Un home atropella a la seua exparella i després se suïcida en Silla

 

Un home ha atropellat amb el seu cotxe la motocicleta en la que viatjava una dona, de la que tenia una ordre d’allunyament, que sigut traslladada en estat greu a l’Hospital General de València, mentres que ell s’ha suïcidat posteriorment tirant-se a l’autovia.

 

Segons han confirmat fonts de la investigació, els fets s’han produït esta vesprada de divendres quan el cotxe que conduïa l’agressor ha atropellat la motocicleta de la dona en un pont de l’autovia V-31 a l’altura del terme municipal de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

Posteriorment, s’ha informat de l’atropellament d’un vianant en el quilòmetre 3 de la mateixa via, a l’altura de la localitat de Silla, en l’Horta Sud (València).

 

La Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de la investigació, ha comprovat que els dos successos podien tindre relació, ja que sobre l’agressor constava una ordre d’allunyament de la víctima.

 

La dona ha sigut traslladada en estat greu a l’Hospital General de València, mentres que l’agressor ha mort en l’atropellament, que ha sigut considerat un suïcidi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.