Detinguda una mare per emportar-se a la seua filla de l’escola per la força, després de saltar la tanca

Escola Vila Joiosa

Una de les escoles de la Vila Joiosa | Google Maps

 

Una dona, de 32 anys, ha sigut detinguda este dilluns per la Guàrdia Civil per, presumptament, haver-se emportat a la seua filla de l’escola per la força este dilluns en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la dona hauria saltat la tanca que envolta a l’escola per a emportar-se a la filla, que cursa Primària, sense que els mestres hagen pogut fer res per a impedir-ho. A més, no és la primera volta que detenen a la mare per sostracció de menors

 

Algunes persones han afirmat vore a la dona saltant la tanca, cap a les 11.30 hores del dilluns, per a entrar en el pati del col·legi —tampoc ho va intentar per cap altra via— i, posteriorment, posar-se a buscar a la menuda per a endur-se-la sense que el personal docent poguera fer res.

 

La menor estava en el temps de custòdia del pare

La detinguda està separada del pare de la xiqueta i, en el moment dels fets, la menuda estava en el temps de custòdia del pare, motiu pel que l’equip directiu de l’escola va impedir que s’emportara a la menuda —ells mateixos van cridar a l’112—. Tot i això, la mare insistia que tenia una cita mèdica i se l’havia d’endur.

 

Alguns agents de la Guàrdia Civil va acudir al Centre Mèdic de Benidorm, a on esperaven que l’ara detinguda acudira abans de les 14.30 hores, per a detindre-la i entregar la menor a son pare.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.