13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Detenen el conductor que ha atropellat 4 operaris de neteja amb un tot terreny en Alacant

Els ferits han hagut de ser traslladats a l’hospital   | Europa Press

 

ACTUALITZAT 15.00 hores. Un xic de 21 anys, conductor d’un tot terreny, ha xocat amb un vehicle del servici municipal de neteja d’Alacant estacionat i ha atropellat a quatre operaris, que han resultat ferits i han sigut traslladats a l’hospital. Agents de la Policia Local han detingut al presumpte autor de l’atropellament.

 

Els fets han ocorregut cap a les 7.45 hores d’este dissabte, quan operaris del servici municipal netejaven les restes d’un mur d’un restaurant caigut amb les últimes pluges en l’avinguda Antonio Ramos Carratalà, tal com ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons pareix, el tot terreny que circulava per l’avinguda ha xocat amb el vehicle del servici de neteja estacionat en un costat de la calçada, mentres els operaris netejaven les restes d’un mur en l’aparcament d’un restaurant.

 

Després de la col·lisió, el tot terreny ha patinat, ha acabat damunt de la vorera i ha atropellat als quatre operaris, dos hòmens i dos dones. Les dos dones s’han endut la pitjor part de l’accident, ja que una ha rebut l’impacte directe, mentres que l’altra ha acabat davall de les rodes del cotxe, cosa que els ha provocat traumatismes en les cames, costat i esquena. I, tot i que estaven estables i conscients, una ha requerit una operació en la cama, ja que tenia una ferida oberta

 

Respecte dels altres dos ferits, se’ls ha traslladat a un centre mèdic per a determinar la gravetat de les seues lesions, ja que presentaven contusions en la mà i el coll, respectivament. Els quatre accidentats han sigut traslladats a l’Hospital d’Alacant i a l’Hospital de Sant Joan, a on se’ls ha tractat. Respecte del xic de 21 anys, se li han fet les proves d’alcoholèmia i drogues i ha sigut posat en llibertat a l’espera dels tràmits judicials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.