Home li trenca els braços al seu germà d’una pallissa amb un pal en València

 

Este divendres, cap a les 14.00 del migdia, un home li ha pegat una brutal pallissa al seu germà, trencant-li els dos braços i provocant-li ferides en el cap. Segons pareix, va començar a apallissar-lo sense cap motiu aparent. Els fets han passat en el carrer del Pare Presentat, en el barri de la Font de Sant Lluís, en la Ciutat de València.

 

Tal com ha avançat ‘Levante-EMV’, la víctima és un home de 33 anys de nacionalitat espanyola i, després de ser agredit presumptament, ha sigut hospitalitzat. Pareix ser que l’agressor, d’uns 40 anys, havia eixit recentment de la presó per un delicte de tràfic de drogues. En un moment donat, presumptament, el major dels germans va agarrar un pal i va començar a pegar al seu germà menut.

 

Després de la pallissa, la víctima va baixar «com va poder» al carrer i es va ficar en els baixos d’una casa d’enfront. En això una dona va ajudar al xic fins que van arribar els servicis mèdics. Segons relata, van gitar a l’home «perquè s’esvaïa. Estava molt malament». Quan van arribar una ambulància de Suport Vital Bàsic, van atendre a la víctima, que va perdre el coneiximent en diferents ocasions a causa de les lesions.

 

Els sanitaris van estabilitzar al ferit, que tenia fractures en els dos braços i presentava traumatismes cranials, i el van portar a l’Hospital Doctor Peset de València. La Policia Local i Nacional van acudir al lloc dels fets després de rebre l’avís d’una agressió familiar i que l’autor podia estar armat. Segons apunten les primeres hipòtesis, pareix ser que l’agressor hauria consumit substàncies estupefaents que li haurien motivat l’atac.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.