Detingut per deixar al seu fill de 3 anys a soles en un hotel d’Alacant i anar-se’n de copes durant set hores

Albufereta Alacant

Barri de l’Albufereta | Twitter @s_ayela

 

Un home, de 32 anys, ha sigut detingut per deixar a soles al seu fill de tres anys en l’habitació d’un hotel mentres ell estava de copes en Alacant. Quan el pare va tornar a l’habitació, a les set i mija del matí, el xiquet no estava allà, pel que va decidir anar a la comissaria a denunciar la seua desaparició. Tot i això, els policies ja sabien el que havia passat, perquè havien intentat localitzar-lo sense èxit

 

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts, cap a les 00 hores, en un hotel entre el barri de l’Albufereta i la platja de Sant Joan, quan el pare va decidir deixar al seu fill a soles i anar-se’n de copes. El xiquet es va despertar i, en no vore a son pare, va eixir de l’habitació a on s’allotjaven pare i fill.

 

Els treballadors de l’hotel, en vore al xiquet bambant nuet i a soles pel garatge de l’establiment i no localitzar al pare, van cridar a la Policia. El personal, que va haver de comunicar-se amb el xiquet en francés, va poder saber que s’allotjava amb son pare en l’hotel i van donar amb el número d’habitació que estava buida, segons va poder comprovar la Policia.

 

Els efectius policials van decidir portar al menor a l’Hospital General d’Alacant per a conéixer si estava en bon estat, cosa que va ser confirmada. Cap a les cinc del matí, el van dur a la Llar Provincial i està a disposició dels servicis socials de la Generalitat Valenciana.

 

En ser posat a disposició judicial, va admetre els fets i se li va condemnar a sis mesos, tot i que finalment no complirà la pena amb la condició de què no torne a delinquir, segons ha avançat el diari ‘Información’. A més, li han llevat la pàtria potestat durant 32 mesos per un delicte d’abandonament temporal de menors.

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.