Assassinen a un jove de quatre punyalades en un túnel per als vianants

 

Van atacar a Isaac López per darrere, per sorpresa. I ho van matar sense pietat a ganivetades. Li van retallar l’aorta.

El xaval, de 18 anys, va morir este 14 de juliol de 2021 a Madrid en rebre almenys quatre punyalades a l’interior del túnel que uneix el Retir amb el districte d’Arganzuela.

Isaac era cantant de reggaeton i rap, i tenia Asperger i dimecres passat a la nit va ser suposadament assassinat a punyalades per l’esquena per patir un trastorn de conducta, segons el seu entorn.

Els investigadors creuen que va ser per una venjança, que el jove coneixia als seus agressors, però no descartaven altres hipòtesis, més enllà del robatori perquè conservava els seus objectes de valor.

La víctima va poder ser objecte d’un apunyalament per almenys dos persones a causa d’una qüestió de gelosia per una dona o víctima d’alguna banda llatina.

L’agressió es va produir entorn de les nou de la nit en el túnel del carrer Comerç, quan el jove caminava per una vorera des de la zona de Ciutat de Barcelona fins a la M-30.

Va eixir de la seua casa i es va adonar que alguna cosa no anava bé. Li estaven perseguint com altres vegades la banda llatina Dominican Don’t Play, segons va relatar per telèfon a un amic amb el qual parlava abans de morir.

«Em va dir que li estaven perseguint quatre persones. Li vaig dir que correguera cap al metre de Menéndez Pelayo on havíem quedat i de sobte vaig escoltar un ‘ai’. Jo vaig voler creure que eren punyades, però va sonar com que eren puyadas [punyalades]. Després només vaig escoltar soroll».

Segons fonts policials, els seus perseguidors li van donar abast en patinet en el túnel del carrer comerci, que uneix el districte d’Arganzuela amb el barri de Pacífic en el districte Retir.

Dos metges que circulaven en cotxes separats van ser els que van alertar a les forces de seguretat que el xic estava en la calçada de la carretera sagnant i van iniciar la reanimació fins a l’arribada de Samur-Protecció Civil.

El ferit tenia almenys quatre ferides per arma blanca a l’esquena, dos d’elles penetrants, i estava en parada cardiorespiratòria.

Una psicòloga de Samur va assistir a la mare del jove en el lloc dels fets, ja que el xic vivia en una zona pròxima.

La Policia Municipal de Madrid va col·laborar en l’assistència sanitària i mantenia tallat el trànsit en el túnel, en el sentit cap a Retir, este dimecres a la nit.

Malgrat que es tracta d’una persona de nacionalitat espanyola, no es descarta el mòbil de les bandes llatines, encara que la investigació estava llevant el seu procés i es troben obertes totes les línies d’investigació. De fet el cas està en mans del Grup Vi d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia.

 

Últimes notícies

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.

Un informe de docents defensa que hi ha diners per a atendre les reivindicacions del professorat en vaga

Un informe de la plataforma Docents en lluita conclou que les demandes del professorat de l’ensenyament public no universitari en vaga indefinida a la Comunitat Valenciana son assumibles amb els recursos disponibles i previstos.

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.