Detinguda una mare per abandonar a la filla de 5 anys en sa casa Xàtiva

foto arxiu nena maltractada

Foto d’arxiu xiqueta plorant   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xàtiva a una dona de 42 anys com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor, després d’haver deixat a soles en casa, segons pareix, durant 45 minuts a la seua filla de cinc anys.

 

Una agent de la Policia Nacional fora de servici es va donar compte de la situació en vore des del carrer a una xiqueta en un balcó d’un tercer pis, molt nerviosa, plorant i cridant i traent les cames a través de les barres, cosa que va provocar que alertara als seus companys.

 

Ràpidament, va acudir una patrulla al lloc i, després de considerar que podia existir perill que la menor caiguera a la via pública i després de tocar unes quantes voltes a la porta de la casa, sense tindre cap resposta, els agents van conseguir obrir la casa i entrar, dirigint-se immediatament al balcó i posant a la xiqueta en un lloc segur.

 

Els policies van comprovar que la menor es trobava a soles en el domicili des de feia, mínim, 45 minuts, quan va ser vista per l’agent que no estava de servici. Per tot això, una volta es va presentar la mare de la xiqueta en casa, la van detindre per un delicte d’abandó de menor.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans advertir-la de la seua obligació de presentar-se davant de l’autoritat judicial quan fora requerida per a això.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.