10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Un ‘aparcacotxes’ intenta matar-ne a un altre per dos euros en València

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Un ‘aparcacotxes’ ha intentat matar a un altre després d’una discussió en un bar de l’avinguda de Germans Maristes de València. La disputa es va produir per un deute de dos euros i acabà amb un d’ells en l’hospital, ferit per arma blanca, i l’altre detingut per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi, que ha acabat en un delicte de lesions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets es van produir este dimarts cap a les 14.00 hores quan l’ara detingut, de 51 anys i nacionalitat espanyola, li clavà unes tisores en el braç a la víctima. El ferit, de 30 anys i origen guineà, va haver de ser traslladat a l’hospital, a on li van cosir la ferida.

 

Els dos ‘aparcacotxes’ viuen en el carrer i es trauen un poc de diners amb el que li donen els conductors per guardar-los un lloc per a aparcar. L’agressor ha passat a disposició judicial este dimecres i, en declarar, el Jutjat d’Instrucció número 17 de València l’ha posat en llibertat amb càrrecs per lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.