Un ‘aparcacotxes’ intenta matar-ne a un altre per dos euros en València

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Un ‘aparcacotxes’ ha intentat matar a un altre després d’una discussió en un bar de l’avinguda de Germans Maristes de València. La disputa es va produir per un deute de dos euros i acabà amb un d’ells en l’hospital, ferit per arma blanca, i l’altre detingut per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi, que ha acabat en un delicte de lesions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets es van produir este dimarts cap a les 14.00 hores quan l’ara detingut, de 51 anys i nacionalitat espanyola, li clavà unes tisores en el braç a la víctima. El ferit, de 30 anys i origen guineà, va haver de ser traslladat a l’hospital, a on li van cosir la ferida.

 

Els dos ‘aparcacotxes’ viuen en el carrer i es trauen un poc de diners amb el que li donen els conductors per guardar-los un lloc per a aparcar. L’agressor ha passat a disposició judicial este dimecres i, en declarar, el Jutjat d’Instrucció número 17 de València l’ha posat en llibertat amb càrrecs per lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.