9.8 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Detingut un home que va apunyalar en el coll a un altre amb una botella trencada

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Pel que sembla l’home li va llevar la consumició a la seua víctima i li va clavar la botella en el coll, després de trencar-la contra una paret.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que a una persona, al voltant de les huit de la vesprada del dia 18, quan es trobava a la terrassa d’un bar del districte de Transits li havien clavat un cristall trencat en el coll, havent de ser traslladada a l’hospital on va ser intervinguda quirúrgicament d’urgència i ingressada dos dies.

Pel que sembla, els fets van ocórrer quan un home que es trobava a la terrassa d’un bar amb un amic, es va presentar en el lloc d’un conegut amb el qual pel que sembla no té bona relació, i en un moment donat este li va començar a cridar per a immediatament després llevar-li un botellín. La víctima va intentar recuperar la seua beguda quan l’agressor va trencar el botellín contra la paret i es va abalançar sobre ell clavant-li el cristall trencat en el coll, caient a terra i començant a sagnar a borbollons.

Després de les perquisicions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de ser localitzat va ser detingut com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial que li ha imposat una ordre d’allunyament sobre la víctima.
 

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.