Un atropellament deixa dos ferits al Carrer Clariano de València

Una persona va resultar ferida degut a un atropellament per una motocicleta, al carrer Clariano de València. Fins al lloc del sinistre es va desplaçar una Unitat de Suport Bàsic i una unitat de Servei d'Ajuda Mèdica Urgent, SAMU.

  

  

Els serveis sanitaris van assistir a un motorista de 23 anys amb policontusions i a un vianant de 60 anys amb politraumatismes i fractura al braç. Posteriorment, el jove va ser traslladat a l'Hospital Universitari i Politècnic de La Fe i l'home de 60 anys va ser traslladat a l'Hospital Clínic de València segons ha informat el CICU.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sevilla i València es juguen un respir clau en la lluita pel descens

Sevilla i València afronten en el Sánchez-Pizjuán un dol directe marcat per la proximitat del descens i per la necessitat de reaccionar després de les seues últimes derrotes.

El Consell reclama al Govern les obres hidràuliques pendents i un repartiment just de l’aigua

El Consell defén un model integral de gestió de l'aigua en la Comunitat Valenciana i reclama al Govern central que execute sense demora les obres hidràuliques compromeses i reforce el finançament.

El Govern demana al PP que deixe de protegir a Mazón malgrat no ser investigat per la DANA

L'Executiu respecta que el TSJCV no investigue a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA, però insistix que les seues responsabilitats polítiques són innegables i reclama al PP que deixe de blindar-li.

El temps es manté estable hui i empitjora des de demà amb més fred i vent en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada de cel buidat i temperatures en ascens, abans d'un canvi de temps des de demà amb més núvols, descens de màximes, vent moderat en el litoral i possibles pluges en el nord de Castelló.

Catalá planteja més control de la mobilitat i sancions més dures en Falles

L'alcaldessa de València, María José Catalá, defén revisar l'organització de les Falles per a ordenar millor la mobilitat i endurir les sancions a les conductes incíviques davant el creixement de la festa.

L’Enforne EÓ Alacant fitxa el jove lateral egipci Hamza Abdalla fins a 2028

L'Enforne EÓ Alacant reforça la seua primera línia amb el lateral egipci Hamza Abdalla, internacional sub21, que firma fins a la temporada 2027-2028.

Un snack de carabassa de la Politècnica de València guanya el premi Ecotrophelia España 2026

Un equip de la Universitat Politècnica de València s'alça amb el premi Ecotrophelia España 2026 gràcies a CALÇ·LITOS, un aperitiu de carabassa que aposta per l'aprofitament integral de l'aliment i la reducció del desaprofitament.

Ingressada a l’hospital una dona de 65 anys després de ser atropellada en un carrer d’Alcoi

Una dona de 65 anys ha sigut ingressada a l'hospital Verge dels Lliris d'Alcoi després de ser atropellada per un turisme i patir un traumatisme craneoencefalico i dolor lumbar.