Una banyista d’Alacant és hospitalitzada en patir una picada de caravel·la portuguesa

 

Una banyista de mitjana edat patia recentment una picada de caravel·la portuguesa en la cara mentres es banyava en el Cap de les Hortes d’Alacant, segons ha avançat el diari Información. Esta és la primera picada que es registra este estiu en les platges alacantines per part d’esta espècie.

 

La dona pareix que no va poder evitar-la i va sentir un fort assot en la cara. La banyista va ser traslladada de forma urgent a l’Hospital de Sant Joan, on finalment va ser ingressada, ja que tenia la cara molt unflada, a més d’irritació i dolor.

 

Esta és la primera complicació als banyistes que provoca la caravel·la portuguesa enguany en Alacant. El passat estiu ja es van comptabilitzar diversos casos de picades, a més de gran quantitat d’exemplars trobats en les aigües alacantines.

 

Des de l’ajuntament d’Alacant s’assegurava al diari Información que cada matí s’inspeccionen les aigües de les zones de bany per a confirmar que no hi ha meduses ni caravel·les. En este sentit, es destacava que en cas que este estiu puga existir alguna situació de risc per la presència d’esta espècie, es farà onejar la bandera roja en les platges afectades.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.