20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Pares abandonen als seus 4 fills menuts en València

Els dos pares estan acusats d’abandó dels seus quatre fills, tots ells menors de 10 anys | València Diari
 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona i un home de 36 i 46 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menors. La mare dels menors es trobava inconscient en el carrer, al costat del carret del fill més menut, mentres que els altres tres menors van ser localitzats en casa de la seua exparella a soles.

 

Els fets s’han produït cap a les dos de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats per emergències per a que es dirigiren al carrer Vilanova de Castelló del districte de Transits, en València, a on hi havia un carret de xiquet i una dona inconscient al costat.

 

Ràpidament, la patrulla va acudir al lloc, a on van localitzar el carret amb un bebé dormint i, a escassos metres, una dona en terra, inconscient. Després d’intentar despertar-la unes quantes voltes, els policies van sol·licitar un indicatiu sanitari, moment en el que la dona va reaccionar, es va incorporar i va començar a caminar per a anar-se’n.

 

Quan els policies li van fer l’alto i li van preguntar pel xiquet, ella va indicar que la criatura no era seua. Però quan la patrulla va comprovar que la dona portava en la bossa la documentació del menor, la dona va reconéixer ser la sua mare. En eixe moment, els agents la van detindre com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor.

 

Per a evitar ingressar al menut en un centre, els agents van intentar trobar a la seua exparella, que tenia als altres tres fills menors. Quan van localitzar el domicili familiar, van comprovar que allí estava la major dels germans –una xiqueta de 10 anys– junt amb els altres dos fills i, quan li van preguntar a la menuda, ella va afirmar que estava a soles en casa amb els altres dos infants.

 

Davant d’estos fets, els agents van informar Fiscalia de Menors de la situació i van ingressar als quatre xiquets en un centre de menors. Finalment van localitzar al pare, que també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors. Els dos detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.

3-0: L’Elx es retroba amb la victòria davant un Girona fràgil

L'Elx va tallar la seua mala ratxa huit jornades després amb un 3-0 sòlid davant el Girona. Valera va obrir el marcador i Rafa Mir va sentenciar amb dos punts després del descans, en un dol marcat per fallades del porter visitant.

Lisci avisa: demà és un partit de guanyar sí o sí davant el Llevant

El tècnic d'Osasuna ha qualificat el dol davant el cuer com el més important de la temporada. Recupera a Budimir i a Rosier i demana màxima atenció en les àrees.

Osasuna i Llevant, dol directe per a fugir de la zona baixa en l’estrena de lliga de De el Moral i Iborra

Osasuna rep a un Llevant cuer en un xoc clau per la permanència. El tàndem Del Moral-Iborra s'estrena en Lliga després de la destitució de Julián Calero.

Investiguen una agressió amb arma blanca a un home al Jardí del Túria de València

La Policia investiga l'agressió amb arma blanca patida de matinada per un home trobat al Jardí del Túria. Roman ingressat amb pronòstic reservat i indocumentat.