Arriben altres dos pasteres a Altea i Benidorm amb 27 persones

 

Dos pasteres han arribat este matí de dilluns a les costes d’Altea i Benidorm, dos localitats de la Marina Baixa (Alacant), amb 27 persones a bord, segons ha pogut saber Europa Press. Durant el cap de setmana s’han trobat altres set embarcacions en la mateixa província del territori valencià.

 

El primer avís ha arribat cap a les 8.30 hores d’este dilluns i alertava de l’arribada d’una pastera a Altea amb 14 persones, a les que les autoritats han localitzat ja caminant per una carretera nacional. Les 14 persones han sigut traslladades fins al Port d’Alacant a on s’està previst que se’ls preste l’assistència adequada.

 

Posteriorment s’ha localitzat una altra pastera en la platja de Llevant de Benidorm amb 13 persones a bord. Fins allí s’ha traslladat Creu Roja per a prestar una assistència bàsica però després estava previst traslladar-les també al Port d’Alacant per a donar-los una atenció sanitària i fer-los les proves PCR de Covid-19, tal com dicta el protocol.

 

Ha sigut un veí d’Altea el que ha donat l’avís de l’arribada d’esta embarcació en Altea, han informat a Europa Press fonts policials.

Últimes notícies

Barcala es nega a comparéixer en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala (PP), ha comunicat que no acudirà este divendres a la comissió municipal sobre les vivendes públiques de Les Naus, al·legant que no aportaria res nou i que hi ha una causa judicial oberta. L’oposició l’acusa d’evitar donar explicacions sobre el que qualifica com el major escàndal polític del seu mandat.

Greenpeace alerta de quasi 200 punts crítics al litoral espanyol per la seua fragilitat extrema

Un informe de Greenpeace alerta que el litoral espanyol viu una fragilitat sense precedents pel canvi climàtic i la urbanització, amb 194 punts crítics i fortes conseqüències econòmiques i ambientals.

El tercer dia de l’ona de calor deixa fins a 44 graus a València i activa l’avís roig

La tercera ona de calor de l’estiu tanca este dijous amb fins a 44 ºC i avís roig a la Comunitat Valenciana, especialment a València i Alacant, i risc extrem d’incendis.

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.

Risc de reventons càlids i ratxes de vent molt fortes esta vesprada a Alacant

Aemet ha activat l’avís roig per calor extrema i alerta de possibles reventons càlids amb ratxes de vent de més de 90 km/h, sobretot a la província d’Alacant.

El cap de RRHH tancà la Diputació per la DANA en només 10 minuts

El director de Recursos Humans de la Diputació de València en la DANA de 2024, Javier Bolinches, ha explicat que va ordenar el tancament de l’edifici en 10 minuts, sense protocol previ ni consultar el president. La decisió es basa en l’alerta roja d’Aemet i en la greu situació a Utiel.

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.

L’Elx continua la pretemporada davant el Johor encara sense fitxatges

L’Elx disputa este divendres a La Nucia el segon amistós de pretemporada davant el Johor malaisi, encara sense reforços i amb una llista plena de canterans.