Detingut en Alacant un xic de 24 anys buscat per França després de deixar en coma a un amic de la seua exnóvia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un jove de 24 anys buscat per les autoritats franceses per presumptament apunyalar i deixar en coma a un amic de la seua exparella. L’agressió es va produir després de què l’amic de la xica l’ajudara, a ella i a la seua filla, a canviar-se de casa després de patir un episodi de maltractes per part de l’exnóvio, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

El presumpte agressor, a qui se li atribuïx un intent d’homicidi, es va quedar amagat en una casa en la ciutat d’Alacant, propietat de la seua nova parella, a l’espera d’agafar un vol al seu país natal en Sud-amèrica. Este jove ja havia sigut detingut dos voltes en Espanya per maltractes en l’àmbit familiar.

 

El fugitiu estava reclamat des del passat mes d’agost per les autoritats franceses per estar presumptament implicat en eixa temptativa d’homicidi, que va ocórrer el dia 14 en Tarascó (França). Les autoritats franceses van emetre «d’urgència» una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per delictes contra les persones, quan es va determinar el lloc on s’amagava.

 

Els fets van tindre lloc quan la dona i la seua filla van haver d’abandonar el seu domicili, que compartien amb el presumpte atacant, en produir-se un altercat de maltractes en l’àmbit familiar. La dona va demanar ajuda a un amic per a portar les seues pertinences a la nova casa.

 

Els dos estaven descarregant el cotxe quan, de repent, va aparéixer la seua exparella qui, en veure que la dona es trobava en companyia d’un home, va apunyalar a l’amic amb una arma blanca. Les lesions van ser de tal gravetat que va quedar estés en terra i actualment es troba en estat de coma ingressat en l’hospital de la localitat. En l’agressió, també va ferir a la dona en un braç quan va intentar parar-lo.

 

Fruit de la cooperació policial internacional, es va conéixer que esta persona podria estar amagada en la província d’Alacant, en l’interior de la casa de la seua actual parella sentimental, a l’espera d’agafar un vol al seu país natal amb la intenció d’escapar del país per a evitar l’acció de la justícia. Els agents van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del domicili, durant alguns dies, orientats a la seua localització que va culminar este dimarts amb la seua detenció en la ciutat d’Alacant.

 

La intervenció la van fer agents de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant conjuntament amb la Brigada Provincial d’Informació. El detingut ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció en funcions de guàrdia de l’Audiència Nacional de Madrid.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.