Detingut el presumpte autor de l’homicidi d’un home a València

Agents de la Policia Nacional han esclarit l’homicidi d’un home ocorregut a València el mes de febrer passat. El presumpte autor va fugir a Itàlia després de cometre el crim i ha sigut detingut per funcionaris adscrits a l’equip italià de la Xarxa Europea d’Equips de Cerca de Fugitius (ENFAST) en la localitat d’Udine (Itàlia).

A l’arrestat li constava una ordre europea de detenció i lliurament que va ser sol·licitada pels investigadors després de conéixer, que el presumpte autor, havia fugit del país amb autobús després de cometre el crim.

La investigació es va iniciar el passat 20 de febrer quan en el barri valencià de Marchalenes, es va produir una agressió amb arma blanca a un home que li va causar la mort després de rebre un apunyalament en el cor. Les primeres perquisicions dutes a terme pels agents van permetre esbrinar que la víctima i el presumpte autor es coneixien entre si i que l’agressió es va produir després d’una discussió per la possessió d’un patinet elèctric.

Amb autobús fins a Barcelona i Milà

Poc després de produir-se l’apunyalament, els investigadors van aconseguir detectar que el presumpte autor havia abandonat la ciutat en un autobús amb destinació a Barcelona i que des d’ací va fer transbord per a traslladar-se a la ciutat italiana de Milà.

Amb tota la informació disponible, els agents van aconseguir situar a l’investigat a la regió italiana Friül-Venècia i posteriorment en la localitat d’Udine, on finalment va ser arrestat després de sol·licitar la col·laboració a l’equip italià de la Xarxa Europea d’Equips de Cerca de Fugitius (ENFAST).

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.