Un bar obri durant dos nits seguides en Sagunt

Fotografía de dos vasos vacíos en una terraza

Tenia el bar obert a pesar de la prohibició | EP

 

La Policia Local de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sancionat este cap de setmana a un bar ubicat en el centre històric d’este municipi per estar obert durant dos nits seguides al públic a pesar de la prohibició imposada per l’estat d’alarma decretat a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, va ser gràcies als avisos de diferents veïns de la zona els que van avisar a la policia, ja que alertaven un gran tràfec de gent fora dels horaris permesos. Quan els agents van anar la primera nit, van entrar dins del bar i van sancionar a totes les persones que estaven dins, de la mateixa manera que a la gent que estava en el carrer bevent consumicions del local.

 

A demés, durant la segona nit que van tornar a anar fins al mateix bar, els agents policials en esta ocasió sí que van multar al propietari del bar per saltar-se les normes. Junt a estes sancions, la policia també va multar a un grup de gent que estava celebrant una festa privada en una casa ubicada per la zona del Port de la localitat.

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.