Un ‘aparcacotxes’ intenta matar-ne a un altre per dos euros en València

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Un ‘aparcacotxes’ ha intentat matar a un altre després d’una discussió en un bar de l’avinguda de Germans Maristes de València. La disputa es va produir per un deute de dos euros i acabà amb un d’ells en l’hospital, ferit per arma blanca, i l’altre detingut per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi, que ha acabat en un delicte de lesions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets es van produir este dimarts cap a les 14.00 hores quan l’ara detingut, de 51 anys i nacionalitat espanyola, li clavà unes tisores en el braç a la víctima. El ferit, de 30 anys i origen guineà, va haver de ser traslladat a l’hospital, a on li van cosir la ferida.

 

Els dos ‘aparcacotxes’ viuen en el carrer i es trauen un poc de diners amb el que li donen els conductors per guardar-los un lloc per a aparcar. L’agressor ha passat a disposició judicial este dimecres i, en declarar, el Jutjat d’Instrucció número 17 de València l’ha posat en llibertat amb càrrecs per lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.

Com vore hui l’històric eclipsi total de Sol que creuarà Espanya

La vesprada d’este 12 d’agost es produïx un eclipsi total de Sol visible com a total en bona part d’Espanya i com a parcial en tot el territori, amb milions de desplaçaments previstos i importants recomanacions de seguretat.

La maièutica ens fa falta

Maièutica és una veu que no pronunciem tots els...

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.