Dos atracadors furten tots els diners de la caixa d’un banc de Carlet després d’emmordassar a una treballadora

 

Este dimarts, dos atracadors han segrestat a la caixera d’un banc de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València), i s’han fet amb una gran suma de diners fent un forat en la paret. Pel moment, no han sigut detinguts, ja que els agents de la Guàrdia Civil encara treballen en la seua identificació. La víctima ha tingut una crisi nerviosa, però no ha resultat ferida.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, els fets van ser descoberts cap a les 07.15 hores, quan l’empleada de l’establiment va poder alertar de la situació. L’atracament s’ha produït en l’oficina de Bankia d’esta localitat, situada en el carrer del Doctor Bosch Marín.

Presumptament, els dos atracadors s’han colat per un solar ubicat darrere del recinte i han esperat a l’arribada de la primera trballadora. En entrar esta, la han sosprés, l’han obligat a obrir la caixa forta i l’han emmordassat i emmanillat per a no alçar sospites.

 

En no més de cinc minuts, els lladres ja havien buidat la caixa, que contenia més diners de l’habitual perquè un furgó hauria portat fons a esta sucursal precisament el dia anterior. De fet, la principal hipòtesi dels investigadors és que els atracadors coneixien esta informació, ja que sabien per a on entrar sense fer saltar les alarmes i quan fer-ho, pel que s’han emportat algunes desenes de milers d’euros.

Últimes notícies

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.