Un bar obri durant dos nits seguides en Sagunt

Fotografía de dos vasos vacíos en una terraza

Tenia el bar obert a pesar de la prohibició | EP

 

La Policia Local de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sancionat este cap de setmana a un bar ubicat en el centre històric d’este municipi per estar obert durant dos nits seguides al públic a pesar de la prohibició imposada per l’estat d’alarma decretat a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, va ser gràcies als avisos de diferents veïns de la zona els que van avisar a la policia, ja que alertaven un gran tràfec de gent fora dels horaris permesos. Quan els agents van anar la primera nit, van entrar dins del bar i van sancionar a totes les persones que estaven dins, de la mateixa manera que a la gent que estava en el carrer bevent consumicions del local.

 

A demés, durant la segona nit que van tornar a anar fins al mateix bar, els agents policials en esta ocasió sí que van multar al propietari del bar per saltar-se les normes. Junt a estes sancions, la policia també va multar a un grup de gent que estava celebrant una festa privada en una casa ubicada per la zona del Port de la localitat.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.