Anuncios

Detingut el presumpte autor de l’homicidi d’un home a València

Agents de la Policia Nacional han esclarit l’homicidi d’un home ocorregut a València el mes de febrer passat. El presumpte autor va fugir a Itàlia després de cometre el crim i ha sigut detingut per funcionaris adscrits a l’equip italià de la Xarxa Europea d’Equips de Cerca de Fugitius (ENFAST) en la localitat d’Udine (Itàlia).

A l’arrestat li constava una ordre europea de detenció i lliurament que va ser sol·licitada pels investigadors després de conéixer, que el presumpte autor, havia fugit del país amb autobús després de cometre el crim.

Anuncios

La investigació es va iniciar el passat 20 de febrer quan en el barri valencià de Marchalenes, es va produir una agressió amb arma blanca a un home que li va causar la mort després de rebre un apunyalament en el cor. Les primeres perquisicions dutes a terme pels agents van permetre esbrinar que la víctima i el presumpte autor es coneixien entre si i que l’agressió es va produir després d’una discussió per la possessió d’un patinet elèctric.

Amb autobús fins a Barcelona i Milà

Poc després de produir-se l’apunyalament, els investigadors van aconseguir detectar que el presumpte autor havia abandonat la ciutat en un autobús amb destinació a Barcelona i que des d’ací va fer transbord per a traslladar-se a la ciutat italiana de Milà.

Amb tota la informació disponible, els agents van aconseguir situar a l’investigat a la regió italiana Friül-Venècia i posteriorment en la localitat d’Udine, on finalment va ser arrestat després de sol·licitar la col·laboració a l’equip italià de la Xarxa Europea d’Equips de Cerca de Fugitius (ENFAST).

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios