Detingut per deixar al seu fill de 3 anys a soles en un hotel d’Alacant i anar-se’n de copes durant set hores

Albufereta Alacant

Barri de l’Albufereta | Twitter @s_ayela

 

Un home, de 32 anys, ha sigut detingut per deixar a soles al seu fill de tres anys en l’habitació d’un hotel mentres ell estava de copes en Alacant. Quan el pare va tornar a l’habitació, a les set i mija del matí, el xiquet no estava allà, pel que va decidir anar a la comissaria a denunciar la seua desaparició. Tot i això, els policies ja sabien el que havia passat, perquè havien intentat localitzar-lo sense èxit

 

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts, cap a les 00 hores, en un hotel entre el barri de l’Albufereta i la platja de Sant Joan, quan el pare va decidir deixar al seu fill a soles i anar-se’n de copes. El xiquet es va despertar i, en no vore a son pare, va eixir de l’habitació a on s’allotjaven pare i fill.

 

Els treballadors de l’hotel, en vore al xiquet bambant nuet i a soles pel garatge de l’establiment i no localitzar al pare, van cridar a la Policia. El personal, que va haver de comunicar-se amb el xiquet en francés, va poder saber que s’allotjava amb son pare en l’hotel i van donar amb el número d’habitació que estava buida, segons va poder comprovar la Policia.

 

Els efectius policials van decidir portar al menor a l’Hospital General d’Alacant per a conéixer si estava en bon estat, cosa que va ser confirmada. Cap a les cinc del matí, el van dur a la Llar Provincial i està a disposició dels servicis socials de la Generalitat Valenciana.

 

En ser posat a disposició judicial, va admetre els fets i se li va condemnar a sis mesos, tot i que finalment no complirà la pena amb la condició de què no torne a delinquir, segons ha avançat el diari ‘Información’. A més, li han llevat la pàtria potestat durant 32 mesos per un delicte d’abandonament temporal de menors.

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.

El València Basket ja coneix les dates clau contra el Madrid de Pedro Martínez en la Lliga Endesa

El València Basket rebrà el Real Madrid de Pedro Martínez i Jaime Pradilla el 4 de gener al Roig Arena i visitarà el conjunt blanc el 14 de març, en una Lliga Endesa en què els taronja defenen el títol i encaren un exigent calendari.