7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Li arranca l’orella d’un mos en ple carrer de València

 

Este dijous, la Policia Local de València ha detingut a un home de 30 anys per, presumptament, agredir a dos persones en ple carrer sense motiu aparent, fins al punt de deixar-ne a una inconscient.

 

Cap a les cinc del la matinada, el 092 ha rebut l’avís d‘un home ferit i inconscient en el carrer de Ricardo Micó, en el barri de les Tendetes del districte de Campanar, tal com ha informat el cos de seguretat. Segons diferents testimonis, l’agressor hauria atacat tant a la víctima com al seu acompanyant sense motiu aparent. El principal afectat va ser trasllat a un centre hospitalari.

 

Una volta identificat i localitzat, el presumpte autor va ser arrestat per un delicte de lesions. En l’operatiu van participar efectius de la huitena unitat de districte de la Policia Local de València.

 

 

Li mutila l’orella al crit de «jo mane en València»

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 45 anys, d’origen equatorià, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, pel que pareix, amputar d’un mos una part de l’orella dreta de la víctima.

 

Els fets van passar a finals d’agost, quan l’agredit es trobava en un bar de la ciutat al costat del seu cunyat i un amic. Allí se li hauria acostat l’actualment detingut qui, després d’afirmar presumptament que «ell era qui manava en València», es va tirar damunt de la víctima, pegant-li punyades fins a fer-lo caure en terra. Després d’això, li hauria mossegat l’orella dreta, arribant a arrancar-li el tros superior de l’orella i fugint immediatament del lloc.

 

Tant el familiar com l’amic de l’agredit van arreplegar el tros d’orella arrancat i el van acompanyar fins a un centre hospitalari, a on va rebre assistència mèdica. La Policia Nacional, després de saber dels fets, va localitzar fa tres dies al presumpte agressor i el va detindre per un delicte de lesions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.