d’arxiu xiqueta plorant   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xàtiva a una dona de 42 anys com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor, després d’haver deixat a soles en casa, segons pareix, durant 45 minuts a la seua filla de cinc anys.

 

Una agent de la Policia Nacional fora de servici es va donar compte de la situació en vore des del carrer a una xiqueta en un balcó d’un tercer pis, molt nerviosa, plorant i cridant i traent les cames a través de les barres, cosa que va provocar que alertara als seus companys.

 

Ràpidament, va acudir una patrulla al lloc i, després de considerar que podia existir perill que la menor caiguera a la via pública i després de tocar unes quantes voltes a la porta de la casa, sense tindre cap resposta, els agents van conseguir obrir la casa i entrar, dirigint-se immediatament al balcó i posant a la xiqueta en un lloc segur.

 

Els policies van comprovar que la menor es trobava a soles en el domicili des de feia, mínim, 45 minuts, quan va ser vista per l’agent que no estava de servici. Per tot això, una volta es va presentar la mare de la xiqueta en casa, la van detindre per un delicte d’abandó de menor.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans advertir-la de la seua obligació de presentar-se davant de l’autoritat judicial quan fora requerida per a això.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.

Castelló i Almeria busquen a Castalia el primer colp de mà cap a Primera Divisió

Castelló i Almeria s’enfronten este dissabte al SkyFy Castalia en l’anada de les semifinals del play-off d’ascens, amb els orelluts somiant a tornar a Primera 35 anys després i els andalusos buscant un nou intent d’ascens.