17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

Detingut un home que va apunyalar en el coll a un altre amb una botella trencada

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. Pel que sembla l’home li va llevar la consumició a la seua víctima i li va clavar la botella en el coll, després de trencar-la contra una paret.

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents que a una persona, al voltant de les huit de la vesprada del dia 18, quan es trobava a la terrassa d’un bar del districte de Transits li havien clavat un cristall trencat en el coll, havent de ser traslladada a l’hospital on va ser intervinguda quirúrgicament d’urgència i ingressada dos dies.

Pel que sembla, els fets van ocórrer quan un home que es trobava a la terrassa d’un bar amb un amic, es va presentar en el lloc d’un conegut amb el qual pel que sembla no té bona relació, i en un moment donat este li va començar a cridar per a immediatament després llevar-li un botellín. La víctima va intentar recuperar la seua beguda quan l’agressor va trencar el botellín contra la paret i es va abalançar sobre ell clavant-li el cristall trencat en el coll, caient a terra i començant a sagnar a borbollons.

Després de les perquisicions, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de ser localitzat va ser detingut com a presumpte autor d’una temptativa d’homicidi.

El detingut sense antecedents policials ha passat a disposició judicial que li ha imposat una ordre d’allunyament sobre la víctima.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Festival Antonio Ferrandis distingix a Alberto Sant Joan per la seua trajectòria

El Gran Teatre de Paterna ha reconegut la carrera de l'actor en l'onzena edició del certamen. La gala va repassar l'any i va premiar curtmetratges entre 230 obres.

La UPV convertix les màquines de vending en divulgació científica amb ‘Ací te l’explique’

La UPV ha llançat 'Ací te l'explique', un canal que usa màquines de vending del campus per a difondre ciència amb píndoles audiovisuals i quizzes. El projecte compta amb Teika i el suport de FECYT.

Pérez Llorca s’estrenarà el dimecres en la sessió de control de Les Corts Valencianes

Pérez Llorca s'estrenarà en la sessió de control del dimecres en el retorn dels plens de Les Corts. El ple tractarà la comissió sobre VPP a Alacant i altres iniciatives.

Un expert agrònom reclama canvis en la Llei de l’horta basats en anàlisis rigoroses

El catedràtic José María García Álvarez-Coque demana que qualsevol reforma es recolze en dades i metodologies sòlides i que les polítiques vagen més enllà de les compensacions. Defén incentivar els béns públics de l'horta i ajustar el disseny dels nivells de protecció amb evidència comparable.

Aemet ha activat l’avís groc en les tres províncies per ratxes de més de 80 km/h

Aemet ha activat el nivell groc en Castellon, València i Alacant per vent intens, amb ratxes que poden aconseguir o superar els 80 km/h hui i amb continuïtat el dilluns en zones.

Un arbre cau i afecta a la línia 2 de Metrovalencia entre Paterna i l’Eliana

La caiguda d'un arbre en La Vallesa ha interromput part del servici en la línia 2 de Metrovalencia. S'han habilitat autobusos entre Paterna, La Cañada i l'Eliana sense parades en baixadors.

La Generalitat avisa d’una treva matinal i reactivació a la vesprada del temporal de vent

El vent afluixa en les hores centrals del dia, amb avisos a la baixa, però Emergències preveu reactivació a la vesprada a l'interior sud i possible extensió al litoral el dilluns. Els danys previs mantenen risc de caigudes i despreniments.

Ratxes molt fortes a Castelló i màximes en ascens amb intervals de núvols alts

Domingo amb vent de component oest, ratxes molt fortes a Castelló i intervals de núvols alts. Demà dilluns es manté el vent amb ascens tèrmic localment notable.