Detinguda una mare per abandonar a la filla de 5 anys en sa casa Xàtiva

foto arxiu nena maltractada

Foto d’arxiu xiqueta plorant   | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xàtiva a una dona de 42 anys com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor, després d’haver deixat a soles en casa, segons pareix, durant 45 minuts a la seua filla de cinc anys.

 

Una agent de la Policia Nacional fora de servici es va donar compte de la situació en vore des del carrer a una xiqueta en un balcó d’un tercer pis, molt nerviosa, plorant i cridant i traent les cames a través de les barres, cosa que va provocar que alertara als seus companys.

 

Ràpidament, va acudir una patrulla al lloc i, després de considerar que podia existir perill que la menor caiguera a la via pública i després de tocar unes quantes voltes a la porta de la casa, sense tindre cap resposta, els agents van conseguir obrir la casa i entrar, dirigint-se immediatament al balcó i posant a la xiqueta en un lloc segur.

 

Els policies van comprovar que la menor es trobava a soles en el domicili des de feia, mínim, 45 minuts, quan va ser vista per l’agent que no estava de servici. Per tot això, una volta es va presentar la mare de la xiqueta en casa, la van detindre per un delicte d’abandó de menor.

 

La detinguda, sense antecedents policials, ha sigut posada en llibertat després de prendre-li declaració, no sense abans advertir-la de la seua obligació de presentar-se davant de l’autoritat judicial quan fora requerida per a això.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.