Li arranca l’orella d’un mos en ple carrer de València

 

Este dijous, la Policia Local de València ha detingut a un home de 30 anys per, presumptament, agredir a dos persones en ple carrer sense motiu aparent, fins al punt de deixar-ne a una inconscient.

 

Cap a les cinc del la matinada, el 092 ha rebut l’avís d‘un home ferit i inconscient en el carrer de Ricardo Micó, en el barri de les Tendetes del districte de Campanar, tal com ha informat el cos de seguretat. Segons diferents testimonis, l’agressor hauria atacat tant a la víctima com al seu acompanyant sense motiu aparent. El principal afectat va ser trasllat a un centre hospitalari.

 

Una volta identificat i localitzat, el presumpte autor va ser arrestat per un delicte de lesions. En l’operatiu van participar efectius de la huitena unitat de districte de la Policia Local de València.

 

 

Li mutila l’orella al crit de «jo mane en València»

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 45 anys, d’origen equatorià, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, pel que pareix, amputar d’un mos una part de l’orella dreta de la víctima.

 

Els fets van passar a finals d’agost, quan l’agredit es trobava en un bar de la ciutat al costat del seu cunyat i un amic. Allí se li hauria acostat l’actualment detingut qui, després d’afirmar presumptament que «ell era qui manava en València», es va tirar damunt de la víctima, pegant-li punyades fins a fer-lo caure en terra. Després d’això, li hauria mossegat l’orella dreta, arribant a arrancar-li el tros superior de l’orella i fugint immediatament del lloc.

 

Tant el familiar com l’amic de l’agredit van arreplegar el tros d’orella arrancat i el van acompanyar fins a un centre hospitalari, a on va rebre assistència mèdica. La Policia Nacional, després de saber dels fets, va localitzar fa tres dies al presumpte agressor i el va detindre per un delicte de lesions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.