13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Un bar obri durant dos nits seguides en Sagunt

Fotografía de dos vasos vacíos en una terraza

Tenia el bar obert a pesar de la prohibició | EP

 

La Policia Local de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sancionat este cap de setmana a un bar ubicat en el centre històric d’este municipi per estar obert durant dos nits seguides al públic a pesar de la prohibició imposada per l’estat d’alarma decretat a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, va ser gràcies als avisos de diferents veïns de la zona els que van avisar a la policia, ja que alertaven un gran tràfec de gent fora dels horaris permesos. Quan els agents van anar la primera nit, van entrar dins del bar i van sancionar a totes les persones que estaven dins, de la mateixa manera que a la gent que estava en el carrer bevent consumicions del local.

 

A demés, durant la segona nit que van tornar a anar fins al mateix bar, els agents policials en esta ocasió sí que van multar al propietari del bar per saltar-se les normes. Junt a estes sancions, la policia també va multar a un grup de gent que estava celebrant una festa privada en una casa ubicada per la zona del Port de la localitat.

Últimes notícies

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.

FGV obri 68 places per a conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM

FGV ha obert una convocatòria per concurs oposició amb 68 places per a servicis de conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM d'Alacant. La inscripció és telemàtica i tanca el 22 de desembre a les 11.59 h.

Compromís reclama un nou pla de treball en la comissió de la dana de Les Corts

Compromís ha registrat en Les Corts una petició per a replantejar la comissió de la dana, recuperar documentació rebutjada i citar ja a les associacions de víctimes. El grup critica el pla aprovat per PP i Vox i alerta d'absències en la pròxima sessió.

Les pluges han superat els 100 litres a la Safor en quatre hores i han provocat avisos puntuals

La Font d'En Carrós ha registrat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés trencaments de baixants. Alacant i Castelló han acumulat menys pluja.