Dos atracadors furten tots els diners de la caixa d’un banc de Carlet després d’emmordassar a una treballadora

 

Este dimarts, dos atracadors han segrestat a la caixera d’un banc de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), i s’han fet amb una gran suma de diners fent un forat en la paret. Pel moment, no han sigut detinguts, ja que els agents de la Guàrdia Civil encara treballen en la seua identificació. La víctima ha tingut una crisi nerviosa, però no ha resultat ferida.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van ser descoberts cap a les 07.15 hores, quan l’empleada de l’establiment va poder alertar de la situació. L’atracament s’ha produït en l’oficina de Bankia d’esta localitat, situada en el carrer del Doctor Bosch Marín.

Presumptament, els dos atracadors s’han colat per un solar ubicat darrere del recinte i han esperat a l’arribada de la primera trballadora. En entrar esta, la han sosprés, l’han obligat a obrir la caixa forta i l’han emmordassat i emmanillat per a no alçar sospites.

 

En no més de cinc minuts, els lladres ja havien buidat la caixa, que contenia més diners de l’habitual perquè un furgó hauria portat fons a esta sucursal precisament el dia anterior. De fet, la principal hipòtesi dels investigadors és que els atracadors coneixien esta informació, ja que sabien per a on entrar sense fer saltar les alarmes i quan fer-ho, pel que s’han emportat algunes desenes de milers d’euros.

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.