Un banyista i un guàrdia civil ferits en la platja de la Mata de Torrevieja

 

Este dijous dos banyistes, un xic de 26 anys i una dona de 37, han hagut de ser rescatats en la platja de la Mata de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Els dos espanyols es trobaven a una distància d’entre 50 i 75 metres de la platja, agarrats a dos boies, ja que no conseguien eixir de l’aigua per la fort corrent i onatge, segons ha informat la Guàrdia Civil en un comunicat.

 

Els fets s’han produït poc abans de les huit de la vesprada en una zona de bany sense socorrista i amb bandera roja, fins a on s’han dirigit diverses patrulles de la Policia Local i la Guàrdia Civil. Els policies han ajudat als guàrdies civils a entrar en l’aigua amb unes cordes per a rescatar als dos banyistes. Una operació que s’ha hagut de repetir diverses voltes a causa de la mala situació de la mar.

 

D’altra banda, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha rebut l’avís del succés, en el que s’informava que un banyista presentava símptomes d’ofegament i que un agent també necessitava assistència, després d’haver sigut rescatat pel seu company. Ràpidament, ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els servicis mèdics han atés al xic de 26 anys amb símptomes d’ofegament i l’han traslladat en l’ambulància de SVB a l’hospital de Torrevieja. Per la seua banda, l’agent de la Benemèrita de 45 anys ha sigut assistit amb dificultat respiratòria i traslladat a l’hospital Quirón de Torrevieja en l’ambulància del SAMU. Segons la Guàrdia Civil, l’agent ha passat la nit en la Unitat de Cures Intensives (UCI) i continua ingressat, «conscient, encara que atordit i deshidratat».

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.