Anuncios

Assassinen a un jove de quatre punyalades en un túnel per als vianants

 

Van atacar a Isaac López per darrere, per sorpresa. I ho van matar sense pietat a ganivetades. Li van retallar l’aorta.

El xaval, de 18 anys, va morir este 14 de juliol de 2021 a Madrid en rebre almenys quatre punyalades a l’interior del túnel que uneix el Retir amb el districte d’Arganzuela.

Anuncios

Isaac era cantant de reggaeton i rap, i tenia Asperger i dimecres passat a la nit va ser suposadament assassinat a punyalades per l’esquena per patir un trastorn de conducta, segons el seu entorn.

Els investigadors creuen que va ser per una venjança, que el jove coneixia als seus agressors, però no descartaven altres hipòtesis, més enllà del robatori perquè conservava els seus objectes de valor.

La víctima va poder ser objecte d’un apunyalament per almenys dos persones a causa d’una qüestió de gelosia per una dona o víctima d’alguna banda llatina.

L’agressió es va produir entorn de les nou de la nit en el túnel del carrer Comerç, quan el jove caminava per una vorera des de la zona de Ciutat de Barcelona fins a la M-30.

Va eixir de la seua casa i es va adonar que alguna cosa no anava bé. Li estaven perseguint com altres vegades la banda llatina Dominican Don’t Play, segons va relatar per telèfon a un amic amb el qual parlava abans de morir.

«Em va dir que li estaven perseguint quatre persones. Li vaig dir que correguera cap al metre de Menéndez Pelayo on havíem quedat i de sobte vaig escoltar un ‘ai’. Jo vaig voler creure que eren punyades, però va sonar com que eren puyadas [punyalades]. Després només vaig escoltar soroll».

Segons fonts policials, els seus perseguidors li van donar abast en patinet en el túnel del carrer comerci, que uneix el districte d’Arganzuela amb el barri de Pacífic en el districte Retir.

Dos metges que circulaven en cotxes separats van ser els que van alertar a les forces de seguretat que el xic estava en la calçada de la carretera sagnant i van iniciar la reanimació fins a l’arribada de Samur-Protecció Civil.

El ferit tenia almenys quatre ferides per arma blanca a l’esquena, dos d’elles penetrants, i estava en parada cardiorespiratòria.

Una psicòloga de Samur va assistir a la mare del jove en el lloc dels fets, ja que el xic vivia en una zona pròxima.

La Policia Municipal de Madrid va col·laborar en l’assistència sanitària i mantenia tallat el trànsit en el túnel, en el sentit cap a Retir, este dimecres a la nit.

Malgrat que es tracta d’una persona de nacionalitat espanyola, no es descarta el mòbil de les bandes llatines, encara que la investigació estava llevant el seu procés i es troben obertes totes les línies d’investigació. De fet el cas està en mans del Grup Vi d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios