Assalten un jove amb un gran ganivet per a furtar-li el mòbil a Castelló

 

Dos homes han sigut detinguts per la Policia Local de Castelló després d’agredir un jove a la capital de la Plana. Els fets van ocórrer este passat dimecres quan el jove va ser amenaçat per dos homes amb un ganivet de grans dimensions per a furtar-li el mòbil. Els arrestats dons un home de 37 anys, i un altre de 27, als quals se’ls considera presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, segons van informar fonts policials. El succés va ocórrer la vesprada del dimecres quan els dos assaltants es van acostar al xic de 23 anys que anava pel carrer i de sobte el van assaltar, el van agredir i agafant-lo del coll, el van amenaçar amb un ganivet de grans dimensions per a aconseguir el seu telèfon mòbil.

La víctima va contar als agents molt nerviós la seua versió, i va proporcionar una descripció dels assaltants al Grup d’Intervenció de Proximitat i va proporcionar una descripció dels assaltants, la qual cosa va servir als policies per a poder localitzar-los pocs minuts després en el creuament del parc de l’Oest amb el carrer República Argentina. Després de registrar-los, van trobar entre les seues pertinences el telèfon mòbil de la víctima, així que a continuació van ser detinguts. Els agents van tornar el dispositiu al jove i li van explicar els tràmits a seguir per a recuperar-lo i com denunciar l’agressió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.