Assalten un jove amb un gran ganivet per a furtar-li el mòbil a Castelló

 

Dos homes han sigut detinguts per la Policia Local de Castelló després d’agredir un jove a la capital de la Plana. Els fets van ocórrer este passat dimecres quan el jove va ser amenaçat per dos homes amb un ganivet de grans dimensions per a furtar-li el mòbil. Els arrestats dons un home de 37 anys, i un altre de 27, als quals se’ls considera presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, segons van informar fonts policials. El succés va ocórrer la vesprada del dimecres quan els dos assaltants es van acostar al xic de 23 anys que anava pel carrer i de sobte el van assaltar, el van agredir i agafant-lo del coll, el van amenaçar amb un ganivet de grans dimensions per a aconseguir el seu telèfon mòbil.

La víctima va contar als agents molt nerviós la seua versió, i va proporcionar una descripció dels assaltants al Grup d’Intervenció de Proximitat i va proporcionar una descripció dels assaltants, la qual cosa va servir als policies per a poder localitzar-los pocs minuts després en el creuament del parc de l’Oest amb el carrer República Argentina. Després de registrar-los, van trobar entre les seues pertinences el telèfon mòbil de la víctima, així que a continuació van ser detinguts. Els agents van tornar el dispositiu al jove i li van explicar els tràmits a seguir per a recuperar-lo i com denunciar l’agressió.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.