Anuncios

Detingut per deixar al seu fill de 3 anys a soles en un hotel d’Alacant i anar-se’n de copes durant set hores

Albufereta Alacant

Barri de l’Albufereta | Twitter @s_ayela

 

Un home, de 32 anys, ha sigut detingut per deixar a soles al seu fill de tres anys en l’habitació d’un hotel mentres ell estava de copes en Alacant. Quan el pare va tornar a l’habitació, a les set i mija del matí, el xiquet no estava allà, pel que va decidir anar a la comissaria a denunciar la seua desaparició. Tot i això, els policies ja sabien el que havia passat, perquè havien intentat localitzar-lo sense èxit

 

Anuncios

Els fets es van produir en la matinada del passat dimarts, cap a les 00 hores, en un hotel entre el barri de l’Albufereta i la platja de Sant Joan, quan el pare va decidir deixar al seu fill a soles i anar-se’n de copes. El xiquet es va despertar i, en no vore a son pare, va eixir de l’habitació a on s’allotjaven pare i fill.

 

Els treballadors de l’hotel, en vore al xiquet bambant nuet i a soles pel garatge de l’establiment i no localitzar al pare, van cridar a la Policia. El personal, que va haver de comunicar-se amb el xiquet en francés, va poder saber que s’allotjava amb son pare en l’hotel i van donar amb el número d’habitació que estava buida, segons va poder comprovar la Policia.

 

Els efectius policials van decidir portar al menor a l’Hospital General d’Alacant per a conéixer si estava en bon estat, cosa que va ser confirmada. Cap a les cinc del matí, el van dur a la Llar Provincial i està a disposició dels servicis socials de la Generalitat Valenciana.

 

En ser posat a disposició judicial, va admetre els fets i se li va condemnar a sis mesos, tot i que finalment no complirà la pena amb la condició de què no torne a delinquir, segons ha avançat el diari ‘Información’. A més, li han llevat la pàtria potestat durant 32 mesos per un delicte d’abandonament temporal de menors.

 

També pots llegir…

 

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios