Detingut un home que va apunyalar en el coll a un altre amb una botella trencada

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Pel que sembla l’home li va llevar la consumició a la seua víctima i li va clavar la botella en el coll, després de trencar-la contra una paret.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que a una persona, al voltant de les huit de la vesprada del dia 18, quan es trobava a la terrassa d’un bar del districte de Transits li havien clavat un cristall trencat en el coll, havent de ser traslladada a l’hospital on va ser intervinguda quirúrgicament d’urgència i ingressada dos dies.

Pel que sembla, els fets van ocórrer quan un home que es trobava a la terrassa d’un bar amb un amic, es va presentar en el lloc d’un conegut amb el qual pel que sembla no té bona relació, i en un moment donat este li va començar a cridar per a immediatament després llevar-li un botellín. La víctima va intentar recuperar la seua beguda quan l’agressor va trencar el botellín contra la paret i es va abalançar sobre ell clavant-li el cristall trencat en el coll, caient a terra i començant a sagnar a borbollons.

Després de les perquisicions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de ser localitzat va ser detingut com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial que li ha imposat una ordre d’allunyament sobre la víctima.
 

Últimes notícies

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.

Fins a 10.000 persones viuran l’eclipsi solar d’agost des de la Malva-rosa i el Cabanyal

Les platges de la Malva-rosa i el Cabanyal seran el punt oficial d’observació de l’eclipsi solar total del 12 d’agost a València, amb fins a 10.000 persones previstes i un ampli dispositiu de seguretat i transport.

Els aficionats del València Basket s’enfronten a un estiu ple de canvis en la plantilla campiona

El València Basket, recent campió de la Lliga Endesa, afronta un mercat marcat per l’interés d’equips d’Euroliga i NBA en les seues estrelles i per diversos contractes que acaben o poden rebaixar-se.

València es prepara per als Gay Games amb l’objectiu de mostrar una ciutat diversa i feliç

Els Gay Games 2026 arranquen este cap de setmana a València, on l’alcaldessa María José Catalá vol projectar la imatge d’una ciutat diversa, feliç i unida entorn de l’esport, mentres impulsa una important reforma del Poliesportiu d’Orriols.

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.