Detinguda una mare per emportar-se a la seua filla de l’escola per la força, després de saltar la tanca

Escola Vila Joiosa

Una de les escoles de la Vila Joiosa | Google Maps

 

Una dona, de 32 anys, ha sigut detinguda este dilluns per la Guàrdia Civil per, presumptament, haver-se emportat a la seua filla de l’escola per la força este dilluns en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). 

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la dona hauria saltat la tanca que envolta a l’escola per a emportar-se a la filla, que cursa Primària, sense que els mestres hagen pogut fer res per a impedir-ho. A més, no és la primera volta que detenen a la mare per sostracció de menors

 

Algunes persones han afirmat vore a la dona saltant la tanca, cap a les 11.30 hores del dilluns, per a entrar en el pati del col·legi —tampoc ho va intentar per cap altra via— i, posteriorment, posar-se a buscar a la menuda per a endur-se-la sense que el personal docent poguera fer res.

 

La menor estava en el temps de custòdia del pare

La detinguda està separada del pare de la xiqueta i, en el moment dels fets, la menuda estava en el temps de custòdia del pare, motiu pel que l’equip directiu de l’escola va impedir que s’emportara a la menuda —ells mateixos van cridar a l’112—. Tot i això, la mare insistia que tenia una cita mèdica i se l’havia d’endur.

 

Alguns agents de la Guàrdia Civil va acudir al Centre Mèdic de Benidorm, a on esperaven que l’ara detinguda acudira abans de les 14.30 hores, per a detindre-la i entregar la menor a son pare.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.