Una banyista d’Alacant és hospitalitzada en patir una picada de caravel·la portuguesa

 

Una banyista de mitjana edat patia recentment una picada de caravel·la portuguesa en la cara mentres es banyava en el Cap de les Hortes d’Alacant, segons ha avançat el diari Información. Esta és la primera picada que es registra este estiu en les platges alacantines per part d’esta espècie.

 

La dona pareix que no va poder evitar-la i va sentir un fort assot en la cara. La banyista va ser traslladada de forma urgent a l’Hospital de Sant Joan, on finalment va ser ingressada, ja que tenia la cara molt unflada, a més d’irritació i dolor.

 

Esta és la primera complicació als banyistes que provoca la caravel·la portuguesa enguany en Alacant. El passat estiu ja es van comptabilitzar diversos casos de picades, a més de gran quantitat d’exemplars trobats en les aigües alacantines.

 

Des de l’ajuntament d’Alacant s’assegurava al diari Información que cada matí s’inspeccionen les aigües de les zones de bany per a confirmar que no hi ha meduses ni caravel·les. En este sentit, es destacava que en cas que este estiu puga existir alguna situació de risc per la presència d’esta espècie, es farà onejar la bandera roja en les platges afectades.

Últimes notícies

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.