13.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Detingut per deixar al seu fill de 3 anys a soles en un hotel d’Alacant i anar-se’n de copes durant set hores

Albufereta Alacant

Barri de l’Albufereta | Twitter @s_ayela

 

Un home, de 32 anys, ha sigut detingut per deixar a soles al seu fill de tres anys en l’habitació d’un hotel mentres ell estava de copes en Alacant. Quan el pare va tornar a l’habitació, a les set i mija del matí, el xiquet no estava allà, pel que va decidir anar a la comissaria a denunciar la seua desaparició. Tot i això, els policies ja sabien el que havia passat, perquè havien intentat localitzar-lo sense èxit

 

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts, cap a les 00 hores, en un hotel entre el barri de l’Albufereta i la platja de Sant Joan, quan el pare va decidir deixar al seu fill a soles i anar-se’n de copes. El xiquet es va despertar i, en no vore a son pare, va eixir de l’habitació a on s’allotjaven pare i fill.

 

Els treballadors de l’hotel, en vore al xiquet bambant nuet i a soles pel garatge de l’establiment i no localitzar al pare, van cridar a la Policia. El personal, que va haver de comunicar-se amb el xiquet en francés, va poder saber que s’allotjava amb son pare en l’hotel i van donar amb el número d’habitació que estava buida, segons va poder comprovar la Policia.

 

Els efectius policials van decidir portar al menor a l’Hospital General d’Alacant per a conéixer si estava en bon estat, cosa que va ser confirmada. Cap a les cinc del matí, el van dur a la Llar Provincial i està a disposició dels servicis socials de la Generalitat Valenciana.

 

En ser posat a disposició judicial, va admetre els fets i se li va condemnar a sis mesos, tot i que finalment no complirà la pena amb la condició de què no torne a delinquir, segons ha avançat el diari ‘Información’. A més, li han llevat la pàtria potestat durant 32 mesos per un delicte d’abandonament temporal de menors.

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

Últimes notícies

FAMPA denúncia 9é en aules de la zona dana per falta de climatització

FAMPA-València ha denunciat que en centres educatius afectats per la dana s'aconseguixen fins a 9é en plena onada de fred. Reclama solucions urgents davant fallades de calefacció i de la xarxa elèctrica.

El Govern demana al PP donar suport al nou model de finançament perquè totes les comunitats guanyen

L'Executiu ha defés que la seua proposta de finançament autonòmic beneficia a tots els territoris i ha instat el PP a recolzar-la. ERC ha parlat de 4.700 milions addicionals per a Catalunya, xifra que Moncloa no ha confirmat a l'espera del pla que presentarà Hisenda.

El Govern defén que totes les comunitats guanyen amb el nou model de finançament autonòmic

Óscar López ha assegurat que el sistema reportarà més recursos a totes les autonomies i ha advertit que han d'arribar a la ciutadania, no a negocis privats.

2025 tanca amb 94 morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana, 16 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 94 morts en carretera en 2025, 16 menys que en 2024. El descens coincidix amb més desplaçaments i amb una taxa de sinistres més baixa.

Sadiq passa revisió per a fitxar pel València i diu estar ‘perfecte’ per a jugar

Umar Sadiq es va sotmetre a la revisió mèdica per a tancar el seu traspàs de la Reial Societat al València i va assegurar que està 'perfecte' per a jugar davant l'Elx si es confirma l'operació.

La Va unir ha sol·licitat una ajuda extra per a tots els viticultors per la baixada de producció

La Va unir ha sol·licitat a Agricultura una ajuda directa, extraordinària i immediata per a totes les explotacions de raïm de vinificació registrades en la Comunitat Valenciana. També ha demanat compatibilitat amb la PEPAC i activar la verema en verd amb una sol·licitud abans del 15 de gener per a la campanya 2026.

Felipe Orts i Lucía González busquen ampliar la seua llegenda a Tarancón

Tarancón acull del 9 a l'11 de gener el Campionat d'Espanya de ciclocrós amb més de 700 ciclistes. Felipe Orts i Lucía González partixen com a grans favorits en un circuit de 3.000 metres amb obstacles.

10K València busca els rècords femenins d’Espanya i Europa en la seua 18a edició

La 10K València afronta la seua dihuitena edició amb l'objectiu de batre els rècords femenins d'Europa i Espanya. Amb 16.000 dorsals esgotats, creix l'estirada internacional i s'introduïxen ajustos lleus en el circuit.