Pares abandonen als seus 4 fills menuts en València

Els dos pares estan acusats d’abandó dels seus quatre fills, tots ells menors de 10 anys | València Diari
 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona i un home de 36 i 46 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menors. La mare dels menors es trobava inconscient en el carrer, al costat del carret del fill més menut, mentres que els altres tres menors van ser localitzats en casa de la seua exparella a soles.

 

Els fets s’han produït cap a les dos de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats per emergències per a que es dirigiren al carrer Vilanova de Castelló del districte de Transits, en València, a on hi havia un carret de xiquet i una dona inconscient al costat.

 

Ràpidament, la patrulla va acudir al lloc, a on van localitzar el carret amb un bebé dormint i, a escassos metres, una dona en terra, inconscient. Després d’intentar despertar-la unes quantes voltes, els policies van sol·licitar un indicatiu sanitari, moment en el que la dona va reaccionar, es va incorporar i va començar a caminar per a anar-se’n.

 

Quan els policies li van fer l’alto i li van preguntar pel xiquet, ella va indicar que la criatura no era seua. Però quan la patrulla va comprovar que la dona portava en la bossa la documentació del menor, la dona va reconéixer ser la sua mare. En eixe moment, els agents la van detindre com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor.

 

Per a evitar ingressar al menut en un centre, els agents van intentar trobar a la seua exparella, que tenia als altres tres fills menors. Quan van localitzar el domicili familiar, van comprovar que allí estava la major dels germans –una xiqueta de 10 anys– junt amb els altres dos fills i, quan li van preguntar a la menuda, ella va afirmar que estava a soles en casa amb els altres dos infants.

 

Davant d’estos fets, els agents van informar Fiscalia de Menors de la situació i van ingressar als quatre xiquets en un centre de menors. Finalment van localitzar al pare, que també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors. Els dos detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.