10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Arriben altres dos pasteres a Altea i Benidorm amb 27 persones

 

Dos pasteres han arribat este matí de dilluns a les costes d’Altea i Benidorm, dos localitats de la Marina Baixa (Alacant), amb 27 persones a bord, segons ha pogut saber Europa Press. Durant el cap de setmana s’han trobat altres set embarcacions en la mateixa província del territori valencià.

 

El primer avís ha arribat cap a les 8.30 hores d’este dilluns i alertava de l’arribada d’una pastera a Altea amb 14 persones, a les que les autoritats han localitzat ja caminant per una carretera nacional. Les 14 persones han sigut traslladades fins al Port d’Alacant a on s’està previst que se’ls preste l’assistència adequada.

 

Posteriorment s’ha localitzat una altra pastera en la platja de Llevant de Benidorm amb 13 persones a bord. Fins allí s’ha traslladat Creu Roja per a prestar una assistència bàsica però després estava previst traslladar-les també al Port d’Alacant per a donar-los una atenció sanitària i fer-los les proves PCR de Covid-19, tal com dicta el protocol.

 

Ha sigut un veí d’Altea el que ha donat l’avís de l’arribada d’esta embarcació en Altea, han informat a Europa Press fonts policials.

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.