15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Apunyalat en el centre de València per ‘mirar’ a l’agressor

Imatge del ganivet que un dels lladres duia amagat i que els Mossos van comissar

Imatge d’arxiu d’un ganivet  | Cedida 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home en València, de 26 anys, acusat d’atacar amb un ganivet a un altre, al que li va recriminar que el mirara quan estaven en el carrer. Una segona persona també ha agredit a la víctima i li ha pegat en la cara, segons ha informat la Direcció de la Policia en un comunicat.

 

La presumpta agressió va tindre lloc en el districte valencià de Russafa, quan el detingut va agredir a un altre home després de recriminar-li que el mirara. Es va tirar damunt d’ell i li va pegar una galtada en la cara, assenyalen les mateixes fonts. Seguidament, l’home el va atacar amb un ganivet i li va provocar una ferida en la galta. El ferit ha acabat en diferents punts de sutura.

  

La Policia va obrir una investigació i va acudir fins al domicili del sospitós per a detindre’l. Quan va vore que els agents volien arrestar-lo, es va mostrar molt violent i va arribar a pegar-li en la cama d’un d’ells. Durant el seu trasllat fins al vehicle policial, el detingut, fins i tot, va pegar una cabotada a un turisme que es trobava estacionat en la via pública. Com a conseqüència, ha acabat trencant una de les finestretes de darrere. I no només això, també ha danyat la finestreta del cotxe policial mentre era conduït a dependències de la Policia Nacional.

 

Per tots estos fets, els agents l’han detingut pels delictes de lesions, danys, atemptat contra agents de l’autoritat i resistència i desobediència. L’arrestat, amb anteriors i nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat denuncia que el Pla de Rodalia va tancar 2025 amb només un 38% d’obres executades

El Consell xifra en un 38% l'execució del Pla de Rodalia 2017-2025 i reclama culminar les obres, definir un nou pla i reforçar servicis pel 'col·lapse' de la C3.

La Generalitat detecta falta de dades en expedients d’adjudicataris de VPP a Alacant

La Generalitat ha trobat documentació incompleta en part dels 140 expedients d'adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan. Revisarà cas per cas i estudia mesures per a evitar irregularitats i possibles especulacions.

Pérez Llorca destaca a Berlín el lideratge del sector agroalimentari valencià després del rècord d’exportacions

La Comunitat Valenciana ha batut en 2025 el seu rècord exportador agroalimentari amb 10.197 milions. Des de Fruit Logistica, Pérez Llorca ha defés ajudes i regles justes.

Benetússer i Cheste s’alien per a optar a 6,3 milions en la reconstrucció postdana

Benetússer i Cheste presentaran junts els seus projectes a la convocatòria Edil Dana després de la DANA de 2024. Si s'aprova, rebran 6,3 milions per a obres clau.

Catalá ha demanat al Govern transparència i pautes sobre la regularització d’immigrants

Catalá ha demanat este dimecres transparència i una recomanació oficial al Govern sobre la regularització d'immigrants. Va reclamar activar delegacions davant les llargues cues en el padró.

Llargues cues davant el consolat d’Algèria a Alacant pel procés de regularització

Més de 300 ciutadans algerians fan fila este dimecres davant el consolat a Alacant per a obtindre documentació per a la regularització. La Policia ordena els torns i només accedixen els qui tenen cita.

Vencedor, amb la clàusula de la por, no jugarà davant l’Athletic en San Mamés

El Llevant no pagarà la compensació prevista en la cessió i el migcampista no podrà enfrontar-se al club basc en San Mamés. Ja es va perdre l'anada, saldada 0-2.

La Fundació Bancaixa prorroga fins al 6 d’abril la mostra d’obres mestres de Sorolla

La mostra de la Fundació Bancaixa es prorrogarà dos mesos pel gran acolliment i podrà visitar-se fins al 6 d'abril. Reunix 60 obres clau de la carrera de Sorolla.