Un any de presó per abandonar a la seua filla en una carretera de Gandia

 

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha condemnat a un any de presó i sis sense la pàtria potestat al pare que va abandonar a la seua filla de dos anys en una carretera a Gandia divendres passat 3 setembre a la nit.

L’home de 39 anys va ser detingut per abandonar a la seua filla de dos anys, la qual va ser trobada sola mentre deambulava per una carretera en la localitat valenciana de Gandia. Per tot això, la justícia li ha condemnat a un any de presó per abandó temporal d’una menor d’edat i a la privació durant sis anys i tres mesos de l’exercici de la pàtria potestat.

 

Va reconéixer els fets

 

El pare va abandonar a la seua filla de dos anys en plena nit i va passar a disposició judicial després de ser detingut. Els fets es van tramitar de manera urgent i posteriorment el pare va reconéixer els fets en el judici ràpid celebrat en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia.

Va abandonar a la seua filla de dos anys

 

Els fets es van produir divendres passat a Gandia, entorn de les 20.50 hores. Va ser llavors quan els agents van ser alertats per diversos ciutadans que asseguraven haver vist a una menor deambular sola per la carretera d’eixida de Gandia cap a Barx en un moment de poca llum i una zona d’escassa visibilitat.

Després de 30 minuts de gestions, van veure a un home a uns 500 metres, que en aproximar-se al mateix van observar que no podia mantindre l’equilibri i parlar amb claredat, alhora que estava completament desorientat, i que al principi no va ser capaç de reconéixer a la seua filla, després de mostrar-li-la.

Els agents es van quedar amb la xiqueta intentant distraure-la posant-li dibuixets en els seus telèfons personals mentre esbrinaven qui era la seua mare que, va ser localitzada en el seu lloc de treball en una localitat pròxima a Gandia.

Últimes notícies

Desarticulada una trama que ha defraudat 11,9 milions d’IVA en begudes alcohòliques

La Policia Nacional ha detingut tretze persones i n’ha investigat quatre més en una operació amb Hisenda que ha destapat un frau de 11,9 milions d’euros d’IVA en el sector de les begudes alcohòliques, amb ramificacions a Sevilla, Còrdova, Badajoz i València.

Dos detinguts per tres robatoris violents en una sola matinada a Torrent

La Policia Nacional ha detingut dos hòmens de 19 i 31 anys acusats de tres robatoris amb violència en una mateixa matinada a Torrent, a més d’un robatori en un vehicle i un delicte d’usurpació de l’estat civil.

Última prova de l’Elx davant el Toulouse abans de l’estrena en LALIGA

L’Elx tanca este dissabte la pretemporada contra el Toulouse en Pinatar Arena, amb el debut possible de Javi Morcillo i diverses baixes per lesió abans d’estrenar-se en LALIGA davant el Deportivo el 17 d’agost.

Així serà la flota llogada per a l’eixida de The Ocean Race a Alacant

La SPTD ha tret a licitació per 517.217 euros el lloguer de més de 40 embarcacions que garantiran l’organització, la seguretat i la cobertura mediàtica de l’eixida de The Ocean Race Alicante 2027.

El propietari d’un bar de València que ha matat un jove passarà hui a disposició judicial

El propietari del bar 'La Esquina Tropical' de València, detingut per la mort d’un jove de 20 anys, passarà esta vesprada a disposició judicial després de confessar el crim al 091.

Presó per a quatre homes per robar cotxes d’alta gamma clonant les claus electròniques

Quatre homes han ingressat en presó provisional després de ser detinguts a Alacant i Múrcia, acusats de robar quatre cotxes d’alta gamma valorats en 400.000 euros amb claus electròniques clonades.

Crítiques a un cartell de festes de Sagunt per una imatge de sotmetiment sexual

La Coordinadora Feminista de Camp de Morvedre ha denunciat un cartell d’una penya de les festes de Sagunt per mostrar la imatge d’un toro sotmetent sexualment una dona nua i qüestiona el silenci de l’Ajuntament.

La sinistralitat laboral deixa 32 morts en mig any a la Comunitat Valenciana, 12 menys que en 2025

Els accidents laborals han causat 32 morts en la Comunitat Valenciana en el primer semestre de 2026, 12 menys que un any abans, dins d’un context estatal amb 358 víctimes mortals. La majoria de sinistres s’han produït en jornada de treball i afecten sobretot treballadors assalariats i sectors com servicis i construcció.
FILMOTECA D'ESTIU