Detingut en Alacant un xic de 24 anys buscat per França després de deixar en coma a un amic de la seua exnóvia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un jove de 24 anys buscat per les autoritats franceses per presumptament apunyalar i deixar en coma a un amic de la seua exparella. L’agressió es va produir després de què l’amic de la xica l’ajudara, a ella i a la seua filla, a canviar-se de casa després de patir un episodi de maltractes per part de l’exnóvio, segons ha informat la Comissaria en un comunicat.

 

El presumpte agressor, a qui se li atribuïx un intent d’homicidi, es va quedar amagat en una casa en la ciutat d’Alacant, propietat de la seua nova parella, a l’espera d’agafar un vol al seu país natal en Sud-amèrica. Este jove ja havia sigut detingut dos voltes en Espanya per maltractes en l’àmbit familiar.

 

El fugitiu estava reclamat des del passat mes d’agost per les autoritats franceses per estar presumptament implicat en eixa temptativa d’homicidi, que va ocórrer el dia 14 en Tarascó (França). Les autoritats franceses van emetre «d’urgència» una Ordre Europea de Detenció i Lliurament per delictes contra les persones, quan es va determinar el lloc on s’amagava.

 

Els fets van tindre lloc quan la dona i la seua filla van haver d’abandonar el seu domicili, que compartien amb el presumpte atacant, en produir-se un altercat de maltractes en l’àmbit familiar. La dona va demanar ajuda a un amic per a portar les seues pertinences a la nova casa.

 

Els dos estaven descarregant el cotxe quan, de repent, va aparéixer la seua exparella qui, en veure que la dona es trobava en companyia d’un home, va apunyalar a l’amic amb una arma blanca. Les lesions van ser de tal gravetat que va quedar estés en terra i actualment es troba en estat de coma ingressat en l’hospital de la localitat. En l’agressió, també va ferir a la dona en un braç quan va intentar parar-lo.

 

Fruit de la cooperació policial internacional, es va conéixer que esta persona podria estar amagada en la província d’Alacant, en l’interior de la casa de la seua actual parella sentimental, a l’espera d’agafar un vol al seu país natal amb la intenció d’escapar del país per a evitar l’acció de la justícia. Els agents van establir un dispositiu de vigilància en els voltants del domicili, durant alguns dies, orientats a la seua localització que va culminar este dimarts amb la seua detenció en la ciutat d’Alacant.

 

La intervenció la van fer agents de la Brigada Provincial de Policia Judicial d’Alacant conjuntament amb la Brigada Provincial d’Informació. El detingut ha sigut posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció en funcions de guàrdia de l’Audiència Nacional de Madrid.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.