Un bar obri durant dos nits seguides en Sagunt

Fotografía de dos vasos vacíos en una terraza

Tenia el bar obert a pesar de la prohibició | EP

 

La Policia Local de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sancionat este cap de setmana a un bar ubicat en el centre històric d’este municipi per estar obert durant dos nits seguides al públic a pesar de la prohibició imposada per l’estat d’alarma decretat a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, va ser gràcies als avisos de diferents veïns de la zona els que van avisar a la policia, ja que alertaven un gran tràfec de gent fora dels horaris permesos. Quan els agents van anar la primera nit, van entrar dins del bar i van sancionar a totes les persones que estaven dins, de la mateixa manera que a la gent que estava en el carrer bevent consumicions del local.

 

A demés, durant la segona nit que van tornar a anar fins al mateix bar, els agents policials en esta ocasió sí que van multar al propietari del bar per saltar-se les normes. Junt a estes sancions, la policia també va multar a un grup de gent que estava celebrant una festa privada en una casa ubicada per la zona del Port de la localitat.

Últimes notícies

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.