Detenen el conductor que ha atropellat 4 operaris de neteja amb un tot terreny en Alacant

Els ferits han hagut de ser traslladats a l’hospital   | Europa Press

 

ACTUALITZAT 15.00 hores. Un xic de 21 anys, conductor d’un tot terreny, ha xocat amb un vehicle del servici municipal de neteja d’Alacant estacionat i ha atropellat a quatre operaris, que han resultat ferits i han sigut traslladats a l’hospital. Agents de la Policia Local han detingut al presumpte autor de l’atropellament.

 

Els fets han ocorregut cap a les 7.45 hores d’este dissabte, quan operaris del servici municipal netejaven les restes d’un mur d’un restaurant caigut amb les últimes pluges en l’avinguda Antonio Ramos Carratalà, tal com ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons pareix, el tot terreny que circulava per l’avinguda ha xocat amb el vehicle del servici de neteja estacionat en un costat de la calçada, mentres els operaris netejaven les restes d’un mur en l’aparcament d’un restaurant.

 

Després de la col·lisió, el tot terreny ha patinat, ha acabat damunt de la vorera i ha atropellat als quatre operaris, dos hòmens i dos dones. Les dos dones s’han endut la pitjor part de l’accident, ja que una ha rebut l’impacte directe, mentres que l’altra ha acabat davall de les rodes del cotxe, cosa que els ha provocat traumatismes en les cames, costat i esquena. I, tot i que estaven estables i conscients, una ha requerit una operació en la cama, ja que tenia una ferida oberta

 

Respecte dels altres dos ferits, se’ls ha traslladat a un centre mèdic per a determinar la gravetat de les seues lesions, ja que presentaven contusions en la mà i el coll, respectivament. Els quatre accidentats han sigut traslladats a l’Hospital d’Alacant i a l’Hospital de Sant Joan, a on se’ls ha tractat. Respecte del xic de 21 anys, se li han fet les proves d’alcoholèmia i drogues i ha sigut posat en llibertat a l’espera dels tràmits judicials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.