Acaba en una batalla campal una macrofesta il·legal amb unes 2.000 persones

Brussel·les es va convertir el dissabte en un focus d’infecció per coronavirus, ja que es va celebrar una macrofesta il·legal en un bosc urbà de la capital belga, i que va tindre que desallotjar la policia.

Esta és la segona festa que es convoca en un mes, amb aire reivindicatiu després de mesos de restriccions per la pandèmia del coronavirus, sense respectar les mesures sanitàries i malgrat la prohibició de les autoritats.
Fent cas omís de la policia unes 2.000 persones es van concentrar en un parc, per la qual cosa uns 500 agents van haver d’intervindre.

Llançament d’objectes contra els agents

 

Després de contrastar que “les mesures sanitàries no es respectaven en el Bois de la Cambre”, la Policia de Brussel·les va anunciar en el seu compte de Twitter que anava a evacuar el lloc poc abans de procedir a fer-lo.

Malgrat l’avís, alguns esvalotadors van començar a llançar-los pedres i material pirotècnic, a més de calar foc a poals de fem i a branques amb les quals van fer fogueres.

La majoria dels concentrats, d’edats molt heterogènies, van tractar d’interposar-se entre els provocadors i la policia, que finalment va carregar contra els primers amb canons d’aigua i gasos lacrimògens.

Últimes notícies

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.