Un ‘aparcacotxes’ intenta matar-ne a un altre per dos euros en València

cotxes

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Un ‘aparcacotxes’ ha intentat matar a un altre després d’una discussió en un bar de l’avinguda de Germans Maristes de València. La disputa es va produir per un deute de dos euros i acabà amb un d’ells en l’hospital, ferit per arma blanca, i l’altre detingut per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi, que ha acabat en un delicte de lesions.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets es van produir este dimarts cap a les 14.00 hores quan l’ara detingut, de 51 anys i nacionalitat espanyola, li clavà unes tisores en el braç a la víctima. El ferit, de 30 anys i origen guineà, va haver de ser traslladat a l’hospital, a on li van cosir la ferida.

 

Els dos ‘aparcacotxes’ viuen en el carrer i es trauen un poc de diners amb el que li donen els conductors per guardar-los un lloc per a aparcar. L’agressor ha passat a disposició judicial este dimecres i, en declarar, el Jutjat d’Instrucció número 17 de València l’ha posat en llibertat amb càrrecs per lesions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.