Un home atropella a la seua exparella i després se suïcida en Silla

 

Un home ha atropellat amb el seu cotxe la motocicleta en la que viatjava una dona, de la que tenia una ordre d’allunyament, que sigut traslladada en estat greu a l’Hospital General de València, mentres que ell s’ha suïcidat posteriorment tirant-se a l’autovia.

 

Segons han confirmat fonts de la investigació, els fets s’han produït esta vesprada de divendres quan el cotxe que conduïa l’agressor ha atropellat la motocicleta de la dona en un pont de l’autovia V-31 a l’altura del terme municipal de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

Posteriorment, s’ha informat de l’atropellament d’un vianant en el quilòmetre 3 de la mateixa via, a l’altura de la localitat de Silla, en l’Horta Sud (València).

 

La Guàrdia Civil, que s’ha fet càrrec de la investigació, ha comprovat que els dos successos podien tindre relació, ja que sobre l’agressor constava una ordre d’allunyament de la víctima.

 

La dona ha sigut traslladada en estat greu a l’Hospital General de València, mentres que l’agressor ha mort en l’atropellament, que ha sigut considerat un suïcidi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.

La nostra llengua necessita un estatus indiscriminat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que el valencià perd ús perquè no té el mateix reconeixement i exigència que el castellà. Proposa reforçar-lo amb canvis legals i facilitar-ne l’ús amb una normativa escrita més accessible, per evitar que acabe sent una llengua amb prestigi però poc viva

José Francisco Molina, nou seleccionador d’Hondures amb el Mundial 2030 en l’horitzó

El tècnic valencià va ser presentat i va assumir una gran responsabilitat amb un missatge d'unitat. El seu primer amistós serà davant el Perú a Espanya el 31 de març.

Pluges amb fang i ratxes molt fortes este dimecres per la borrasca Regina

La borrasca Regina, situada sobre el Marroc, deixarà un canvi de temps marcat: pluges amb fang, ratxes molt fortes i baixada de les màximes en la mitat sud. Les precipitacions avançaran de sud a nord i seran més intenses a Andalusia, amb incidència també a Castella-la Manxa i Madrid, a més de calitja a Balears i pluges amb vent a Canàries.

Pluges en el sud de València i nord d’Alacant i vent amb ratxes molt fortes

Cels molt nuvolosos este dimecres amb pluges febles, persistents en el sud de València i nord d'Alacant, i vent del nord-est amb ratxes molt fortes. El dijous arribaran precipitacions generalitzades amb fang i baixaran les màximes.

PLD Space tanca una ronda de 180 milions per a impulsar Miura 5 i el seu salt comercial

PLD Space ha tancat una Sèrie C de 180 milions liderada per Mitsubishi Electric i COFIDES. El capital accelera Miura 5, l'expansió industrial i el passe a operacions comercials.

Un accident entre dos camions i dos cotxes talla l’A-7 a Moncofa (Castelló)

El sinistre en el punt quilomètric 457 ha obligat a tallar l'A-7 en sentit València. La DGT ha activat desviaments per la N-340 i la N-225.