L’home que assassinà al seu germà a ganivedates en Guardamar del Segura pretenia mutilar-lo

L’home ha mort al seu germà amb una arma blanca | València Diari

 

ACTUALITZAT 20/09/2019 15.25 hores. L’home, de 53 anys, detingut en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per matar al seu germà, de 50, hauria començat a mutilar el cadàver per a dificultar la seua identificació, una volta es descobrira. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’assassí arribà a conviure una setmana amb el cos del germà en el domicili. Els investigadors de la Guàrdia Civil assenyalen que el presumpte homicida pretenia desfer-se del cadàver a trossos

 

Els agents han arribat a esta conclusió després de trobar-se el cadàver sense els deu dits de les mans i un tall en la panxa. Encara es desconeix si el detingut ha confessat a on es troben i què va fer amb elles. 

 

Detingut per assassinar al germà a ganivetades

ACTUALITZAT 09.55 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts a un home de 53 anys acusat de matar al seu germà, de 50 anys, en la localitat de Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons han informat fonts de l’Institut Armat.

 

L’home ha sigut arrestat la vesprada d’este dimarts com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi comés contra el seu germà. El detingut, de nacionalitat espanyola, està custodiat per la Guàrdia Civil per a ser presentat pròximament en dependències judicials.

 

Per altre costat, el cadàver del germà, que es trobava en el domicili comú que compartien, ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer-li l’autòpsia. Segons declaracions de l’alcalde de Guardamar, els dos germans feia poc que havien vingut de Madrid i, fins i tot, s’havien arribat a empadronar en el municipi.

 

La víctima participava d’un taller ocupacional municipal, però com que feia uns dies que no anava, es va intentar contactar amb ell des de Servicis Socials. Estos últims van ser els qui van avisar a la policia local, després de no conseguir fer-se amb l’home.

 

Quan els agents van passar pel domicili a on convivien la víctima i el presumpte agressor el dilluns, el germà no els va donar cap explicació. Però quan este dimarts tornaren a passar per la casa, van notar una pudor molt forta que provenia del cadàver i, quan van entrar, van descobrir a la víctima amb ferides d’arma blanca que, segons pareix, li havien causat la mort. De moment, no ha transcendit el mòbil de l’assassinat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.

Risc extrem d’incendis diumenge a la Comunitat Valenciana i tempestes seques a Alacant

El nivell roig de risc d’incendis forestals s’ha activat per a diumenge a tota la Comunitat Valenciana i es preveuen possibles tempestes seques a la província d’Alacant.

Sánchez demana màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló

Pedro Sánchez ha fet una crida a la màxima precaució pels incendis de Huelva i Castelló i ha traslladat el seu suport als veïns desallotjats, remarcant que la seua seguretat és la prioritat.
FILMOTECA D'ESTIU