14.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Arriben altres dos pasteres a Altea i Benidorm amb 27 persones

 

Dos pasteres han arribat este matí de dilluns a les costes d’Altea i Benidorm, dos localitats de la Marina Baixa (Alacant), amb 27 persones a bord, segons ha pogut saber Europa Press. Durant el cap de setmana s’han trobat altres set embarcacions en la mateixa província del territori valencià.

 

El primer avís ha arribat cap a les 8.30 hores d’este dilluns i alertava de l’arribada d’una pastera a Altea amb 14 persones, a les que les autoritats han localitzat ja caminant per una carretera nacional. Les 14 persones han sigut traslladades fins al Port d’Alacant a on s’està previst que se’ls preste l’assistència adequada.

 

Posteriorment s’ha localitzat una altra pastera en la platja de Llevant de Benidorm amb 13 persones a bord. Fins allí s’ha traslladat Creu Roja per a prestar una assistència bàsica però després estava previst traslladar-les també al Port d’Alacant per a donar-los una atenció sanitària i fer-los les proves PCR de Covid-19, tal com dicta el protocol.

 

Ha sigut un veí d’Altea el que ha donat l’avís de l’arribada d’esta embarcació en Altea, han informat a Europa Press fonts policials.

Últimes notícies

Fort vent i baixada de temperatures marcaran un cap de setmana més fred i nuvolós en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana estarà dominat pel vent de l'oest, un descens tèrmic i més nuvolositat, amb pluges febles i cota de neu en descens. La mar es mantindrà alterada en tot el litoral.

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.