L’home que assassinà al seu germà a ganivedates en Guardamar del Segura pretenia mutilar-lo

L’home ha mort al seu germà amb una arma blanca | València Diari

 

ACTUALITZAT 20/09/2019 15.25 hores. L’home, de 53 anys, detingut en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per matar al seu germà, de 50, hauria començat a mutilar el cadàver per a dificultar la seua identificació, una volta es descobrira. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’assassí arribà a conviure una setmana amb el cos del germà en el domicili. Els investigadors de la Guàrdia Civil assenyalen que el presumpte homicida pretenia desfer-se del cadàver a trossos

 

Els agents han arribat a esta conclusió després de trobar-se el cadàver sense els deu dits de les mans i un tall en la panxa. Encara es desconeix si el detingut ha confessat a on es troben i què va fer amb elles. 

 

Detingut per assassinar al germà a ganivetades

ACTUALITZAT 09.55 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts a un home de 53 anys acusat de matar al seu germà, de 50 anys, en la localitat de Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons han informat fonts de l’Institut Armat.

 

L’home ha sigut arrestat la vesprada d’este dimarts com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi comés contra el seu germà. El detingut, de nacionalitat espanyola, està custodiat per la Guàrdia Civil per a ser presentat pròximament en dependències judicials.

 

Per altre costat, el cadàver del germà, que es trobava en el domicili comú que compartien, ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer-li l’autòpsia. Segons declaracions de l’alcalde de Guardamar, els dos germans feia poc que havien vingut de Madrid i, fins i tot, s’havien arribat a empadronar en el municipi.

 

La víctima participava d’un taller ocupacional municipal, però com que feia uns dies que no anava, es va intentar contactar amb ell des de Servicis Socials. Estos últims van ser els qui van avisar a la policia local, després de no conseguir fer-se amb l’home.

 

Quan els agents van passar pel domicili a on convivien la víctima i el presumpte agressor el dilluns, el germà no els va donar cap explicació. Però quan este dimarts tornaren a passar per la casa, van notar una pudor molt forta que provenia del cadàver i, quan van entrar, van descobrir a la víctima amb ferides d’arma blanca que, segons pareix, li havien causat la mort. De moment, no ha transcendit el mòbil de l’assassinat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.