Apunyalen amb una botella trencada a un dirigent de Vox a Borriana en un local d’oci


El coordinador de Vox a Borriana (Castelló), Víctor Parra, ha sigut atacat aquesta matinada amb una botella de cervesa trencada mentre treballava en un quiosquet de la platja. El dirigent va ser agredit en el coll, la cuixa i l’abdomen, segons ha assenyalat la formació política en les seues xarxes socials.

El presumpte agressor va ser una persona d’origen magrebí que, segons l’afectat, es trobava sota l’efecte de les drogues. Al voltant de les 4.00 hores de la matinada, l’atacant es va acostar al quiosquet de platja on treballava la víctima amb una botella trencada i va començar a armar bullícia entre els clients.

Allí, suposadament, el polític intent calmar el rebombori i l’atacant el va apunyalar de manera sobtada amb una botella de cervesa trencada, causant-li múltiples ferides en tot el cos, especialment en la cuixa.

Pel que sembla, després de l’atac, Parra va aconseguir arrabassar-li la botella i reduir-lo fins que van arribar els agents de la Policia Local de Borriana. Posteriorment, l’agressor va ser trasllat a la Caserna de la Guàrdia Civil. El polític, per part seua, va acudir a un centre sanitari per a rebre atenció mèdica per les múltiples lesions rebudes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes. L'acte coincidix amb una jornada marcada per la presència d'autoritats i per les crítiques de l'oposició al govern local d'Alacant.

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.

Espanya posa fi al confinament de les aus de corral després de millorar la situació de la grip aviària

Agricultura alça el confinament preventiu de les aus de corral vigent des de novembre, després de constatar l'absència de casos en aus silvestres i una menor pressió del virus.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d’Alacant

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM d'Alacant ha sigut del 100% i critica uns servicis mínims del 75%, que considera excessius.

Deu detinguts a València per explotar sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja

La Policia Nacional ha desarticulat un entramat criminal que explotava sexualment a dones en cases de cites de Torrent i Catarroja, on 14 víctimes eren controlades i sancionades amb multes i amenaces.

La romeria de la Santa Faç serà declarada BIC immaterial pel Consell este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció i reconeixement institucional en plena polèmica política a Alacant.