Assalten un jove amb un gran ganivet per a furtar-li el mòbil a Castelló

 

Dos homes han sigut detinguts per la Policia Local de Castelló després d’agredir un jove a la capital de la Plana. Els fets van ocórrer este passat dimecres quan el jove va ser amenaçat per dos homes amb un ganivet de grans dimensions per a furtar-li el mòbil. Els arrestats dons un home de 37 anys, i un altre de 27, als quals se’ls considera presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació, segons van informar fonts policials. El succés va ocórrer la vesprada del dimecres quan els dos assaltants es van acostar al xic de 23 anys que anava pel carrer i de sobte el van assaltar, el van agredir i agafant-lo del coll, el van amenaçar amb un ganivet de grans dimensions per a aconseguir el seu telèfon mòbil.

La víctima va contar als agents molt nerviós la seua versió, i va proporcionar una descripció dels assaltants al Grup d’Intervenció de Proximitat i va proporcionar una descripció dels assaltants, la qual cosa va servir als policies per a poder localitzar-los pocs minuts després en el creuament del parc de l’Oest amb el carrer República Argentina. Després de registrar-los, van trobar entre les seues pertinences el telèfon mòbil de la víctima, així que a continuació van ser detinguts. Els agents van tornar el dispositiu al jove i li van explicar els tràmits a seguir per a recuperar-lo i com denunciar l’agressió.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.