6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Apunyalen al fill de l’ex procuradora de Ciutadans Marta Sanz

Fa unes hores han apunyalat al meu fill, amb un punxó. Gràcies a Déu està bé. Han sigut 4, que ell sàpia. Demane ajuda per a la seua identificació. Ha succeït en les festes de Arroyo de la Encomienda (Valladolid). Per favor, si saps alguna cosa, si ho has vist, escriviu-me” diu el tuit de l’ex procuradora de Ciutadans, Marta Sanz, on demana ajuda per a tractar de localitzar als culpables del succés.

Així, comença la desesperada petició de Marta Sanz Gilmartín, exprocuradora de Ciutadans en les Corts de Castella i Lleó per Segòvia, demanant ajuda per a tractar de localitzar als autors de l’agressió al seu fill de 18 anys.

Segons relata Marta Sanz a ‘El Español’ Notícies de Castella i Lleó, el succés ocorre mentre el seu fill es trobava en les festes quan al voltant de les 2.25 hores de la matinada, en un moment on el jove es dirigia al bany, quatre individus li van abordar al costat de la Plaça de Bous del poble, prop del Parc Socayo i del frontó Joaquín Ibáñez, on es troben la carpa i les casetes.

Pel que sembla, un d’ells va traure un punxó mentre un altre cridava “mateu-li“, i li van propiciar sis punyalades. A més, li van donar una pallissa mentre estava en el sòl.

Així, el jove de 18 anys presenta talls a l’esquena i en el costat, així com un ull unflat i colps al cap. Va ser traslladat a l’hospital Río Hortega de Valladolid, on va rebre diversos punts de sutura i posteriorment va ser donat d’alta a les sis del matí.

En el mateix lloc va ser atés pels sanitaris un altre jove, de 24 anys, sense que es conega si guarda alguna vinculació amb l’altra agressió.

Els agents creuen que ja han aconseguit identificar a diversos dels agressors, els qui podrien pertànyer a una banda que s’ha vist implicada en diverses baralles.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.