Els bombers apaguen un incendi forestal en el vessant del castell de Sant Ferran d’Alacant

 

Tres dotacions de bombers de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) s’han desplaçat per a extingir un incendi forestal, que s’ha iniciat en el vessant del castell de Sant Ferran, que ha afectat una superfície de 1.000 metres de bosc baix i matolls, que s’ha complicat per les fortes ratxes de vent i amb la ràpida intervenció s’ha conseguit controlar.

 

L’avís s’ha produït cap a les 14.00 hores, quan s’ha alertat a través de la sala operativa de l’incendi, i la Policia Local ha acudit amb diverses patrulles. Els bombers, a la seua arribada, han iniciat l’extinció i l’atac sobre les flames desplegant un total de quatre línies d’aigua en diferents fronts.

 

Fonts del SPEIS i policials han informat que no es pot determinar si el foc ha sigut provocat, i les faenes d’extinció s’han complicat a causa de les fortes ratxes de vent. L’incendi s’ha controlat amb diferents equips d’intervenció i ha afectat 1.000 metres de bosc baix i matolls, evitant que es propagara per tot el vessant cremant la massa forestal.

 

Una volta extingit el foc, s’ha intervingut refrescant la zona per a evitar que es reavive, i posteriorment s’ha retirat l’operatiu d’intervenció de bombers de la zona afectada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.