Anuncios

Assassinen a un jove de quatre punyalades en un túnel per als vianants

 

Van atacar a Isaac López per darrere, per sorpresa. I ho van matar sense pietat a ganivetades. Li van retallar l’aorta.

El xaval, de 18 anys, va morir este 14 de juliol de 2021 a Madrid en rebre almenys quatre punyalades a l’interior del túnel que uneix el Retir amb el districte d’Arganzuela.

Anuncios

Isaac era cantant de reggaeton i rap, i tenia Asperger i dimecres passat a la nit va ser suposadament assassinat a punyalades per l’esquena per patir un trastorn de conducta, segons el seu entorn.

Els investigadors creuen que va ser per una venjança, que el jove coneixia als seus agressors, però no descartaven altres hipòtesis, més enllà del robatori perquè conservava els seus objectes de valor.

La víctima va poder ser objecte d’un apunyalament per almenys dos persones a causa d’una qüestió de gelosia per una dona o víctima d’alguna banda llatina.

L’agressió es va produir entorn de les nou de la nit en el túnel del carrer Comerç, quan el jove caminava per una vorera des de la zona de Ciutat de Barcelona fins a la M-30.

Va eixir de la seua casa i es va adonar que alguna cosa no anava bé. Li estaven perseguint com altres vegades la banda llatina Dominican Don’t Play, segons va relatar per telèfon a un amic amb el qual parlava abans de morir.

«Em va dir que li estaven perseguint quatre persones. Li vaig dir que correguera cap al metre de Menéndez Pelayo on havíem quedat i de sobte vaig escoltar un ‘ai’. Jo vaig voler creure que eren punyades, però va sonar com que eren puyadas [punyalades]. Després només vaig escoltar soroll».

Segons fonts policials, els seus perseguidors li van donar abast en patinet en el túnel del carrer comerci, que uneix el districte d’Arganzuela amb el barri de Pacífic en el districte Retir.

Dos metges que circulaven en cotxes separats van ser els que van alertar a les forces de seguretat que el xic estava en la calçada de la carretera sagnant i van iniciar la reanimació fins a l’arribada de Samur-Protecció Civil.

El ferit tenia almenys quatre ferides per arma blanca a l’esquena, dos d’elles penetrants, i estava en parada cardiorespiratòria.

Una psicòloga de Samur va assistir a la mare del jove en el lloc dels fets, ja que el xic vivia en una zona pròxima.

La Policia Municipal de Madrid va col·laborar en l’assistència sanitària i mantenia tallat el trànsit en el túnel, en el sentit cap a Retir, este dimecres a la nit.

Malgrat que es tracta d’una persona de nacionalitat espanyola, no es descarta el mòbil de les bandes llatines, encara que la investigació estava llevant el seu procés i es troben obertes totes les línies d’investigació. De fet el cas està en mans del Grup Vi d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios