Acaba en una batalla campal una macrofesta il·legal amb unes 2.000 persones

Brussel·les es va convertir el dissabte en un focus d’infecció per coronavirus, ja que es va celebrar una macrofesta il·legal en un bosc urbà de la capital belga, i que va tindre que desallotjar la policia.

Esta és la segona festa que es convoca en un mes, amb aire reivindicatiu després de mesos de restriccions per la pandèmia del coronavirus, sense respectar les mesures sanitàries i malgrat la prohibició de les autoritats.
Fent cas omís de la policia unes 2.000 persones es van concentrar en un parc, per la qual cosa uns 500 agents van haver d’intervindre.

Llançament d’objectes contra els agents

 

Després de contrastar que “les mesures sanitàries no es respectaven en el Bois de la Cambre”, la Policia de Brussel·les va anunciar en el seu compte de Twitter que anava a evacuar el lloc poc abans de procedir a fer-lo.

Malgrat l’avís, alguns esvalotadors van començar a llançar-los pedres i material pirotècnic, a més de calar foc a poals de fem i a branques amb les quals van fer fogueres.

La majoria dels concentrats, d’edats molt heterogènies, van tractar d’interposar-se entre els provocadors i la policia, que finalment va carregar contra els primers amb canons d’aigua i gasos lacrimògens.

Últimes notícies

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.