Una banyista d’Alacant és hospitalitzada en patir una picada de caravel·la portuguesa

 

Una banyista de mitjana edat patia recentment una picada de caravel·la portuguesa en la cara mentres es banyava en el Cap de les Hortes d’Alacant, segons ha avançat el diari Información. Esta és la primera picada que es registra este estiu en les platges alacantines per part d’esta espècie.

 

La dona pareix que no va poder evitar-la i va sentir un fort assot en la cara. La banyista va ser traslladada de forma urgent a l’Hospital de Sant Joan, on finalment va ser ingressada, ja que tenia la cara molt unflada, a més d’irritació i dolor.

 

Esta és la primera complicació als banyistes que provoca la caravel·la portuguesa enguany en Alacant. El passat estiu ja es van comptabilitzar diversos casos de picades, a més de gran quantitat d’exemplars trobats en les aigües alacantines.

 

Des de l’ajuntament d’Alacant s’assegurava al diari Información que cada matí s’inspeccionen les aigües de les zones de bany per a confirmar que no hi ha meduses ni caravel·les. En este sentit, es destacava que en cas que este estiu puga existir alguna situació de risc per la presència d’esta espècie, es farà onejar la bandera roja en les platges afectades.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.