Arriben altres dos pasteres a Altea i Benidorm amb 27 persones

 

Dos pasteres han arribat este matí de dilluns a les costes d’Altea i Benidorm, dos localitats de la Marina Baixa (Alacant), amb 27 persones a bord, segons ha pogut saber Europa Press. Durant el cap de setmana s’han trobat altres set embarcacions en la mateixa província del territori valencià.

 

El primer avís ha arribat cap a les 8.30 hores d’este dilluns i alertava de l’arribada d’una pastera a Altea amb 14 persones, a les que les autoritats han localitzat ja caminant per una carretera nacional. Les 14 persones han sigut traslladades fins al Port d’Alacant a on s’està previst que se’ls preste l’assistència adequada.

 

Posteriorment s’ha localitzat una altra pastera en la platja de Llevant de Benidorm amb 13 persones a bord. Fins allí s’ha traslladat Creu Roja per a prestar una assistència bàsica però després estava previst traslladar-les també al Port d’Alacant per a donar-los una atenció sanitària i fer-los les proves PCR de Covid-19, tal com dicta el protocol.

 

Ha sigut un veí d’Altea el que ha donat l’avís de l’arribada d’esta embarcació en Altea, han informat a Europa Press fonts policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.