17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Pares abandonen als seus 4 fills menuts en València

Els dos pares estan acusats d’abandó dels seus quatre fills, tots ells menors de 10 anys | València Diari
 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a una dona i un home de 36 i 46 anys, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte d’abandó de menors. La mare dels menors es trobava inconscient en el carrer, al costat del carret del fill més menut, mentres que els altres tres menors van ser localitzats en casa de la seua exparella a soles.

 

Els fets s’han produït cap a les dos de la matinada, quan els agents que patrullaven la zona van ser avisats per emergències per a que es dirigiren al carrer Vilanova de Castelló del districte de Transits, en València, a on hi havia un carret de xiquet i una dona inconscient al costat.

 

Ràpidament, la patrulla va acudir al lloc, a on van localitzar el carret amb un bebé dormint i, a escassos metres, una dona en terra, inconscient. Després d’intentar despertar-la unes quantes voltes, els policies van sol·licitar un indicatiu sanitari, moment en el que la dona va reaccionar, es va incorporar i va començar a caminar per a anar-se’n.

 

Quan els policies li van fer l’alto i li van preguntar pel xiquet, ella va indicar que la criatura no era seua. Però quan la patrulla va comprovar que la dona portava en la bossa la documentació del menor, la dona va reconéixer ser la sua mare. En eixe moment, els agents la van detindre com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor.

 

Per a evitar ingressar al menut en un centre, els agents van intentar trobar a la seua exparella, que tenia als altres tres fills menors. Quan van localitzar el domicili familiar, van comprovar que allí estava la major dels germans –una xiqueta de 10 anys– junt amb els altres dos fills i, quan li van preguntar a la menuda, ella va afirmar que estava a soles en casa amb els altres dos infants.

 

Davant d’estos fets, els agents van informar Fiscalia de Menors de la situació i van ingressar als quatre xiquets en un centre de menors. Finalment van localitzar al pare, que també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’abandó de menors. Els dos detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.

Morant insta a Pérez Llorca a no doblegar-se davant Gènova i a donar suport al nou model de finançament autonòmic

Diana Morant ha demanat a Juanfran Pérez Llorca que no se sotmeta a Gènova i recolze el nou model de finançament autonòmic, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat. Ha urgit a més al fet que els diputats valencians del PP el voten a favor per a assegurar la seua aprovació.

Pérez Llorca acusa el Govern de dividir amb la reforma del finançament autonòmic

El president ha denunciat que l'Executiu usa la reforma per a polaritzar en vespres de comicis i ha exigit negociar amb el PP. També ha demanat un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca creu que el confinament del 29-O no hauria evitat morts

Pérez Llorca ha sostingut que confinar a la població durant la DANA del 29 d'octubre de 2024 no hauria evitat víctimes. També ha reclamat més seguretat en el jutjat pels incidents registrats.

Morant acusa el PP d’iniciar els ‘jocs de la fam’ després de l’acarament per la dana

La líder del PSPV ha acusat el PP de passar de 'tot es va fer bé' a culpar-se per la gestió de la dana i ha demanat la compareixença urgent de Pérez Llorca. També ha assenyalat a la cúpula popular per la 'negligent' actuació i s'ha mostrat disposada a revelar les seues wasaps del dia de la tempesta.

Pradas defén que va donar la cara en la causa de la DANA i retrau que uns altres reinicialitzen els seus mòbils

La exconsellera s'ha ratificat davant la jutgessa en un acarament amb José Manuel Cuenca i ha sostingut que va informar Presidència durant la DANA. Assegura que va trencar la indicació de no cridar al president, va aportar guasaps i crides, i que va actuar segons criteri tècnic.

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a la exalcaldesa d’Orihuela i a huit persones més pel contracte d’escombraries

La Secció Sèptima de l'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la peça del contracte d'escombraries d'Orihuela. Entre ells estan la exalcaldesa Mónica Lorente i tres exconcejales, en una segona sentència després de la validació d'escoltes i registres pel Suprem.

Salomé Pradas s’acosta a les víctimes de la DANA després de l’acarament i defén que ho ha aportat tot

La exconsellera s'ha dirigit als familiars després de l'acarament amb José Manuel Cuenca, ha defés la seua versió i ha demanat parlar amb ells. Les víctimes l'han increpada i han exigit responsabilitats.