7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Aparca el cotxe dins de l’ajuntament d’Alacant perquè «és de tots»

Ajuntament d'Alacant

L’home ha aparcat en un dels accessos i li ha donat les claus al conserge | Viquipèdia

Sorpresa este matí de dissabte en l’ajuntament d’Alacant després de què un home deixara el seu cotxe en un dels accessos a l’edifici. Pel que pareix, l’home, de 58 anys, ha deixat el cotxe i li ha donat les claus al conserge, després de dir-li: «ara que el lleve l’alcalde».

 

Segons ha avançat ‘Información’, de seguida, la Policia ha obert una investigació per a localitzar a l’home, cosa que no ha sigut molt difícil, encara que el cotxe estava a nom d’una persona morta. Els agents també han avisat a la grua per a que retire el vehicle de l’edifici.

 

La DGT contempla llevar-li el carnet

Segons els testimonis dels fets, una volta localitzat, l’home li ha dit als agents que ha deixat el cotxe en l’ajuntament perquè «és de tots els espanyols i el poden utilitzar totes les persones que vullguen». Ara, li obriran un expedient a este veí de la ciutat i li faran un informe que avalue les seues capacitats. Per la seua part, la Direcció General de Trànsit (DGT) contempla la possibilitat de retirar-li el carnet de conduir.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana marca un IPC del 3,2% al desembre i supera la mitjana nacional

La inflació en la Comunitat Valenciana es va situar en el 3,2% al desembre, per damunt del 2,9% d'Espanya. Vivenda i hostaleria van impulsar la dada regional.

Heimtextil concentra a Frankfurt la innovació del tèxtil alacantí

Catorze firmes de l'Alcoià i el Comtat participen en la principal fira europea de la tèxtil-llar, amb focus en tapisseria, decoració i noves tendències. La delegació ha rebut visites institucionals i reforça la seua projecció exportadora.

Aitana Mas i Alberto Ibáñez no optaran a la reelecció com a portaveus d’Iniciativa

Els portaveus d'Iniciativa-Compromís, Aitana Mas i Alberto Ibáñez, no repetiran en el càrrec en el congrés del 28 de març a València. Ella prioritza el seu procés oncològic i ell se centrarà en la seua labor en el Congrés.

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.