9.6 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Atropellat un home de 65 anys en l’avinguda d’Aragó en València

Avinguda Aragó accident

Punt en el que s’ha produït l’accident | Google Maps / València Diari

 

Un home de 65 anys ha sigut atropellat este divendres pel matí en l’avinguda d’Aragó de València. Segons la Policia Local de la ciutat, l’accident de trànsit ha tingut lloc cap a les 10.30 del matí en esta avinguda i en sentit Blasco Ibáñez, a l’altura del carrer d’Ernesto Ferrer.

 

‘Las Provincias’ ha avançat que, després de l’accident, ha començat a eixir sang del cap del home. Una unitat del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) s’ha dirigit cap al lloc dels fets per atendre’l. Encara no es coneix la gravetat de les lesions. 

 

L’accident no ha afectat al trànsit, tal i com han informat fonts policials, però alguns agents sí que han hagut de mobilitzar-se cap al lloc de l’accident per a organitzar el trànsit sense cap incident.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

A presó per dos robatoris amb navaixa a Benicarló: dos ferits i més de 660 euros sostrets

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 32 anys per dos assalts amb arma blanca en la mateixa zona de Benicarló. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó.

17 persones ateses per fum després de l’incendi d’una vivenda a Alaquàs

El foc s'ha declarat passades les 7.00 en una vivenda del carrer del Cid i ja ha sigut extingit. Només un afectat, de 40 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital General.

El Govern demana la dimissió de Feijóo i l’acusa d’un any de mentides sobre la DANA

Elma Saiz ha reclamat la dimissió d'Alberto Núñez Feijóo per mentir durant un any sobre la DANA i per usar, al seu juí, el dolor de les víctimes.

Avís groc per nevades a l’interior nord de Castelló per damunt de 1.000 metres

Aemet ha activat l'avís groc per nevades a l'interior nord de Castelló, amb fins a 5 cm en 24 hores i probabilitat del 40-70%, vigent des de les 09.00 fins a mitjanit.

Pluges i fred marcaran l’últim cap de setmana de l’any en la Comunitat Valenciana

El divendres deixa núvols i ruixats febles, amb ascens tèrmic contingut. El dissabte baixen els termòmetres i el diumenge comença una lleugera recuperació, amb gelades a l'interior.

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.