Li arranca l’orella d’un mos en ple carrer de València

 

Este dijous, la Policia Local de València ha detingut a un home de 30 anys per, presumptament, agredir a dos persones en ple carrer sense motiu aparent, fins al punt de deixar-ne a una inconscient.

 

Cap a les cinc del la matinada, el 092 ha rebut l’avís d‘un home ferit i inconscient en el carrer de Ricardo Micó, en el barri de les Tendetes del districte de Campanar, tal com ha informat el cos de seguretat. Segons diferents testimonis, l’agressor hauria atacat tant a la víctima com al seu acompanyant sense motiu aparent. El principal afectat va ser trasllat a un centre hospitalari.

 

Una volta identificat i localitzat, el presumpte autor va ser arrestat per un delicte de lesions. En l’operatiu van participar efectius de la huitena unitat de districte de la Policia Local de València.

 

 

Li mutila l’orella al crit de «jo mane en València»

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 45 anys, d’origen equatorià, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, pel que pareix, amputar d’un mos una part de l’orella dreta de la víctima.

 

Els fets van passar a finals d’agost, quan l’agredit es trobava en un bar de la ciutat al costat del seu cunyat i un amic. Allí se li hauria acostat l’actualment detingut qui, després d’afirmar presumptament que «ell era qui manava en València», es va tirar damunt de la víctima, pegant-li punyades fins a fer-lo caure en terra. Després d’això, li hauria mossegat l’orella dreta, arribant a arrancar-li el tros superior de l’orella i fugint immediatament del lloc.

 

Tant el familiar com l’amic de l’agredit van arreplegar el tros d’orella arrancat i el van acompanyar fins a un centre hospitalari, a on va rebre assistència mèdica. La Policia Nacional, després de saber dels fets, va localitzar fa tres dies al presumpte agressor i el va detindre per un delicte de lesions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.