19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Atropellat un home de 65 anys en l’avinguda d’Aragó en València

Avinguda Aragó accident

Punt en el que s’ha produït l’accident | Google Maps / València Diari

 

Un home de 65 anys ha sigut atropellat este divendres pel matí en l’avinguda d’Aragó de València. Segons la Policia Local de la ciutat, l’accident de trànsit ha tingut lloc cap a les 10.30 del matí en esta avinguda i en sentit Blasco Ibáñez, a l’altura del carrer d’Ernesto Ferrer.

 

‘Las Provincias’ ha avançat que, després de l’accident, ha començat a eixir sang del cap del home. Una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha dirigit cap al lloc dels fets per atendre’l. Encara no es coneix la gravetat de les lesions. 

 

L’accident no ha afectat al trànsit, tal i com han informat fonts policials, però alguns agents sí que han hagut de mobilitzar-se cap al lloc de l’accident per a organitzar el trànsit sense cap incident.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Retards en L1 i L2 de Metrovalencia per un senglar en les vies

La presència d'un senglar en les vies entre Burjassot, Entroncament i Campanar ha obligat a reduir la velocitat i ha generat demores en L1 i L2, mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni atrapat en esfondrar-se el sostre de la seua vivenda a Elda

Un matrimoni ha sigut rescatat després de quedar atrapat per la solsida del sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut traslladats a l'hospital després de la primera assistència.

Localitzen en el Palau de Llíria ‘La Camusa’ de Sorolla, desapareguda des dels 70

La Policia Nacional ha recuperat el retrat 'La Camusa' de Joaquín Sorolla en el Palau de Llíria, al costat de dos obres de José Moreno Carbonero. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat en constatar-se la seua titularitat pública.

Catorze artistes valencians exploren el cos en ‘Cos. Resistència. Combat’

L'esbarzer de la Saïdia inaugura este divendres 'Cos. Resistència. Combat', amb 14 artistes valencians que exploren el cos com a territori de resistència des de l'esport, la sexualitat i la guerra. La mostra recorre a fotografia, il·lustració, escultura, videoart i performance i inclou un homenatge a Roberta Marrero.

Localitzen en el Palau de Llíria el quadre de Sorolla ‘La Camusa’, desaparegut en els 70

La Policia ha recuperat el retrat d'Isabel de Borbó pintat per Sorolla, al costat de dos obres de Moreno Carbonero, després de rastrejar la seua procedència a Llíria. Les peces van pertànyer a l'extinta Societat Espanyola d'Amics de l'Art i passaran a la disposició de l'Estat.

El BOE detalla la Comissió Mixta després de la dana i fixa la seua estrena el 18 de febrer

El BOE publica el Reial decret que crea la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat Valenciana. La primera reunió està prevista per al 18 de febrer.

Kenneth encara el Benidorm Fest com a favorit amb ‘Els ulls no mentixen’

L'artista arriba al compte arrere del Benidorm Fest com un dels més votats en reproduccions amb 'Els ulls no mentixen', a punt del milió, i promet un directe explosiu.

Detinguts a València un notari i dos advocats per espoli a una octogenària amb alzheimer

La Policia Nacional ha arrestat a València a un notari, dos advocats i altres dos persones pel presumpte espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer. Les operacions van incloure vendes infravalorades, doble assessorament i un intent de suprimir el seu usdefruit.