Dos atracadors furten tots els diners de la caixa d’un banc de Carlet després d’emmordassar a una treballadora

 

Este dimarts, dos atracadors han segrestat a la caixera d’un banc de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), i s’han fet amb una gran suma de diners fent un forat en la paret. Pel moment, no han sigut detinguts, ja que els agents de la Guàrdia Civil encara treballen en la seua identificació. La víctima ha tingut una crisi nerviosa, però no ha resultat ferida.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van ser descoberts cap a les 07.15 hores, quan l’empleada de l’establiment va poder alertar de la situació. L’atracament s’ha produït en l’oficina de Bankia d’esta localitat, situada en el carrer del Doctor Bosch Marín.

Presumptament, els dos atracadors s’han colat per un solar ubicat darrere del recinte i han esperat a l’arribada de la primera trballadora. En entrar esta, la han sosprés, l’han obligat a obrir la caixa forta i l’han emmordassat i emmanillat per a no alçar sospites.

 

En no més de cinc minuts, els lladres ja havien buidat la caixa, que contenia més diners de l’habitual perquè un furgó hauria portat fons a esta sucursal precisament el dia anterior. De fet, la principal hipòtesi dels investigadors és que els atracadors coneixien esta informació, ja que sabien per a on entrar sense fer saltar les alarmes i quan fer-ho, pel que s’han emportat algunes desenes de milers d’euros.

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.