Assassinen a un jove de quatre punyalades en un túnel per als vianants

 

Van atacar a Isaac López per darrere, per sorpresa. I ho van matar sense pietat a ganivetades. Li van retallar l’aorta.

El xaval, de 18 anys, va morir este 14 de juliol de 2021 a Madrid en rebre almenys quatre punyalades a l’interior del túnel que uneix el Retir amb el districte d’Arganzuela.

Isaac era cantant de reggaeton i rap, i tenia Asperger i dimecres passat a la nit va ser suposadament assassinat a punyalades per l’esquena per patir un trastorn de conducta, segons el seu entorn.

Els investigadors creuen que va ser per una venjança, que el jove coneixia als seus agressors, però no descartaven altres hipòtesis, més enllà del robatori perquè conservava els seus objectes de valor.

La víctima va poder ser objecte d’un apunyalament per almenys dos persones a causa d’una qüestió de gelosia per una dona o víctima d’alguna banda llatina.

L’agressió es va produir entorn de les nou de la nit en el túnel del carrer Comerç, quan el jove caminava per una vorera des de la zona de Ciutat de Barcelona fins a la M-30.

Va eixir de la seua casa i es va adonar que alguna cosa no anava bé. Li estaven perseguint com altres vegades la banda llatina Dominican Don’t Play, segons va relatar per telèfon a un amic amb el qual parlava abans de morir.

«Em va dir que li estaven perseguint quatre persones. Li vaig dir que correguera cap al metre de Menéndez Pelayo on havíem quedat i de sobte vaig escoltar un ‘ai’. Jo vaig voler creure que eren punyades, però va sonar com que eren puyadas [punyalades]. Després només vaig escoltar soroll».

Segons fonts policials, els seus perseguidors li van donar abast en patinet en el túnel del carrer comerci, que uneix el districte d’Arganzuela amb el barri de Pacífic en el districte Retir.

Dos metges que circulaven en cotxes separats van ser els que van alertar a les forces de seguretat que el xic estava en la calçada de la carretera sagnant i van iniciar la reanimació fins a l’arribada de Samur-Protecció Civil.

El ferit tenia almenys quatre ferides per arma blanca a l’esquena, dos d’elles penetrants, i estava en parada cardiorespiratòria.

Una psicòloga de Samur va assistir a la mare del jove en el lloc dels fets, ja que el xic vivia en una zona pròxima.

La Policia Municipal de Madrid va col·laborar en l’assistència sanitària i mantenia tallat el trànsit en el túnel, en el sentit cap a Retir, este dimecres a la nit.

Malgrat que es tracta d’una persona de nacionalitat espanyola, no es descarta el mòbil de les bandes llatines, encara que la investigació estava llevant el seu procés i es troben obertes totes les línies d’investigació. De fet el cas està en mans del Grup Vi d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia.

 

Últimes notícies

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.