Anuncios

Un any de presó per abandonar a la seua filla en una carretera de Gandia

 

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha condemnat a un any de presó i sis sense la pàtria potestat al pare que va abandonar a la seua filla de dos anys en una carretera a Gandia divendres passat 3 setembre a la nit.

L’home de 39 anys va ser detingut per abandonar a la seua filla de dos anys, la qual va ser trobada sola mentre deambulava per una carretera en la localitat valenciana de Gandia. Per tot això, la justícia li ha condemnat a un any de presó per abandó temporal d’una menor d’edat i a la privació durant sis anys i tres mesos de l’exercici de la pàtria potestat.

Anuncios

 

Va reconéixer els fets

 

El pare va abandonar a la seua filla de dos anys en plena nit i va passar a disposició judicial després de ser detingut. Els fets es van tramitar de manera urgent i posteriorment el pare va reconéixer els fets en el judici ràpid celebrat en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia.

Va abandonar a la seua filla de dos anys

 

Els fets es van produir divendres passat a Gandia, entorn de les 20.50 hores. Va ser llavors quan els agents van ser alertats per diversos ciutadans que asseguraven haver vist a una menor deambular sola per la carretera d’eixida de Gandia cap a Barx en un moment de poca llum i una zona d’escassa visibilitat.

Després de 30 minuts de gestions, van veure a un home a uns 500 metres, que en aproximar-se al mateix van observar que no podia mantindre l’equilibri i parlar amb claredat, alhora que estava completament desorientat, i que al principi no va ser capaç de reconéixer a la seua filla, després de mostrar-li-la.

Els agents es van quedar amb la xiqueta intentant distraure-la posant-li dibuixets en els seus telèfons personals mentre esbrinaven qui era la seua mare que, va ser localitzada en el seu lloc de treball en una localitat pròxima a Gandia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.
Anuncios