18.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Ataquen a una gata en Castelló amb cinc perdigonades i li deixen la cara destrossada

 

‘AACC Ayuda Callejeros’ ha denunciat un atac a una gata de Castelló que va patir cinc perdigonades en el coll, la clavícula i al costat de la columna i té el nas destrossat.

 

Divendres passat, l’ONG va rebre l’avís de la troballa d’un gatet al que li faltava un tros de la cara en el Camí la Plana de Castelló. La gateta va ser rescatada el diumenge perquè va desaparéixer durant un parell de dies.

 

Esta gata, batejada com ‘Star‘, es trobava molt feble, però respon bé a les cures, està espavilada i va començar a menjar en un parell d’hores. AACC creu que se salvarà encara que «necessitarà temps i moltes cures per a recuperar-se», lamenta en un missatge en el seu mur de Facebook.

 

La primera analítica no va eixir molt malament, però va donar positiu en leucèmia, pel que se li tornarà a testar dins d’un mes. Inicialment no estava clar si l’atac era obra d’un gos o d’un humà, encara que els resultats de les radiografies confirmen que es tracta de dispars.

 

Davant d’este atac, l’ONG pretén presentar la corresponent denúncia, perquè assegura que coneix la zona a on es va produir i recorda que és un delicte penal castigat amb presó: «Ja els retornarà el karma el seu merescut a totes eixes persones que es divertixen disparant a animals indefensos».

 

Demanen col·laboració per a l’operació

En la publicació, al costat de les radiografies, ‘ACC Ayuda Callejeros’ adjunta un compte bancari per a col·laborar amb els gastos veterinaris d’una possible cirurgia maxil·lofacial a través d’un donatiu amb el concepte ‘Star’. També agraïx a Sandra de la clínica Bitxets per acudir immediatament i posar tots els mitjans necessaris per a tractar-la.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs

Restablida la circulació de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana després del vent

La circulació ferroviària entre Catalunya i la Comunitat Valenciana s'ha restablit des de les 16.00 després d'un tancament preventiu per fortes ratxes de vent al sud de Tarragona. L'aturada, actiu entre les 11.00 i les 16.00, va afectar quatre trens i la normalitat es recupera de manera progressiva.