8.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Apunyalen al fill de l’ex procuradora de Ciutadans Marta Sanz

Fa unes hores han apunyalat al meu fill, amb un punxó. Gràcies a Déu està bé. Han sigut 4, que ell sàpia. Demane ajuda per a la seua identificació. Ha succeït en les festes de Arroyo de la Encomienda (Valladolid). Per favor, si saps alguna cosa, si ho has vist, escriviu-me” diu el tuit de l’ex procuradora de Ciutadans, Marta Sanz, on demana ajuda per a tractar de localitzar als culpables del succés.

Així, comença la desesperada petició de Marta Sanz Gilmartín, exprocuradora de Ciutadans en les Corts de Castella i Lleó per Segòvia, demanant ajuda per a tractar de localitzar als autors de l’agressió al seu fill de 18 anys.

Segons relata Marta Sanz a ‘El Español’ Notícies de Castella i Lleó, el succés ocorre mentre el seu fill es trobava en les festes quan al voltant de les 2.25 hores de la matinada, en un moment on el jove es dirigia al bany, quatre individus li van abordar al costat de la Plaça de Bous del poble, prop del Parc Socayo i del frontó Joaquín Ibáñez, on es troben la carpa i les casetes.

Pel que sembla, un d’ells va traure un punxó mentre un altre cridava “mateu-li“, i li van propiciar sis punyalades. A més, li van donar una pallissa mentre estava en el sòl.

Així, el jove de 18 anys presenta talls a l’esquena i en el costat, així com un ull unflat i colps al cap. Va ser traslladat a l’hospital Río Hortega de Valladolid, on va rebre diversos punts de sutura i posteriorment va ser donat d’alta a les sis del matí.

En el mateix lloc va ser atés pels sanitaris un altre jove, de 24 anys, sense que es conega si guarda alguna vinculació amb l’altra agressió.

Els agents creuen que ja han aconseguit identificar a diversos dels agressors, els qui podrien pertànyer a una banda que s’ha vist implicada en diverses baralles.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.