Ataquen a una gata en Castelló amb cinc perdigonades i li deixen la cara destrossada

 

‘AACC Ayuda Callejeros’ ha denunciat un atac a una gata de Castelló que va patir cinc perdigonades en el coll, la clavícula i al costat de la columna i té el nas destrossat.

 

Divendres passat, l’ONG va rebre l’avís de la troballa d’un gatet al que li faltava un tros de la cara en el Camí la Plana de Castelló. La gateta va ser rescatada el diumenge perquè va desaparéixer durant un parell de dies.

 

Esta gata, batejada com ‘Star‘, es trobava molt feble, però respon bé a les cures, està espavilada i va començar a menjar en un parell d’hores. AACC creu que se salvarà encara que «necessitarà temps i moltes cures per a recuperar-se», lamenta en un missatge en el seu mur de Facebook.

 

La primera analítica no va eixir molt malament, però va donar positiu en leucèmia, pel que se li tornarà a testar dins d’un mes. Inicialment no estava clar si l’atac era obra d’un gos o d’un humà, encara que els resultats de les radiografies confirmen que es tracta de dispars.

 

Davant d’este atac, l’ONG pretén presentar la corresponent denúncia, perquè assegura que coneix la zona a on es va produir i recorda que és un delicte penal castigat amb presó: «Ja els retornarà el karma el seu merescut a totes eixes persones que es divertixen disparant a animals indefensos».

 

Demanen col·laboració per a l’operació

En la publicació, al costat de les radiografies, ‘ACC Ayuda Callejeros’ adjunta un compte bancari per a col·laborar amb els gastos veterinaris d’una possible cirurgia maxil·lofacial a través d’un donatiu amb el concepte ‘Star’. També agraïx a Sandra de la clínica Bitxets per acudir immediatament i posar tots els mitjans necessaris per a tractar-la.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.