Detenen el conductor que ha atropellat 4 operaris de neteja amb un tot terreny en Alacant

Els ferits han hagut de ser traslladats a l’hospital   | Europa Press

 

ACTUALITZAT 15.00 hores. Un xic de 21 anys, conductor d’un tot terreny, ha xocat amb un vehicle del servici municipal de neteja d’Alacant estacionat i ha atropellat a quatre operaris, que han resultat ferits i han sigut traslladats a l’hospital. Agents de la Policia Local han detingut al presumpte autor de l’atropellament.

 

Els fets han ocorregut cap a les 7.45 hores d’este dissabte, quan operaris del servici municipal netejaven les restes d’un mur d’un restaurant caigut amb les últimes pluges en l’avinguda Antonio Ramos Carratalà, tal com ha explicat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Segons pareix, el tot terreny que circulava per l’avinguda ha xocat amb el vehicle del servici de neteja estacionat en un costat de la calçada, mentres els operaris netejaven les restes d’un mur en l’aparcament d’un restaurant.

 

Després de la col·lisió, el tot terreny ha patinat, ha acabat damunt de la vorera i ha atropellat als quatre operaris, dos hòmens i dos dones. Les dos dones s’han endut la pitjor part de l’accident, ja que una ha rebut l’impacte directe, mentres que l’altra ha acabat davall de les rodes del cotxe, cosa que els ha provocat traumatismes en les cames, costat i esquena. I, tot i que estaven estables i conscients, una ha requerit una operació en la cama, ja que tenia una ferida oberta

 

Respecte dels altres dos ferits, se’ls ha traslladat a un centre mèdic per a determinar la gravetat de les seues lesions, ja que presentaven contusions en la mà i el coll, respectivament. Els quatre accidentats han sigut traslladats a l’Hospital d’Alacant i a l’Hospital de Sant Joan, a on se’ls ha tractat. Respecte del xic de 21 anys, se li han fet les proves d’alcoholèmia i drogues i ha sigut posat en llibertat a l’espera dels tràmits judicials.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.