14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut per deixar al seu fill de 3 anys a soles en un hotel d’Alacant i anar-se’n de copes durant set hores

Albufereta Alacant

Barri de l’Albufereta | Twitter @s_ayela

 

Un home, de 32 anys, ha sigut detingut per deixar a soles al seu fill de tres anys en l’habitació d’un hotel mentres ell estava de copes en Alacant. Quan el pare va tornar a l’habitació, a les set i mija del matí, el xiquet no estava allà, pel que va decidir anar a la comissaria a denunciar la seua desaparició. Tot i això, els policies ja sabien el que havia passat, perquè havien intentat localitzar-lo sense èxit

 

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts, cap a les 00 hores, en un hotel entre el barri de l’Albufereta i la platja de Sant Joan, quan el pare va decidir deixar al seu fill a soles i anar-se’n de copes. El xiquet es va despertar i, en no vore a son pare, va eixir de l’habitació a on s’allotjaven pare i fill.

 

Els treballadors de l’hotel, en vore al xiquet bambant nuet i a soles pel garatge de l’establiment i no localitzar al pare, van cridar a la Policia. El personal, que va haver de comunicar-se amb el xiquet en francés, va poder saber que s’allotjava amb son pare en l’hotel i van donar amb el número d’habitació que estava buida, segons va poder comprovar la Policia.

 

Els efectius policials van decidir portar al menor a l’Hospital General d’Alacant per a conéixer si estava en bon estat, cosa que va ser confirmada. Cap a les cinc del matí, el van dur a la Llar Provincial i està a disposició dels servicis socials de la Generalitat Valenciana.

 

En ser posat a disposició judicial, va admetre els fets i se li va condemnar a sis mesos, tot i que finalment no complirà la pena amb la condició de què no torne a delinquir, segons ha avançat el diari ‘Información’. A més, li han llevat la pàtria potestat durant 32 mesos per un delicte d’abandonament temporal de menors.

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.

València Basket busca prolongar la seua ratxa en la pista de l’Estudiants

El conjunt taronja visita a Estudiants en la jornada 17 per a estirar una ratxa de cinc victòries, impulsat pel seu bon moment en Eurolliga i la volta de peces clau.

Un Llevant Femení reforçat vol aprofitar el cansament del Reial Madrid

El Llevant Femení arriba animat pel seu primer triomf del curs i rep al Reial Madrid, segon en la taula, amb la idea d'explotar el seu menor descans. El dol es juga el dissabte a les 12.00 a Buñol.

La Generalitat valenciana titlla de xerrameca el finançament autonòmic fins que hi haja un text en el Congrés

El Consell ha sostingut que la proposta del Govern central és només un anunci fins que es registre un projecte de llei en el Congrés. Reclama un fons d'anivellament i més recursos per a servicis essencials.

Castelló dona el tret d’eixida a la Supercopa femenina amb horaris i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina, que reunix a Reial Madrid, Atlètic, Barcelona i Athletic en l'Estadi Castalia. La primera semifinal es retarda a les 19.15 i els partits comptaran amb un VAR a demanda en fase de prova.

Arriba Harry, borrasca d’alt impacte amb pluja, vent i temporal marítim al Mediterrani

Harry arribarà a inicis de la setmana vinent amb fort temporal marítim, ratxes molt fortes i pluges persistents en el nord-est peninsular i Balears, amb neu en muntanya.

Cap de setmana nuvolós en la Comunitat Valenciana i temporal marítim a partir del dimarts

Cap de setmana amb cels coberts i pluges, amb temperatures 1-2 °C per davall del normal. El dimarts arribarà un temporal marítim ràpid, amb ones de fins a 6 m en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana lidera la donació d’òrgans a nivell mundial entre regions de la seua grandària

La Comunitat Valenciana va aconseguir 57,5 donants per milió de població i 689 trasplantaments, va exportar 210 òrgans i va superar àmpliament la mitjana nacional. Consolida un model basat en coordinació, innovació i generositat de les famílies.