Dos atracadors furten tots els diners de la caixa d’un banc de Carlet després d’emmordassar a una treballadora

 

Este dimarts, dos atracadors han segrestat a la caixera d’un banc de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), i s’han fet amb una gran suma de diners fent un forat en la paret. Pel moment, no han sigut detinguts, ja que els agents de la Guàrdia Civil encara treballen en la seua identificació. La víctima ha tingut una crisi nerviosa, però no ha resultat ferida.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van ser descoberts cap a les 07.15 hores, quan l’empleada de l’establiment va poder alertar de la situació. L’atracament s’ha produït en l’oficina de Bankia d’esta localitat, situada en el carrer del Doctor Bosch Marín.

Presumptament, els dos atracadors s’han colat per un solar ubicat darrere del recinte i han esperat a l’arribada de la primera trballadora. En entrar esta, la han sosprés, l’han obligat a obrir la caixa forta i l’han emmordassat i emmanillat per a no alçar sospites.

 

En no més de cinc minuts, els lladres ja havien buidat la caixa, que contenia més diners de l’habitual perquè un furgó hauria portat fons a esta sucursal precisament el dia anterior. De fet, la principal hipòtesi dels investigadors és que els atracadors coneixien esta informació, ja que sabien per a on entrar sense fer saltar les alarmes i quan fer-ho, pel que s’han emportat algunes desenes de milers d’euros.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.