13 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un avió de ryanair amb problemes activa l’alerta local en l’aeroport d’Alacant

Avió Ryanair

Un avió de Ryanair en una imatge d’arxiu | València Diari

 

Un avió de la companyia Ryanair amb destinació Manchester s’ha vist obligat a tornar a l’aeroport d’Alacant-Elx este dimarts al voltant de les 15.30 hores, al cap de pocs minuts d’enlairar-se, a conseqüència d’un problema tècnic en l’aparell, que no ha sigut especificat.

 

Segons han informat fonts d’Aena, el pilot ha pres la decisió de tornar a prendre terra, per a açò ha estat en l’aire mentres realitzava «una espera». L’aterratge s’ha realitzat sense incidències.

 

L’avió s’havia enlairat rumb a Manchester a les 14.30 hores i ha tornat a la pista a les 15.30 hores. Per eixa situació l’aeroport Alacant-Elx ha activat l’alerta local, que suposa que es mobilitzen només els recursos d’emergències propis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.