Un bar obri durant dos nits seguides en Sagunt

Fotografía de dos vasos vacíos en una terraza

Tenia el bar obert a pesar de la prohibició | EP

 

La Policia Local de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), ha sancionat este cap de setmana a un bar ubicat en el centre històric d’este municipi per estar obert durant dos nits seguides al públic a pesar de la prohibició imposada per l’estat d’alarma decretat a causa de la pandèmia del coronavirus.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, va ser gràcies als avisos de diferents veïns de la zona els que van avisar a la policia, ja que alertaven un gran tràfec de gent fora dels horaris permesos. Quan els agents van anar la primera nit, van entrar dins del bar i van sancionar a totes les persones que estaven dins, de la mateixa manera que a la gent que estava en el carrer bevent consumicions del local.

 

A demés, durant la segona nit que van tornar a anar fins al mateix bar, els agents policials en esta ocasió sí que van multar al propietari del bar per saltar-se les normes. Junt a estes sancions, la policia també va multar a un grup de gent que estava celebrant una festa privada en una casa ubicada per la zona del Port de la localitat.

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.