13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Pares abandonen als seus 4 fills menuts en València

Els dos pares estan acusats d’abandó dels seus quatre fills, tots ells menors de 10 anys | València Diari
 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona i un home de 36 i 46 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menors. La mare dels menors es trobava inconscient en el carrer, al costat del carret del fill més menut, mentres que els altres tres menors van ser localitzats en casa de la seua exparella a soles.

 

Els fets s’han produït cap a les dos de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats per emergències per a que es dirigiren al carrer Vilanova de Castelló del districte de Transits, en València, a on hi havia un carret de xiquet i una dona inconscient al costat.

 

Ràpidament, la patrulla va acudir al lloc, a on van localitzar el carret amb un bebé dormint i, a escassos metres, una dona en terra, inconscient. Després d’intentar despertar-la unes quantes voltes, els policies van sol·licitar un indicatiu sanitari, moment en el que la dona va reaccionar, es va incorporar i va començar a caminar per a anar-se’n.

 

Quan els policies li van fer l’alto i li van preguntar pel xiquet, ella va indicar que la criatura no era seua. Però quan la patrulla va comprovar que la dona portava en la bossa la documentació del menor, la dona va reconéixer ser la sua mare. En eixe moment, els agents la van detindre com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor.

 

Per a evitar ingressar al menut en un centre, els agents van intentar trobar a la seua exparella, que tenia als altres tres fills menors. Quan van localitzar el domicili familiar, van comprovar que allí estava la major dels germans –una xiqueta de 10 anys– junt amb els altres dos fills i, quan li van preguntar a la menuda, ella va afirmar que estava a soles en casa amb els altres dos infants.

 

Davant d’estos fets, els agents van informar Fiscalia de Menors de la situació i van ingressar als quatre xiquets en un centre de menors. Finalment van localitzar al pare, que també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors. Els dos detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.