Apunyalen al fill de l’ex procuradora de Ciutadans Marta Sanz

Fa unes hores han apunyalat al meu fill, amb un punxó. Gràcies a Déu està bé. Han sigut 4, que ell sàpia. Demane ajuda per a la seua identificació. Ha succeït en les festes de Arroyo de la Encomienda (Valladolid). Per favor, si saps alguna cosa, si ho has vist, escriviu-me” diu el tuit de l’ex procuradora de Ciutadans, Marta Sanz, on demana ajuda per a tractar de localitzar als culpables del succés.

Així, comença la desesperada petició de Marta Sanz Gilmartín, exprocuradora de Ciutadans en les Corts de Castella i Lleó per Segòvia, demanant ajuda per a tractar de localitzar als autors de l’agressió al seu fill de 18 anys.

Segons relata Marta Sanz a ‘El Español’ Notícies de Castella i Lleó, el succés ocorre mentre el seu fill es trobava en les festes quan al voltant de les 2.25 hores de la matinada, en un moment on el jove es dirigia al bany, quatre individus li van abordar al costat de la Plaça de Bous del poble, prop del Parc Socayo i del frontó Joaquín Ibáñez, on es troben la carpa i les casetes.

Pel que sembla, un d’ells va traure un punxó mentre un altre cridava “mateu-li“, i li van propiciar sis punyalades. A més, li van donar una pallissa mentre estava en el sòl.

Així, el jove de 18 anys presenta talls a l’esquena i en el costat, així com un ull unflat i colps al cap. Va ser traslladat a l’hospital Río Hortega de Valladolid, on va rebre diversos punts de sutura i posteriorment va ser donat d’alta a les sis del matí.

En el mateix lloc va ser atés pels sanitaris un altre jove, de 24 anys, sense que es conega si guarda alguna vinculació amb l’altra agressió.

Els agents creuen que ja han aconseguit identificar a diversos dels agressors, els qui podrien pertànyer a una banda que s’ha vist implicada en diverses baralles.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.