Detinguda una mare per emportar-se a la seua filla de l’escola per la força, després de saltar la tanca

Escola Vila Joiosa

Una de les escoles de la Vila Joiosa | Google Maps

 

Una dona, de 32 anys, ha sigut detinguda este dilluns per la Guàrdia Civil per, presumptament, haver-se emportat a la seua filla de l’escola per la força este dilluns en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la dona hauria saltat la tanca que envolta a l’escola per a emportar-se a la filla, que cursa Primària, sense que els mestres hagen pogut fer res per a impedir-ho. A més, no és la primera volta que detenen a la mare per sostracció de menors

 

Algunes persones han afirmat vore a la dona saltant la tanca, cap a les 11.30 hores del dilluns, per a entrar en el pati del col·legi —tampoc ho va intentar per cap altra via— i, posteriorment, posar-se a buscar a la menuda per a endur-se-la sense que el personal docent poguera fer res.

 

La menor estava en el temps de custòdia del pare

La detinguda està separada del pare de la xiqueta i, en el moment dels fets, la menuda estava en el temps de custòdia del pare, motiu pel que l’equip directiu de l’escola va impedir que s’emportara a la menuda —ells mateixos van cridar a l’112—. Tot i això, la mare insistia que tenia una cita mèdica i se l’havia d’endur.

 

Alguns agents de la Guàrdia Civil va acudir al Centre Mèdic de Benidorm, a on esperaven que l’ara detinguda acudira abans de les 14.30 hores, per a detindre-la i entregar la menor a son pare.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU