Anuncios

Detenen el conductor que ha atropellat 4 operaris de neteja amb un tot terreny en Alacant

Els ferits han hagut de ser traslladats a l’hospital   | Europa Press

 

ACTUALITZAT 15.00 hores. Un xic de 21 anys, conductor d’un tot terreny, ha xocat amb un vehicle del servici municipal de neteja d’Alacant estacionat i ha atropellat a quatre operaris, que han resultat ferits i han sigut traslladats a l’hospital. Agents de la Policia Local han detingut al presumpte autor de l’atropellament.

 

Anuncios

Els fets han ocorregut cap a les 7.45 hores d’este dissabte, quan operaris del servici municipal netejaven les restes d’un mur d’un restaurant caigut amb les últimes pluges en l’avinguda Antonio Ramos Carratalà, tal com ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons pareix, el tot terreny que circulava per l’avinguda ha xocat amb el vehicle del servici de neteja estacionat en un costat de la calçada, mentres els operaris netejaven les restes d’un mur en l’aparcament d’un restaurant.

 

Després de la col·lisió, el tot terreny ha patinat, ha acabat damunt de la vorera i ha atropellat als quatre operaris, dos hòmens i dos dones. Les dos dones s’han endut la pitjor part de l’accident, ja que una ha rebut l’impacte directe, mentres que l’altra ha acabat davall de les rodes del cotxe, cosa que els ha provocat traumatismes en les cames, costat i esquena. I, tot i que estaven estables i conscients, una ha requerit una operació en la cama, ja que tenia una ferida oberta

 

Respecte dels altres dos ferits, se’ls ha traslladat a un centre mèdic per a determinar la gravetat de les seues lesions, ja que presentaven contusions en la mà i el coll, respectivament. Els quatre accidentats han sigut traslladats a l’Hospital d’Alacant i a l’Hospital de Sant Joan, a on se’ls ha tractat. Respecte del xic de 21 anys, se li han fet les proves d’alcoholèmia i drogues i ha sigut posat en llibertat a l’espera dels tràmits judicials.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Desarticulada a València una xarxa que va estafar 500.000 euros amb l’estafa del sicari a clients de prostitució

La Policia Nacional ha desmantellat a València una organització que utilitzava l'estafa del sicari per a extorquir a clients de prostitució, aconseguint més de 500.000 euros i generant almenys 80 denúncies en tota Espanya.

El Llevant s’agarra al seu estadi per a continuar viu davant un Osasuna que somia amb Europa

El Llevant, penúltim i a quatre punts de la salvació, necessita guanyar a un Osasuna ja quasi salvat i en plena baralla pels llocs europeus en el Ciutat de València.

Camps insistix a liderar el PPCV i reivindica que part del vot de Vox vol majoria absoluta del PP

Francisco Camps manté la seua intenció d'encapçalar de nou el PP valencià i optar a la Presidència de la Generalitat, recolzat en una enquesta que situa la seua figura per damunt d'altres dirigents i reflectix que part dels votants de Vox desitja una majoria absoluta del PP.

El València Basket busca un altre colp en el OAKA per a portar el quint partit al Roig Arena

El València Basket pretén repetir triomf en un OAKA hostil per a allargar la sèrie de quarts d'Eurolliga davant Panathinaikos i decidir la passada en el Roig Arena. El conjunt taronja arriba reforçat per la seua última victòria, però condicionat per la lesió del seu capità Josep Puerto.

La jutgessa del cas DANA tomba l’acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez

La magistrada que investiga la gestió de la DANA descarta l'acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez en considerar que ja s'han practicat suficients diligències sobre el retard de l'avís És-Alert.

L’alcalde d’Utiel sosté que l’avís És-Alert va arribar massa tard per a evitar les morts per la dana

L'alcalde d'Utiel defén davant la jutgessa que l'avís massiu És-Alert es va enviar quan el poble ja estava negat i que les decisions prèvies, com suspendre les classes, van evitar més víctimes.

Pérez Llorca acusa l’oposició de convertir les comissions d’investigació en armes polítiques

Pérez Llorca sosté que les comissions d'investigació s'han desvirtuat i només servixen com a arma política, i acusa l'oposició de bloquejar compareixences clau sobre la dana.

L’enquesta ESTUDES reflectix un descens del consum de drogues entre jóvens malgrat l’alarmisme social

L'última enquesta ESTUDES de 2025 mostra un descens generalitzat del consum de drogues entre estudiants de 14 a 18 anys, en contrast amb la percepció de creixent alarmisme social sobre les addiccions i la salut mental juvenil.
Anuncios