Apunyalat en el centre de València per ‘mirar’ a l’agressor

Imatge del ganivet que un dels lladres duia amagat i que els Mossos van comissar

Imatge d’arxiu d’un ganivet  | Cedida 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home en València, de 26 anys, acusat d’atacar amb un ganivet a un altre, al que li va recriminar que el mirara quan estaven en el carrer. Una segona persona també ha agredit a la víctima i li ha pegat en la cara, segons ha informat la Direcció de la Policia en un comunicat.

 

La presumpta agressió va tindre lloc en el districte valencià de Russafa, quan el detingut va agredir a un altre home després de recriminar-li que el mirara. Es va tirar damunt d’ell i li va pegar una galtada en la cara, assenyalen les mateixes fonts. Seguidament, l’home el va atacar amb un ganivet i li va provocar una ferida en la galta. El ferit ha acabat en diferents punts de sutura.

  

La Policia va obrir una investigació i va acudir fins al domicili del sospitós per a detindre’l. Quan va vore que els agents volien arrestar-lo, es va mostrar molt violent i va arribar a pegar-li en la cama d’un d’ells. Durant el seu trasllat fins al vehicle policial, el detingut, fins i tot, va pegar una cabotada a un turisme que es trobava estacionat en la via pública. Com a conseqüència, ha acabat trencant una de les finestretes de darrere. I no només això, també ha danyat la finestreta del cotxe policial mentre era conduït a dependències de la Policia Nacional.

 

Per tots estos fets, els agents l’han detingut pels delictes de lesions, danys, atemptat contra agents de l’autoritat i resistència i desobediència. L’arrestat, amb anteriors i nombrosos antecedents, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.