Un ancià es queda inconscient i sense respiració en sa casa en Viver

 

La Guàrdia Civil ha auxiliat a un home de 80 anys i veí de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), que es trobava inconscient i sense respiració, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Els agents van tindre coneixement a través del Centre Operatiu de Serveis (COS) de la Comandància de la Guàrdia Civil de Castelló que una persona havia comunicat que havia trobat al seu amic en sa casa tendit en el sòl i amb problemes de respiració.

 

Una volta en el lloc dels fets, els guàrdies civils van constatar que es tractava d’un home d’avançada d’edat, que estava inconscient, sense respiració, ni pols. Els agents van practicar durant 15 minuts maniobres de reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

 

Els equips mèdics han conseguit l’estabilització de l’home i el seu posterior traslladat en estat greu fins a l’hospital de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

Últimes notícies

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.

El Levante recorrerà a la FIFA per a inscriure Akieme fora de termini

El Levante ha anunciat que presentarà un recurs davant la FIFA per a intentar validar la cessió de Sergio Akieme, rebutjada per LaLiga per arribar fora de termini.

Carlos Álvarez deixa el Llevant rumb al Club América de Mèxic

El director esportiu del Llevant ha confirmat que el traspàs de Carlos Álvarez al Club América de Mèxic està tancat i pendent només d’uns últims detalls contractuals. El migcampista andalús tanca així una etapa de 105 partits, 14 gols i 14 assistències amb el club granota.