Apunyalat en el centre de València per ‘mirar’ a l’agressor

Imatge del ganivet que un dels lladres duia amagat i que els Mossos van comissar

Imatge d’arxiu d’un ganivet  | Cedida 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home en València, de 26 anys, acusat d’atacar amb un ganivet a un altre, al que li va recriminar que el mirara quan estaven en el carrer. Una segona persona també ha agredit a la víctima i li ha pegat en la cara, segons ha informat la Direcció de la Policia en un comunicat.

 

La presumpta agressió va tindre lloc en el districte valencià de Russafa, quan el detingut va agredir a un altre home després de recriminar-li que el mirara. Es va tirar damunt d’ell i li va pegar una galtada en la cara, assenyalen les mateixes fonts. Seguidament, l’home el va atacar amb un ganivet i li va provocar una ferida en la galta. El ferit ha acabat en diferents punts de sutura.

  

La Policia va obrir una investigació i va acudir fins al domicili del sospitós per a detindre’l. Quan va vore que els agents volien arrestar-lo, es va mostrar molt violent i va arribar a pegar-li en la cama d’un d’ells. Durant el seu trasllat fins al vehicle policial, el detingut, fins i tot, va pegar una cabotada a un turisme que es trobava estacionat en la via pública. Com a conseqüència, ha acabat trencant una de les finestretes de darrere. I no només això, també ha danyat la finestreta del cotxe policial mentre era conduït a dependències de la Policia Nacional.

 

Per tots estos fets, els agents l’han detingut pels delictes de lesions, danys, atemptat contra agents de l’autoritat i resistència i desobediència. L’arrestat, amb anteriors i nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.