14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Dos atracadors furten tots els diners de la caixa d’un banc de Carlet després d’emmordassar a una treballadora

 

Este dimarts, dos atracadors han segrestat a la caixera d’un banc de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), i s’han fet amb una gran suma de diners fent un forat en la paret. Pel moment, no han sigut detinguts, ja que els agents de la Guàrdia Civil encara treballen en la seua identificació. La víctima ha tingut una crisi nerviosa, però no ha resultat ferida.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van ser descoberts cap a les 07.15 hores, quan l’empleada de l’establiment va poder alertar de la situació. L’atracament s’ha produït en l’oficina de Bankia d’esta localitat, situada en el carrer del Doctor Bosch Marín.

Presumptament, els dos atracadors s’han colat per un solar ubicat darrere del recinte i han esperat a l’arribada de la primera trballadora. En entrar esta, la han sosprés, l’han obligat a obrir la caixa forta i l’han emmordassat i emmanillat per a no alçar sospites.

 

En no més de cinc minuts, els lladres ja havien buidat la caixa, que contenia més diners de l’habitual perquè un furgó hauria portat fons a esta sucursal precisament el dia anterior. De fet, la principal hipòtesi dels investigadors és que els atracadors coneixien esta informació, ja que sabien per a on entrar sense fer saltar les alarmes i quan fer-ho, pel que s’han emportat algunes desenes de milers d’euros.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.