Assassinen a un jove de quatre punyalades en un túnel per als vianants

 

Van atacar a Isaac López per darrere, per sorpresa. I ho van matar sense pietat a ganivetades. Li van retallar l’aorta.

El xaval, de 18 anys, va morir este 14 de juliol de 2021 a Madrid en rebre almenys quatre punyalades a l’interior del túnel que uneix el Retir amb el districte d’Arganzuela.

Isaac era cantant de reggaeton i rap, i tenia Asperger i dimecres passat a la nit va ser suposadament assassinat a punyalades per l’esquena per patir un trastorn de conducta, segons el seu entorn.

Els investigadors creuen que va ser per una venjança, que el jove coneixia als seus agressors, però no descartaven altres hipòtesis, més enllà del robatori perquè conservava els seus objectes de valor.

La víctima va poder ser objecte d’un apunyalament per almenys dos persones a causa d’una qüestió de gelosia per una dona o víctima d’alguna banda llatina.

L’agressió es va produir entorn de les nou de la nit en el túnel del carrer Comerç, quan el jove caminava per una vorera des de la zona de Ciutat de Barcelona fins a la M-30.

Va eixir de la seua casa i es va adonar que alguna cosa no anava bé. Li estaven perseguint com altres vegades la banda llatina Dominican Don’t Play, segons va relatar per telèfon a un amic amb el qual parlava abans de morir.

«Em va dir que li estaven perseguint quatre persones. Li vaig dir que correguera cap al metre de Menéndez Pelayo on havíem quedat i de sobte vaig escoltar un ‘ai’. Jo vaig voler creure que eren punyades, però va sonar com que eren puyadas [punyalades]. Després només vaig escoltar soroll».

Segons fonts policials, els seus perseguidors li van donar abast en patinet en el túnel del carrer comerci, que uneix el districte d’Arganzuela amb el barri de Pacífic en el districte Retir.

Dos metges que circulaven en cotxes separats van ser els que van alertar a les forces de seguretat que el xic estava en la calçada de la carretera sagnant i van iniciar la reanimació fins a l’arribada de Samur-Protecció Civil.

El ferit tenia almenys quatre ferides per arma blanca a l’esquena, dos d’elles penetrants, i estava en parada cardiorespiratòria.

Una psicòloga de Samur va assistir a la mare del jove en el lloc dels fets, ja que el xic vivia en una zona pròxima.

La Policia Municipal de Madrid va col·laborar en l’assistència sanitària i mantenia tallat el trànsit en el túnel, en el sentit cap a Retir, este dimecres a la nit.

Malgrat que es tracta d’una persona de nacionalitat espanyola, no es descarta el mòbil de les bandes llatines, encara que la investigació estava llevant el seu procés i es troben obertes totes les línies d’investigació. De fet el cas està en mans del Grup Vi d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia.

 

Últimes notícies

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.