28.3 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Detingut després d’intentar llevar-li l’arma a un policia local d’Elx

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Policia Local va detindre la vesprada del passat dilluns 16 d’agost a un home per tractar de robar l’arma reglamentària a un agent de la patrulla. El subjecte va ser vist consumint alcohol i substàncies estupefaents en un parc als voltants del Carrer Diagonal.

 

Els policies es van acostar a l’home en detectar aquesta conducta i li van demanar que s’identificarà. L’implicat es va negar diverses vegades a fer-ho propiciant insults als agents i fent cas omís als advertiments dels mateixos si seguia amb aqueix mateix comportament . Lluny de canviar la seua actitud, l’home va arribar a amenaçar a la patrulla desitjant la mort dels agents. Després de la negativa reiterada a identificar-se, l’implicat va ser portat al cotxe patrulla i traslladat a dependències policials.

 

En arribar allí, els agents van procedir a fer-li a l’home l’escorcoll superficial de seguretat. Durant aquest procés, l’home es va tornar cap a un membre de la Policia Local i va intentar sostraure-li l’arma de la funda sense èxit degut al mecanisme de seguretat d’aquesta. Els agents van reduir a l’home immediatament i l’individu va acabar detingut.

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.