Ataquen a una gata en Castelló amb cinc perdigonades i li deixen la cara destrossada

 

‘AACC Ayuda Callejeros’ ha denunciat un atac a una gata de Castelló que va patir cinc perdigonades en el coll, la clavícula i al costat de la columna i té el nas destrossat.

 

Divendres passat, l’ONG va rebre l’avís de la troballa d’un gatet al que li faltava un tros de la cara en el Camí la Plana de Castelló. La gateta va ser rescatada el diumenge perquè va desaparéixer durant un parell de dies.

 

Esta gata, batejada com ‘Star‘, es trobava molt feble, però respon bé a les cures, està espavilada i va començar a menjar en un parell d’hores. AACC creu que se salvarà encara que «necessitarà temps i moltes cures per a recuperar-se», lamenta en un missatge en el seu mur de Facebook.

 

La primera analítica no va eixir molt malament, però va donar positiu en leucèmia, pel que se li tornarà a testar dins d’un mes. Inicialment no estava clar si l’atac era obra d’un gos o d’un humà, encara que els resultats de les radiografies confirmen que es tracta de dispars.

 

Davant d’este atac, l’ONG pretén presentar la corresponent denúncia, perquè assegura que coneix la zona a on es va produir i recorda que és un delicte penal castigat amb presó: «Ja els retornarà el karma el seu merescut a totes eixes persones que es divertixen disparant a animals indefensos».

 

Demanen col·laboració per a l’operació

En la publicació, al costat de les radiografies, ‘ACC Ayuda Callejeros’ adjunta un compte bancari per a col·laborar amb els gastos veterinaris d’una possible cirurgia maxil·lofacial a través d’un donatiu amb el concepte ‘Star’. També agraïx a Sandra de la clínica Bitxets per acudir immediatament i posar tots els mitjans necessaris per a tractar-la.

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.