21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Apunyalat en el centre de València per ‘mirar’ a l’agressor

Imatge del ganivet que un dels lladres duia amagat i que els Mossos van comissar

Imatge d’arxiu d’un ganivet  | Cedida 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home en València, de 26 anys, acusat d’atacar amb un ganivet a un altre, al que li va recriminar que el mirara quan estaven en el carrer. Una segona persona també ha agredit a la víctima i li ha pegat en la cara, segons ha informat la Direcció de la Policia en un comunicat.

 

La presumpta agressió va tindre lloc en el districte valencià de Russafa, quan el detingut va agredir a un altre home després de recriminar-li que el mirara. Es va tirar damunt d’ell i li va pegar una galtada en la cara, assenyalen les mateixes fonts. Seguidament, l’home el va atacar amb un ganivet i li va provocar una ferida en la galta. El ferit ha acabat en diferents punts de sutura.

  

La Policia va obrir una investigació i va acudir fins al domicili del sospitós per a detindre’l. Quan va vore que els agents volien arrestar-lo, es va mostrar molt violent i va arribar a pegar-li en la cama d’un d’ells. Durant el seu trasllat fins al vehicle policial, el detingut, fins i tot, va pegar una cabotada a un turisme que es trobava estacionat en la via pública. Com a conseqüència, ha acabat trencant una de les finestretes de darrere. I no només això, també ha danyat la finestreta del cotxe policial mentre era conduït a dependències de la Policia Nacional.

 

Per tots estos fets, els agents l’han detingut pels delictes de lesions, danys, atemptat contra agents de l’autoritat i resistència i desobediència. L’arrestat, amb anteriors i nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.

L’Hèrcules i la seua Fundació van anunciar recurs de cassació després de la sentència del cas Abde

L'Hèrcules i la seua Fundació van comunicar que presentaran un recurs de cassació davant el Suprem després de la condemna del TSJCV en el cas Abde. L'entitat defén la legalitat de les seues actuacions i el seu bon nom.

La jutgessa que investiga la DANA cita a 39 agents mediambientals i bombers forestals com a testimonis

La magistrada que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat citar a 39 nous testimonis. Entre ells hi ha personal de la CHJ, de la Conselleria i bombers forestals.

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.

Presó provisional per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja. La investigació seguix oberta per homicidi o assassinat.

Pérez Llorca mostra el seu cabreig per les irregularitats en les vivendes protegides d’Alacant

Pérez Llorca ha expressat el seu cabreig i indignació per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan i ha anunciat una revisió exhaustiva.

Barcala desoïx les peticions de dimissió i promet mesures per les irregularitats en vivenda

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques en Platja de Sant Joan. Ha assegurat que se centra en la gestió i en mesures 'contundents' per a evitar la impunitat.