L’home que assassinà al seu germà a ganivedates en Guardamar del Segura pretenia mutilar-lo

L’home ha mort al seu germà amb una arma blanca | València Diari

 

ACTUALITZAT 20/09/2019 15.25 hores. L’home, de 53 anys, detingut en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per matar al seu germà, de 50, hauria començat a mutilar el cadàver per a dificultar la seua identificació, una volta es descobrira. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’assassí arribà a conviure una setmana amb el cos del germà en el domicili. Els investigadors de la Guàrdia Civil assenyalen que el presumpte homicida pretenia desfer-se del cadàver a trossos

 

Els agents han arribat a esta conclusió després de trobar-se el cadàver sense els deu dits de les mans i un tall en la panxa. Encara es desconeix si el detingut ha confessat a on es troben i què va fer amb elles. 

 

Detingut per assassinar al germà a ganivetades

ACTUALITZAT 09.55 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts a un home de 53 anys acusat de matar al seu germà, de 50 anys, en la localitat de Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons han informat fonts de l’Institut Armat.

 

L’home ha sigut arrestat la vesprada d’este dimarts com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi comés contra el seu germà. El detingut, de nacionalitat espanyola, està custodiat per la Guàrdia Civil per a ser presentat pròximament en dependències judicials.

 

Per altre costat, el cadàver del germà, que es trobava en el domicili comú que compartien, ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer-li l’autòpsia. Segons declaracions de l’alcalde de Guardamar, els dos germans feia poc que havien vingut de Madrid i, fins i tot, s’havien arribat a empadronar en el municipi.

 

La víctima participava d’un taller ocupacional municipal, però com que feia uns dies que no anava, es va intentar contactar amb ell des de Servicis Socials. Estos últims van ser els qui van avisar a la policia local, després de no conseguir fer-se amb l’home.

 

Quan els agents van passar pel domicili a on convivien la víctima i el presumpte agressor el dilluns, el germà no els va donar cap explicació. Però quan este dimarts tornaren a passar per la casa, van notar una pudor molt forta que provenia del cadàver i, quan van entrar, van descobrir a la víctima amb ferides d’arma blanca que, segons pareix, li havien causat la mort. De moment, no ha transcendit el mòbil de l’assassinat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.