Assalten un jove amb un gran ganivet per a furtar-li el mòbil a Castelló

 

Dos homes han sigut detinguts per la Policia Local de Castelló després d’agredir un jove a la capital de la Plana. Els fets van ocórrer este passat dimecres quan el jove va ser amenaçat per dos homes amb un ganivet de grans dimensions per a furtar-li el mòbil. Els arrestats dons un home de 37 anys, i un altre de 27, als quals se’ls considera presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, segons van informar fonts policials. El succés va ocórrer la vesprada del dimecres quan els dos assaltants es van acostar al xic de 23 anys que anava pel carrer i de sobte el van assaltar, el van agredir i agafant-lo del coll, el van amenaçar amb un ganivet de grans dimensions per a aconseguir el seu telèfon mòbil.

La víctima va contar als agents molt nerviós la seua versió, i va proporcionar una descripció dels assaltants al Grup d’Intervenció de Proximitat i va proporcionar una descripció dels assaltants, la qual cosa va servir als policies per a poder localitzar-los pocs minuts després en el creuament del parc de l’Oest amb el carrer República Argentina. Després de registrar-los, van trobar entre les seues pertinences el telèfon mòbil de la víctima, així que a continuació van ser detinguts. Els agents van tornar el dispositiu al jove i li van explicar els tràmits a seguir per a recuperar-lo i com denunciar l’agressió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.

Ester Muñoz acusa a Sánchez de frivolitat davant el conflicte de l’Iran

La portaveu del PP en el Congrés ha demanat a Pedro Sánchez una reflexió per les conseqüències per a Espanya de la seua postura davant l'Iran. També ha carregat per Adamuz, Plus ultra i els pactes amb Vox a Aragó i Extremadura.

El TSJCV dona dos dies per a al·legacions abans de decidir si investiga a Mazón per la dana

El TSJCV ha donat dos dies a Fiscalia i a les parts per a al·legar sobre l'exposició raonada que demana investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024. Un tribunal designat decidirà si admet o no eixe plantejament.

La Generalitat reforça la seua aposta per l’hidrogen verd en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ratifica l'impuls a l'hidrogen verd i analitza amb Enagás el pla de participació pública de la Xarxa Troncal, el traçat de la qual aconseguirà 100 municipis.

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.