Li arranca l’orella d’un mos en ple carrer de València

 

Este dijous, la Policia Local de València ha detingut a un home de 30 anys per, presumptament, agredir a dos persones en ple carrer sense motiu aparent, fins al punt de deixar-ne a una inconscient.

 

Cap a les cinc del la matinada, el 092 ha rebut l’avís d‘un home ferit i inconscient en el carrer de Ricardo Micó, en el barri de les Tendetes del districte de Campanar, tal com ha informat el cos de seguretat. Segons diferents testimonis, l’agressor hauria atacat tant a la víctima com al seu acompanyant sense motiu aparent. El principal afectat va ser trasllat a un centre hospitalari.

 

Una volta identificat i localitzat, el presumpte autor va ser arrestat per un delicte de lesions. En l’operatiu van participar efectius de la huitena unitat de districte de la Policia Local de València.

 

 

Li mutila l’orella al crit de «jo mane en València»

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 45 anys, d’origen equatorià, com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de, pel que pareix, amputar d’un mos una part de l’orella dreta de la víctima.

 

Els fets van passar a finals d’agost, quan l’agredit es trobava en un bar de la ciutat al costat del seu cunyat i un amic. Allí se li hauria acostat l’actualment detingut qui, després d’afirmar presumptament que «ell era qui manava en València», es va tirar damunt de la víctima, pegant-li punyades fins a fer-lo caure en terra. Després d’això, li hauria mossegat l’orella dreta, arribant a arrancar-li el tros superior de l’orella i fugint immediatament del lloc.

 

Tant el familiar com l’amic de l’agredit van arreplegar el tros d’orella arrancat i el van acompanyar fins a un centre hospitalari, a on va rebre assistència mèdica. La Policia Nacional, després de saber dels fets, va localitzar fa tres dies al presumpte agressor i el va detindre per un delicte de lesions. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU