Una banyista d’Alacant és hospitalitzada en patir una picada de caravel·la portuguesa

 

Una banyista de mitjana edat patia recentment una picada de caravel·la portuguesa en la cara mentres es banyava en el Cap de les Hortes d’Alacant, segons ha avançat el diari Información. Esta és la primera picada que es registra este estiu en les platges alacantines per part d’esta espècie.

 

La dona pareix que no va poder evitar-la i va sentir un fort assot en la cara. La banyista va ser traslladada de forma urgent a l’Hospital de Sant Joan, on finalment va ser ingressada, ja que tenia la cara molt unflada, a més d’irritació i dolor.

 

Esta és la primera complicació als banyistes que provoca la caravel·la portuguesa enguany en Alacant. El passat estiu ja es van comptabilitzar diversos casos de picades, a més de gran quantitat d’exemplars trobats en les aigües alacantines.

 

Des de l’ajuntament d’Alacant s’assegurava al diari Información que cada matí s’inspeccionen les aigües de les zones de bany per a confirmar que no hi ha meduses ni caravel·les. En este sentit, es destacava que en cas que este estiu puga existir alguna situació de risc per la presència d’esta espècie, es farà onejar la bandera roja en les platges afectades.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU