Atropellament múltiple en la Plaça de Saragossa de la ciutat de València

Mor un treballador a Gandia en caure cinc pisos pel buit de l’ascensor | europa press

 

Este migdia s’ha produït un atropellament múltiple en la ciutat de València, en el creuament entre la plaça de Saragossa i el passeig de l’Albereda.

 

 

L’atropellament hauria tingut lloc passats uns minuts de les 12 del migdia, quan un taxi ha atropellat a tres xiques de 22 i 23 anys. Segons ha informat la Policia Local, el taxista que ha atropellat a les jóvens ha donat positiu per consum de drogues.

 

Efectius dels serveis mèdics s’han desplaçat fins al lloc dels fets amb dos unitats de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat SAMU, per a atendre a les jóvens ferides. També s’han personat en el lloc del sinistre agents de policia.

 

Dos de les xiques patien policontusions, mentres que la tercera també tenia fractura de clavícula. El conductor del taxi, de 61 anys, ha resultat il·lés. Les tres ferides han sigut traslladades a l’Hospital Clínic de la ciutat. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.