Pares abandonen als seus 4 fills menuts en València

Els dos pares estan acusats d’abandó dels seus quatre fills, tots ells menors de 10 anys | València Diari
 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona i un home de 36 i 46 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menors. La mare dels menors es trobava inconscient en el carrer, al costat del carret del fill més menut, mentres que els altres tres menors van ser localitzats en casa de la seua exparella a soles.

 

Els fets s’han produït cap a les dos de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats per emergències per a que es dirigiren al carrer Vilanova de Castelló del districte de Transits, en València, a on hi havia un carret de xiquet i una dona inconscient al costat.

 

Ràpidament, la patrulla va acudir al lloc, a on van localitzar el carret amb un bebé dormint i, a escassos metres, una dona en terra, inconscient. Després d’intentar despertar-la unes quantes voltes, els policies van sol·licitar un indicatiu sanitari, moment en el que la dona va reaccionar, es va incorporar i va començar a caminar per a anar-se’n.

 

Quan els policies li van fer l’alto i li van preguntar pel xiquet, ella va indicar que la criatura no era seua. Però quan la patrulla va comprovar que la dona portava en la bossa la documentació del menor, la dona va reconéixer ser la sua mare. En eixe moment, els agents la van detindre com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor.

 

Per a evitar ingressar al menut en un centre, els agents van intentar trobar a la seua exparella, que tenia als altres tres fills menors. Quan van localitzar el domicili familiar, van comprovar que allí estava la major dels germans –una xiqueta de 10 anys– junt amb els altres dos fills i, quan li van preguntar a la menuda, ella va afirmar que estava a soles en casa amb els altres dos infants.

 

Davant d’estos fets, els agents van informar Fiscalia de Menors de la situació i van ingressar als quatre xiquets en un centre de menors. Finalment van localitzar al pare, que també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors. Els dos detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.