Detenen el conductor que ha atropellat 4 operaris de neteja amb un tot terreny en Alacant

Els ferits han hagut de ser traslladats a l’hospital   | Europa Press

 

ACTUALITZAT 15.00 hores. Un xic de 21 anys, conductor d’un tot terreny, ha xocat amb un vehicle del servici municipal de neteja d’Alacant estacionat i ha atropellat a quatre operaris, que han resultat ferits i han sigut traslladats a l’hospital. Agents de la Policia Local han detingut al presumpte autor de l’atropellament.

 

Els fets han ocorregut cap a les 7.45 hores d’este dissabte, quan operaris del servici municipal netejaven les restes d’un mur d’un restaurant caigut amb les últimes pluges en l’avinguda Antonio Ramos Carratalà, tal com ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons pareix, el tot terreny que circulava per l’avinguda ha xocat amb el vehicle del servici de neteja estacionat en un costat de la calçada, mentres els operaris netejaven les restes d’un mur en l’aparcament d’un restaurant.

 

Després de la col·lisió, el tot terreny ha patinat, ha acabat damunt de la vorera i ha atropellat als quatre operaris, dos hòmens i dos dones. Les dos dones s’han endut la pitjor part de l’accident, ja que una ha rebut l’impacte directe, mentres que l’altra ha acabat davall de les rodes del cotxe, cosa que els ha provocat traumatismes en les cames, costat i esquena. I, tot i que estaven estables i conscients, una ha requerit una operació en la cama, ja que tenia una ferida oberta

 

Respecte dels altres dos ferits, se’ls ha traslladat a un centre mèdic per a determinar la gravetat de les seues lesions, ja que presentaven contusions en la mà i el coll, respectivament. Els quatre accidentats han sigut traslladats a l’Hospital d’Alacant i a l’Hospital de Sant Joan, a on se’ls ha tractat. Respecte del xic de 21 anys, se li han fet les proves d’alcoholèmia i drogues i ha sigut posat en llibertat a l’espera dels tràmits judicials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.