Anuncios

Un any de presó per abandonar a la seua filla en una carretera de Gandia

 

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha condemnat a un any de presó i sis sense la pàtria potestat al pare que va abandonar a la seua filla de dos anys en una carretera a Gandia divendres passat 3 setembre a la nit.

L’home de 39 anys va ser detingut per abandonar a la seua filla de dos anys, la qual va ser trobada sola mentre deambulava per una carretera en la localitat valenciana de Gandia. Per tot això, la justícia li ha condemnat a un any de presó per abandó temporal d’una menor d’edat i a la privació durant sis anys i tres mesos de l’exercici de la pàtria potestat.

Anuncios

 

Va reconéixer els fets

 

El pare va abandonar a la seua filla de dos anys en plena nit i va passar a disposició judicial després de ser detingut. Els fets es van tramitar de manera urgent i posteriorment el pare va reconéixer els fets en el judici ràpid celebrat en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia.

Va abandonar a la seua filla de dos anys

 

Els fets es van produir divendres passat a Gandia, entorn de les 20.50 hores. Va ser llavors quan els agents van ser alertats per diversos ciutadans que asseguraven haver vist a una menor deambular sola per la carretera d’eixida de Gandia cap a Barx en un moment de poca llum i una zona d’escassa visibilitat.

Després de 30 minuts de gestions, van veure a un home a uns 500 metres, que en aproximar-se al mateix van observar que no podia mantindre l’equilibri i parlar amb claredat, alhora que estava completament desorientat, i que al principi no va ser capaç de reconéixer a la seua filla, després de mostrar-li-la.

Els agents es van quedar amb la xiqueta intentant distraure-la posant-li dibuixets en els seus telèfons personals mentre esbrinaven qui era la seua mare que, va ser localitzada en el seu lloc de treball en una localitat pròxima a Gandia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.
Anuncios