Un ‘aparcacotxes’ intenta matar-ne a un altre per dos euros en València

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Un ‘aparcacotxes’ ha intentat matar a un altre després d’una discussió en un bar de l’avinguda de Germans Maristes de València. La disputa es va produir per un deute de dos euros i acabà amb un d’ells en l’hospital, ferit per arma blanca, i l’altre detingut per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi, que ha acabat en un delicte de lesions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets es van produir este dimarts cap a les 14.00 hores quan l’ara detingut, de 51 anys i nacionalitat espanyola, li clavà unes tisores en el braç a la víctima. El ferit, de 30 anys i origen guineà, va haver de ser traslladat a l’hospital, a on li van cosir la ferida.

 

Els dos ‘aparcacotxes’ viuen en el carrer i es trauen un poc de diners amb el que li donen els conductors per guardar-los un lloc per a aparcar. L’agressor ha passat a disposició judicial este dimecres i, en declarar, el Jutjat d’Instrucció número 17 de València l’ha posat en llibertat amb càrrecs per lesions.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.