Anuncios

Apareix mort un xiquet de 4 anys en el seu bagul de les joguines: el buscaren durant dies

El xiquet, Kache Wallis, “kache amb k“, com li agradava dir amb només 4 anys de Hurricane City, Utah (els EUA), va estar desaparegut durant dies. La seua iaia el va deixar gitat al llit la nit del 24 de juliol i, al matí, no el va trobar allí.

Familiars i amics van buscar al xiquet, però no li van trobar pel que no tardaren en avisar a la Policia, segons un comunicat del mateix Departament de Policia de Hurricane City. Van fer una primera cerca en l’habitatge, però no van trobar al xicotet.

Anuncios

La búsqueda es va centrar en l’exterior

Com a conseqüència, tots es van posar a buscar per trobar al menut fora de casa: van publicar cartells per les xarxes socials, van sol·licitar l’ajuda de voluntaris i altres unitats.

No obstant això, durant el curs de la búsqueda, segons apunta el comunicat de la Policia, es va decidir tornar a revisar l’habitatge. Esta vegada els detectius sí que localitzaren a Kache Wallis. El cos del xiquet estava a l’interior d’un bagul per a joguines dins de la seua pròpia habitació.

<

>
La Policia ha traslladat a través de les xarxes socials les seues condolences i s’ha iniciat una campanya de GoFundMe per a recaptar fons per al funeral del menut.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios