Ataquen a una gata en Castelló amb cinc perdigonades i li deixen la cara destrossada

 

‘AACC Ayuda Callejeros’ ha denunciat un atac a una gata de Castelló que va patir cinc perdigonades en el coll, la clavícula i al costat de la columna i té el nas destrossat.

 

Divendres passat, l’ONG va rebre l’avís de la troballa d’un gatet al que li faltava un tros de la cara en el Camí la Plana de Castelló. La gateta va ser rescatada el diumenge perquè va desaparéixer durant un parell de dies.

 

Esta gata, batejada com ‘Star‘, es trobava molt feble, però respon bé a les cures, està espavilada i va començar a menjar en un parell d’hores. AACC creu que se salvarà encara que «necessitarà temps i moltes cures per a recuperar-se», lamenta en un missatge en el seu mur de Facebook.

 

La primera analítica no va eixir molt malament, però va donar positiu en leucèmia, pel que se li tornarà a testar dins d’un mes. Inicialment no estava clar si l’atac era obra d’un gos o d’un humà, encara que els resultats de les radiografies confirmen que es tracta de dispars.

 

Davant d’este atac, l’ONG pretén presentar la corresponent denúncia, perquè assegura que coneix la zona a on es va produir i recorda que és un delicte penal castigat amb presó: «Ja els retornarà el karma el seu merescut a totes eixes persones que es divertixen disparant a animals indefensos».

 

Demanen col·laboració per a l’operació

En la publicació, al costat de les radiografies, ‘ACC Ayuda Callejeros’ adjunta un compte bancari per a col·laborar amb els gastos veterinaris d’una possible cirurgia maxil·lofacial a través d’un donatiu amb el concepte ‘Star’. També agraïx a Sandra de la clínica Bitxets per acudir immediatament i posar tots els mitjans necessaris per a tractar-la.

Últimes notícies

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.

Valderrama defensa la gestió dels incendis de Castelló i reivindica una coordinació permanent

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha assegurat en Les Corts que el Sistema Valencià d’Emergències ha respost als últims incendis de Castelló amb direcció única i coordinació permanent, mentres l’oposició li reprova falta de mitjans i d’inversions.

La Generalitat invertirà 40 milions en sanitat vegetal per a blindar el camp valencià el 2026

La Generalitat ha anunciat una inversió rècord de 40 milions d’euros en 2026 per a reforçar la sanitat vegetal a la Comunitat Valenciana i protegir la rendibilitat i el futur del camp valencià.

L’incendi forestal de Sogorb ja ha calcinat unes 120 hectàrees

L’incendi forestal declarat ahir a Sogorb, pròxim al parc natural de la Calderona, ha afectat ja unes 120 hectàrees i continua sense control mentre els equips d’extinció intenten aprofitar el matí abans del canvi de les condicions meteorològiques previst al migdia.

Dotze mitjans aeris intenten controlar l’incendi forestal entre Segorbe i Gàtova originat per un llamp

Dotze mitjans aeris de la Generalitat i del Ministeri treballen este matí per intentar controlar l’incendi forestal declarat entre Segorbe i Gàtova, provocat per un llamp durant les fortes tempestes d’ahir.