Arriben altres dos pasteres a Altea i Benidorm amb 27 persones

 

Dos pasteres han arribat este matí de dilluns a les costes d’Altea i Benidorm, dos localitats de la Marina Baixa (Alacant), amb 27 persones a bord, segons ha pogut saber Europa Press. Durant el cap de setmana s’han trobat altres set embarcacions en la mateixa província del territori valencià.

 

El primer avís ha arribat cap a les 8.30 hores d’este dilluns i alertava de l’arribada d’una pastera a Altea amb 14 persones, a les que les autoritats han localitzat ja caminant per una carretera nacional. Les 14 persones han sigut traslladades fins al Port d’Alacant a on s’està previst que se’ls preste l’assistència adequada.

 

Posteriorment s’ha localitzat una altra pastera en la platja de Llevant de Benidorm amb 13 persones a bord. Fins allí s’ha traslladat Creu Roja per a prestar una assistència bàsica però després estava previst traslladar-les també al Port d’Alacant per a donar-los una atenció sanitària i fer-los les proves PCR de Covid-19, tal com dicta el protocol.

 

Ha sigut un veí d’Altea el que ha donat l’avís de l’arribada d’esta embarcació en Altea, han informat a Europa Press fonts policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.