Apunyalen al fill de l’ex procuradora de Ciutadans Marta Sanz

Fa unes hores han apunyalat al meu fill, amb un punxó. Gràcies a Déu està bé. Han sigut 4, que ell sàpia. Demane ajuda per a la seua identificació. Ha succeït en les festes de Arroyo de la Encomienda (Valladolid). Per favor, si saps alguna cosa, si ho has vist, escriviu-me” diu el tuit de l’ex procuradora de Ciutadans, Marta Sanz, on demana ajuda per a tractar de localitzar als culpables del succés.

Així, comença la desesperada petició de Marta Sanz Gilmartín, exprocuradora de Ciutadans en les Corts de Castella i Lleó per Segòvia, demanant ajuda per a tractar de localitzar als autors de l’agressió al seu fill de 18 anys.

Segons relata Marta Sanz a ‘El Español’ Notícies de Castella i Lleó, el succés ocorre mentre el seu fill es trobava en les festes quan al voltant de les 2.25 hores de la matinada, en un moment on el jove es dirigia al bany, quatre individus li van abordar al costat de la Plaça de Bous del poble, prop del Parc Socayo i del frontó Joaquín Ibáñez, on es troben la carpa i les casetes.

Pel que sembla, un d’ells va traure un punxó mentre un altre cridava “mateu-li“, i li van propiciar sis punyalades. A més, li van donar una pallissa mentre estava en el sòl.

Així, el jove de 18 anys presenta talls a l’esquena i en el costat, així com un ull unflat i colps al cap. Va ser traslladat a l’hospital Río Hortega de Valladolid, on va rebre diversos punts de sutura i posteriorment va ser donat d’alta a les sis del matí.

En el mateix lloc va ser atés pels sanitaris un altre jove, de 24 anys, sense que es conega si guarda alguna vinculació amb l’altra agressió.

Els agents creuen que ja han aconseguit identificar a diversos dels agressors, els qui podrien pertànyer a una banda que s’ha vist implicada en diverses baralles.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.