Acaba en una batalla campal una macrofesta il·legal amb unes 2.000 persones

Brussel·les es va convertir el dissabte en un focus d’infecció per coronavirus, ja que es va celebrar una macrofesta il·legal en un bosc urbà de la capital belga, i que va tindre que desallotjar la policia.

Esta és la segona festa que es convoca en un mes, amb aire reivindicatiu després de mesos de restriccions per la pandèmia del coronavirus, sense respectar les mesures sanitàries i malgrat la prohibició de les autoritats.
Fent cas omís de la policia unes 2.000 persones es van concentrar en un parc, per la qual cosa uns 500 agents van haver d’intervindre.

Llançament d’objectes contra els agents

 

Després de contrastar que “les mesures sanitàries no es respectaven en el Bois de la Cambre”, la Policia de Brussel·les va anunciar en el seu compte de Twitter que anava a evacuar el lloc poc abans de procedir a fer-lo.

Malgrat l’avís, alguns esvalotadors van començar a llançar-los pedres i material pirotècnic, a més de calar foc a poals de fem i a branques amb les quals van fer fogueres.

La majoria dels concentrats, d’edats molt heterogènies, van tractar d’interposar-se entre els provocadors i la policia, que finalment va carregar contra els primers amb canons d’aigua i gasos lacrimògens.

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.