Un any de presó per abandonar a la seua filla en una carretera de Gandia

 

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha condemnat a un any de presó i sis sense la pàtria potestat al pare que va abandonar a la seua filla de dos anys en una carretera a Gandia divendres passat 3 setembre a la nit.

L’home de 39 anys va ser detingut per abandonar a la seua filla de dos anys, la qual va ser trobada sola mentre deambulava per una carretera en la localitat valenciana de Gandia. Per tot això, la justícia li ha condemnat a un any de presó per abandó temporal d’una menor d’edat i a la privació durant sis anys i tres mesos de l’exercici de la pàtria potestat.

 

Va reconéixer els fets

 

El pare va abandonar a la seua filla de dos anys en plena nit i va passar a disposició judicial després de ser detingut. Els fets es van tramitar de manera urgent i posteriorment el pare va reconéixer els fets en el judici ràpid celebrat en el Jutjat d’Instrucció número 3 de Gandia.

Va abandonar a la seua filla de dos anys

 

Els fets es van produir divendres passat a Gandia, entorn de les 20.50 hores. Va ser llavors quan els agents van ser alertats per diversos ciutadans que asseguraven haver vist a una menor deambular sola per la carretera d’eixida de Gandia cap a Barx en un moment de poca llum i una zona d’escassa visibilitat.

Després de 30 minuts de gestions, van veure a un home a uns 500 metres, que en aproximar-se al mateix van observar que no podia mantindre l’equilibri i parlar amb claredat, alhora que estava completament desorientat, i que al principi no va ser capaç de reconéixer a la seua filla, després de mostrar-li-la.

Els agents es van quedar amb la xiqueta intentant distraure-la posant-li dibuixets en els seus telèfons personals mentre esbrinaven qui era la seua mare que, va ser localitzada en el seu lloc de treball en una localitat pròxima a Gandia.

Últimes notícies

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.