14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detinguda una mare per emportar-se a la seua filla de l’escola per la força, després de saltar la tanca

Escola Vila Joiosa

Una de les escoles de la Vila Joiosa | Google Maps

 

Una dona, de 32 anys, ha sigut detinguda este dilluns per la Guàrdia Civil per, presumptament, haver-se emportat a la seua filla de l’escola per la força este dilluns en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la dona hauria saltat la tanca que envolta a l’escola per a emportar-se a la filla, que cursa Primària, sense que els mestres hagen pogut fer res per a impedir-ho. A més, no és la primera volta que detenen a la mare per sostracció de menors

 

Algunes persones han afirmat vore a la dona saltant la tanca, cap a les 11.30 hores del dilluns, per a entrar en el pati del col·legi —tampoc ho va intentar per cap altra via— i, posteriorment, posar-se a buscar a la menuda per a endur-se-la sense que el personal docent poguera fer res.

 

La menor estava en el temps de custòdia del pare

La detinguda està separada del pare de la xiqueta i, en el moment dels fets, la menuda estava en el temps de custòdia del pare, motiu pel que l’equip directiu de l’escola va impedir que s’emportara a la menuda —ells mateixos van cridar a l’112—. Tot i això, la mare insistia que tenia una cita mèdica i se l’havia d’endur.

 

Alguns agents de la Guàrdia Civil va acudir al Centre Mèdic de Benidorm, a on esperaven que l’ara detinguda acudira abans de les 14.30 hores, per a detindre-la i entregar la menor a son pare.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.

L’oposició retrau que les víctimes de la dana seguisquen sense comparéixer en Les Corts 15 mesos després

Quinze mesos després de la dana que va causar 230 morts a la província de València, l'oposició ha censurat que les víctimes no hagen sigut escoltades encara en Les Corts. El PP ha assegurat que intentarà citar-les com més prompte millor i ha apuntat a la pròxima reunió de febrer.