Els bombers apaguen un incendi forestal en el vessant del castell de Sant Ferran d’Alacant

 

Tres dotacions de bombers de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) s’han desplaçat per a extingir un incendi forestal, que s’ha iniciat en el vessant del castell de Sant Ferran, que ha afectat una superfície de 1.000 metres de bosc baix i matolls, que s’ha complicat per les fortes ratxes de vent i amb la ràpida intervenció s’ha conseguit controlar.

 

L’avís s’ha produït cap a les 14.00 hores, quan s’ha alertat a través de la sala operativa de l’incendi, i la Policia Local ha acudit amb diverses patrulles. Els bombers, a la seua arribada, han iniciat l’extinció i l’atac sobre les flames desplegant un total de quatre línies d’aigua en diferents fronts.

 

Fonts del SPEIS i policials han informat que no es pot determinar si el foc ha sigut provocat, i les faenes d’extinció s’han complicat a causa de les fortes ratxes de vent. L’incendi s’ha controlat amb diferents equips d’intervenció i ha afectat 1.000 metres de bosc baix i matolls, evitant que es propagara per tot el vessant cremant la massa forestal.

 

Una volta extingit el foc, s’ha intervingut refrescant la zona per a evitar que es reavive, i posteriorment s’ha retirat l’operatiu d’intervenció de bombers de la zona afectada.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.