Detingut en Alacant un xic de 24 anys buscat per França després de deixar en coma a un amic de la seua exnóvia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un jove de 24 anys buscat per les autoritats franceses per presumptament apunyalar i deixar en coma a un amic de la seua exparella. L’agressió es va produir després de què l’amic de la xica l’ajudara, a ella i a la seua filla, a canviar-se de casa després de patir un episodi de maltractes per part de l’exnóvio, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

El presumpte agressor, a qui se li atribuïx un intent d’homicidi, es va quedar amagat en una casa en la ciutat d’Alacant, propietat de la seua nova parella, a l’espera d’agafar un vol al seu país natal en Sud-amèrica. Este jove ja havia sigut detingut dos voltes en Espanya per maltractes en l’àmbit familiar.

 

El fugitiu estava reclamat des del passat mes d’agost per les autoritats franceses per estar presumptament implicat en eixa temptativa d’homicidi, que va ocórrer el dia 14 en Tarascó (França). Les autoritats franceses van emetre «d’urgència» una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per delictes contra les persones, quan es va determinar el lloc on s’amagava.

 

Els fets van tindre lloc quan la dona i la seua filla van haver d’abandonar el seu domicili, que compartien amb el presumpte atacant, en produir-se un altercat de maltractes en l’àmbit familiar. La dona va demanar ajuda a un amic per a portar les seues pertinences a la nova casa.

 

Els dos estaven descarregant el cotxe quan, de repent, va aparéixer la seua exparella qui, en veure que la dona es trobava en companyia d’un home, va apunyalar a l’amic amb una arma blanca. Les lesions van ser de tal gravetat que va quedar estés en terra i actualment es troba en estat de coma ingressat en l’hospital de la localitat. En l’agressió, també va ferir a la dona en un braç quan va intentar parar-lo.

 

Fruit de la cooperació policial internacional, es va conéixer que esta persona podria estar amagada en la província d’Alacant, en l’interior de la casa de la seua actual parella sentimental, a l’espera d’agafar un vol al seu país natal amb la intenció d’escapar del país per a evitar l’acció de la justícia. Els agents van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del domicili, durant alguns dies, orientats a la seua localització que va culminar este dimarts amb la seua detenció en la ciutat d’Alacant.

 

La intervenció la van fer agents de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant conjuntament amb la Brigada Provincial d’Informació. El detingut ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció en funcions de guàrdia de l’Audiència Nacional de Madrid.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU