12.3 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Atropellament múltiple en la Plaça de Saragossa de la ciutat de València

Mor un treballador a Gandia en caure cinc pisos pel buit de l’ascensor | europa press

 

Este migdia s’ha produït un atropellament múltiple en la ciutat de València, en el creuament entre la plaça de Saragossa i el passeig de l’Albereda.

 

 

L’atropellament hauria tingut lloc passats uns minuts de les 12 del migdia, quan un taxi ha atropellat a tres xiques de 22 i 23 anys. Segons ha informat la Policia Local, el taxista que ha atropellat a les jóvens ha donat positiu per consum de drogues.

 

Efectius dels serveis mèdics s’han desplaçat fins al lloc dels fets amb dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat SAMU, per a atendre a les jóvens ferides. També s’han personat en el lloc del sinistre agents de policia.

 

Dos de les xiques patien policontusions, mentres que la tercera també tenia fractura de clavícula. El conductor del taxi, de 61 anys, ha resultat il·lés. Les tres ferides han sigut traslladades a l’Hospital Clínic de la ciutat. 

Últimes notícies

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.