L’home que assassinà al seu germà a ganivedates en Guardamar del Segura pretenia mutilar-lo

L’home ha mort al seu germà amb una arma blanca | València Diari

 

ACTUALITZAT 20/09/2019 15.25 hores. L’home, de 53 anys, detingut en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per matar al seu germà, de 50, hauria començat a mutilar el cadàver per a dificultar la seua identificació, una volta es descobrira. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’assassí arribà a conviure una setmana amb el cos del germà en el domicili. Els investigadors de la Guàrdia Civil assenyalen que el presumpte homicida pretenia desfer-se del cadàver a trossos

 

Els agents han arribat a esta conclusió després de trobar-se el cadàver sense els deu dits de les mans i un tall en la panxa. Encara es desconeix si el detingut ha confessat a on es troben i què va fer amb elles. 

 

Detingut per assassinar al germà a ganivetades

ACTUALITZAT 09.55 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts a un home de 53 anys acusat de matar al seu germà, de 50 anys, en la localitat de Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons han informat fonts de l’Institut Armat.

 

L’home ha sigut arrestat la vesprada d’este dimarts com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi comés contra el seu germà. El detingut, de nacionalitat espanyola, està custodiat per la Guàrdia Civil per a ser presentat pròximament en dependències judicials.

 

Per altre costat, el cadàver del germà, que es trobava en el domicili comú que compartien, ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer-li l’autòpsia. Segons declaracions de l’alcalde de Guardamar, els dos germans feia poc que havien vingut de Madrid i, fins i tot, s’havien arribat a empadronar en el municipi.

 

La víctima participava d’un taller ocupacional municipal, però com que feia uns dies que no anava, es va intentar contactar amb ell des de Servicis Socials. Estos últims van ser els qui van avisar a la policia local, després de no conseguir fer-se amb l’home.

 

Quan els agents van passar pel domicili a on convivien la víctima i el presumpte agressor el dilluns, el germà no els va donar cap explicació. Però quan este dimarts tornaren a passar per la casa, van notar una pudor molt forta que provenia del cadàver i, quan van entrar, van descobrir a la víctima amb ferides d’arma blanca que, segons pareix, li havien causat la mort. De moment, no ha transcendit el mòbil de l’assassinat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.