Detingut un home que va apunyalar en el coll a un altre amb una botella trencada

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Pel que sembla l’home li va llevar la consumició a la seua víctima i li va clavar la botella en el coll, després de trencar-la contra una paret.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que a una persona, al voltant de les huit de la vesprada del dia 18, quan es trobava a la terrassa d’un bar del districte de Transits li havien clavat un cristall trencat en el coll, havent de ser traslladada a l’hospital on va ser intervinguda quirúrgicament d’urgència i ingressada dos dies.

Pel que sembla, els fets van ocórrer quan un home que es trobava a la terrassa d’un bar amb un amic, es va presentar en el lloc d’un conegut amb el qual pel que sembla no té bona relació, i en un moment donat este li va començar a cridar per a immediatament després llevar-li un botellín. La víctima va intentar recuperar la seua beguda quan l’agressor va trencar el botellín contra la paret i es va abalançar sobre ell clavant-li el cristall trencat en el coll, caient a terra i començant a sagnar a borbollons.

Després de les perquisicions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de ser localitzat va ser detingut com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial que li ha imposat una ordre d’allunyament sobre la víctima.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.