19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Arriba una pastera amb 11 persones a Benidorm i una altra, amb 6, a Calp

 

Esta matinada de dijous, cap a les 02.00 hores, ha sigut localitzada una pastera amb 11 persones en total, huit hòmens, dos menors i una dona, en el Racó de Loix de la localitat de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, tres hores més tard, cap a les 05.00 hores de la matinada, ha sigut trobada una altra pastera, amb 6 persones dins, en la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Una volta rescatades totes les persones, han sigut traslladades fins a una carpa instal·lada en el port d’Alacant per a prestar-los assistència sanitària, a on se’ls ha fet la prova PCR amb l’objectiu de detectar possibles contagis per coronavirus, tal com marca el protocol establit per Sanitat. Les 11 persones que han sigut trobades en Benidorm han donat negatiu, i s’està a l’espera de saber els resultats dels de la pastera de Calp.

Últimes notícies

Liberum obrirà les compareixences de víctimes en la comissió de la DANA de Les Corts

La comissió que investiga la DANA del 29 d'octubre de 2024 iniciarà les compareixences el 23 i 24 de febrer. Intervindran nou associacions i un afectat, amb torns i temps fixats.

Vivenda constituirà un consell tècnic i recaptarà dades de demandants de VPP després del cas d’Alacant

El Ministeri de Vivenda ha anunciat en el Congrés la creació d'un consell tècnic que demanarà a totes les autonomies dades de demandants de VPP. La mesura arriba després de les suposades irregularitats en 140 vivendes d'Alacant i les dimissions que ha provocat.

Dos dones han resultat ferides per la caiguda d’un arbre a València durant el temporal de vent

Un arbre ha caigut al carrer Sant Vicent, en ple centre, i ha provocat ferides a dos dones de 75 i 57 anys, traslladades a l'Hospital General. Bombers i una unitat SVB han intervingut; el vent també ha despenjat una lona a Mestalla.

Dos dones ferides per la caiguda d’un arbre en el centre de València

El vent ha derrocat un arbre al carrer Sant Vicent i ha ferit a dos dones, traslladades a l'Hospital General de València. Els bombers han intervingut.

Foulquier se sotmet este dijous a una cirurgia artroscópica en el genoll esquerre

El lateral del València serà intervingut per artroscòpia en el genoll esquerre per a resoldre les seues molèsties. Romandrà 24 hores ingressat i no hi ha termini de baixa oficial.

Sindicats exigixen un calendari seriós per a negociar les condicions del professorat

STEPV, CSIF, CCOO i UGT titllen de 'una broma' el pla de la Conselleria i demanen una reunió urgent; no descarten noves vagues. Educació defén que obrirà una taula al març.

Intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió causa retards en Rodalia i mitjana distància

Un intent de robatori de cable entre Algemesí i Benifaió ha provocat retards d'uns 20 minutos en la C2 en els dos sentits i afecta també a trens de mitjana i llarga distància. Renfe i Adif treballen per a restablir la normalitat.

Quique Llopis, després del seu rècord d’Espanya en 60 m tanques, veu marge per a arrapar centèsimes

El corredor de tanques va rebaixar el rècord nacional de 60 m barres a 7.45 a Madrid i avisa que encara pot arrapar centèsimes. Enfoca Lievin, el Nacional i el Mundial de Torun.