L’home que assassinà al seu germà a ganivedates en Guardamar del Segura pretenia mutilar-lo

L’home ha mort al seu germà amb una arma blanca | València Diari

 

ACTUALITZAT 20/09/2019 15.25 hores. L’home, de 53 anys, detingut en Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), per matar al seu germà, de 50, hauria començat a mutilar el cadàver per a dificultar la seua identificació, una volta es descobrira. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’assassí arribà a conviure una setmana amb el cos del germà en el domicili. Els investigadors de la Guàrdia Civil assenyalen que el presumpte homicida pretenia desfer-se del cadàver a trossos

 

Els agents han arribat a esta conclusió després de trobar-se el cadàver sense els deu dits de les mans i un tall en la panxa. Encara es desconeix si el detingut ha confessat a on es troben i què va fer amb elles. 

 

Detingut per assassinar al germà a ganivetades

ACTUALITZAT 09.55 hores. Agents de la Guàrdia Civil han detingut este dimarts a un home de 53 anys acusat de matar al seu germà, de 50 anys, en la localitat de Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons han informat fonts de l’Institut Armat.

 

L’home ha sigut arrestat la vesprada d’este dimarts com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi comés contra el seu germà. El detingut, de nacionalitat espanyola, està custodiat per la Guàrdia Civil per a ser presentat pròximament en dependències judicials.

 

Per altre costat, el cadàver del germà, que es trobava en el domicili comú que compartien, ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal d’Alacant per a fer-li l’autòpsia. Segons declaracions de l’alcalde de Guardamar, els dos germans feia poc que havien vingut de Madrid i, fins i tot, s’havien arribat a empadronar en el municipi.

 

La víctima participava d’un taller ocupacional municipal, però com que feia uns dies que no anava, es va intentar contactar amb ell des de Servicis Socials. Estos últims van ser els qui van avisar a la policia local, després de no conseguir fer-se amb l’home.

 

Quan els agents van passar pel domicili a on convivien la víctima i el presumpte agressor el dilluns, el germà no els va donar cap explicació. Però quan este dimarts tornaren a passar per la casa, van notar una pudor molt forta que provenia del cadàver i, quan van entrar, van descobrir a la víctima amb ferides d’arma blanca que, segons pareix, li havien causat la mort. De moment, no ha transcendit el mòbil de l’assassinat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

8,7 milions per a la segona fase d’obres en la presa de Buseo després de la DANA

El Consell ha declarat d’emergència la segona fase d’obres en la presa de Buseo, amb una inversió de 8,7 milions per a reforçar-ne la seguretat després de la DANA d’octubre de 2024. Després d’una primera intervenció ja acabada, es preveu una tercera fase per a augmentar la capacitat de desguàs davant crescudes extraordinàries.

El Consell manté congelats els preus universitaris i amplia les ajudes de 500 euros per material escolar per la dana

El Consell ha aprovat mantindre congelats un any més els preus públics universitaris a la Comunitat Valenciana i ha ampliat les ajudes extraordinàries de 500 euros per a material escolar a nous col·lectius d’estudiants afectats per la dana, amb un pressupost màxim de 20 milions d’euros per a 2026.

56,4 milions per a recuperar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana

El Consell ha autoritzat una inversió de 56,4 milions en 48 mesos per a renaturalitzar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana. Els treballs arribaran a 52 municipis valencians i se centraran en previndre danys futurs i millorar la biodiversitat.

Alicant activa un ampli dispositiu de seguretat pel pròxim eclipsi solar

L’Ajuntament d’Alacant ha organitzat un operatiu especial de seguretat als principals punts d’observació de la ciutat per l’eclipsi solar del 12 d’agost, que arribarà a tapar el 99,14 % del sol. El dispositiu es reforçarà en castells i miradors, i inclou recomanacions per a una observació segura.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats, de 21 a 44 anys, estan investigats per pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública i altres càrrecs.

Sagunt a Escena programa ‘Original Greek’ i la proposta participativa ‘Bailarina a la carta’

El festival Sagunt a Escena acollirà este dijous 6 d’agost la comèdia ‘Original Greek’ i l’espectacle participatiu de dansa ‘Bailarina a la carta’ a Sagunt.

El Levante es mesura al Vila-real en el amistós més exigent de l’estiu

El Levante visitarà este dimecres la ciutat esportiva del Vila-real per disputar el seu amistós més exigent de l’estiu, l’únic davant un rival de Primera i penúltim test abans de LaLiga EA Sports.

Luis Rioja es perd l’entrenament del València i Foulquier ja treballa amb el grup

Luis Rioja no s’ha entrenat este dimarts a Paterna per unes molèsties i és baixa per al Trofeu Taronja, mentres que Foulquier ha completat per primera vegada una part de la sessió amb el grup.
FILMOTECA D'ESTIU