Un any de presó per abandonar a la seua filla en una carretera de Gandia

 

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha condemnat a un any de presó i sis sense la pàtria potestat al pare que va abandonar a la seua filla de dos anys en una carretera a Gandia divendres passat 3 setembre a la nit.

L’home de 39 anys va ser detingut per abandonar a la seua filla de dos anys, la qual va ser trobada sola mentre deambulava per una carretera en la localitat valenciana de Gandia. Per tot això, la justícia li ha condemnat a un any de presó per abandó temporal d’una menor d’edat i a la privació durant sis anys i tres mesos de l’exercici de la pàtria potestat.

 

Va reconéixer els fets

 

El pare va abandonar a la seua filla de dos anys en plena nit i va passar a disposició judicial després de ser detingut. Els fets es van tramitar de manera urgent i posteriorment el pare va reconéixer els fets en el judici ràpid celebrat en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia.

Va abandonar a la seua filla de dos anys

 

Els fets es van produir divendres passat a Gandia, entorn de les 20.50 hores. Va ser llavors quan els agents van ser alertats per diversos ciutadans que asseguraven haver vist a una menor deambular sola per la carretera d’eixida de Gandia cap a Barx en un moment de poca llum i una zona d’escassa visibilitat.

Després de 30 minuts de gestions, van veure a un home a uns 500 metres, que en aproximar-se al mateix van observar que no podia mantindre l’equilibri i parlar amb claredat, alhora que estava completament desorientat, i que al principi no va ser capaç de reconéixer a la seua filla, després de mostrar-li-la.

Els agents es van quedar amb la xiqueta intentant distraure-la posant-li dibuixets en els seus telèfons personals mentre esbrinaven qui era la seua mare que, va ser localitzada en el seu lloc de treball en una localitat pròxima a Gandia.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.