Denuncien que un policia pega una pallissa i li trenca el nas a un xic de 22 anys en Alacant

Miradores Juan XXI

Lloc dels fets en ‘Miradores Juan XXI’ | Maps

 

Una mare viuda i el seu fill, C. R. G. de 22 anys, de nacionalitat espanyola i veïns d’Alacant, denuncien una agressió feta per un policia nacional –fora de servici– a causa d’una discussió que va tindre el jove amb els pares del policia, tots veïns de la mateixa finca. Com a conseqüència de l’agressió, xic té el nas trencat i un esquinç cervical.

 

Segons relata la denúncia interposada el diumenge 25 d’agost contra l’agent de Policia Nacional L.A.C., tot va començar el divendres 23. El jove estava en les zones comunes de la urbanització, situada en Miradores de Juan XXIII, junt amb un grupet de gent jove, quan va aparéixer la mare del presumpte agressor i li va reprotxar que estaven embrutant el lloc. En eixe moment, va començar la disputa, quan C. va contestar que els deixaren estar.

 

Poc després d’això, va aparéixer el pare de l’agressor i els va avisar que anava a avisar al seu fill, que era Policia Nacional i que anava a «deixar les coses clares». Al dia següent, cap a les 20.45 hores, quan la víctima es trobava en un replà de la finca junt amb altres jóvens de la urbanització, se li va encarar L.A.C. companyat d’un altre home que no és conegut en el barri. El presumpte agressor li va dir a la víctima «Vine, que parlarem», al que el jove li va contestar que si havien de parlar, que parlaren allí mateixa.

 

Després d’això, l’agressor li va preguntar al jove quina edat tenia i quan C. li va contestar que tenia 22 anys, li va començar a pegar punyades a la cara. En eixe moment, la víctima es va queixar que li havia trencat el nas, però en compte de parar, l‘agressor li va cridar que anava a trencar-li el nas de deveres. El xic, en vore l’agressivitat del moment, se’n va anar del lloc dels fets i es va refugiar en un bar pròxim, a on L.A.el va perseguir.

 

A partir d’ací, mentres el Policia Nacional fora de servici cridava des del carrer per a que la víctima eixira i l’acompanyant d’ell intentava parar-lo, va aparéixer la mare del jove i es va encarar a L.A., a qui coneixia del barri i de ser fill dels veïns. En eixe moment, va arribar l’ambulància i va traslladar al jove a l’Hospital Clínic de Sant Joan, a on li van fer un reconeiximent i li van diagnosticar fractura de l’os nasal i esquinç cervical.

 

Intimidació per a que retire la denúncia

Després del calvari que va patir el xic, a on un policia fora de servici va actuar presumptament amb abús d’autoritat, va presentar la denúncia contra ell. Ara, el dimarts que ve, tenen una vista per un delicte lleu de lesions. Però el jove té por perquè, com explica sa mare a València Diari, en l’última setmana s’han incrementat visiblement les patrulles en el barri. «És com si intentaren intimidar-lo per a que lleve la denúncia», es lamenta.

 

I és que, «¿si els que han de vigilar per la nostra seguretat són els qui se sobrepassen en les seues funcions i agredixen als ciutadans, com ens podem defendre?» es pregunta M.R., mare de la víctima. Per això han vullgut fer públic el seu cas, per a que qui ha de defendre a la societat no siga l’atacant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.