10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Apunyalat en el centre de València per ‘mirar’ a l’agressor

Imatge del ganivet que un dels lladres duia amagat i que els Mossos van comissar

Imatge d’arxiu d’un ganivet  | Cedida 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home en València, de 26 anys, acusat d’atacar amb un ganivet a un altre, al que li va recriminar que el mirara quan estaven en el carrer. Una segona persona també ha agredit a la víctima i li ha pegat en la cara, segons ha informat la Direcció de la Policia en un comunicat.

 

La presumpta agressió va tindre lloc en el districte valencià de Russafa, quan el detingut va agredir a un altre home després de recriminar-li que el mirara. Es va tirar damunt d’ell i li va pegar una galtada en la cara, assenyalen les mateixes fonts. Seguidament, l’home el va atacar amb un ganivet i li va provocar una ferida en la galta. El ferit ha acabat en diferents punts de sutura.

  

La Policia va obrir una investigació i va acudir fins al domicili del sospitós per a detindre’l. Quan va vore que els agents volien arrestar-lo, es va mostrar molt violent i va arribar a pegar-li en la cama d’un d’ells. Durant el seu trasllat fins al vehicle policial, el detingut, fins i tot, va pegar una cabotada a un turisme que es trobava estacionat en la via pública. Com a conseqüència, ha acabat trencant una de les finestretes de darrere. I no només això, també ha danyat la finestreta del cotxe policial mentre era conduït a dependències de la Policia Nacional.

 

Per tots estos fets, els agents l’han detingut pels delictes de lesions, danys, atemptat contra agents de l’autoritat i resistència i desobediència. L’arrestat, amb anteriors i nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.