Els bombers eviten que el foc en un cotxe s’estenga a una zona forestal en Campoamor

 

Esta nit de dimarts, 13 d’octubre, cap a les 23.50 hores, es va produir l’incendi d’un cotxe en Campoamor, en Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant). El vehicle es trobava estacionat en  un aparcament del carrer Río Nacimiento, molt prop de la platja de la Glea. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el cotxe va començar a cremar-se molt prop d’una zona de vegetació. Ràpidament, els bombers del parc de Torrevieja-Baix Segura Sud es desplaçaren fins al lloc dels fets per a extingir les flames

 

En el moment en que van arribar els bombers del Consorci Provincial el foc s’havia expandit a una àrea a on hi ha arbres. Per esta raó, els bombers van haver d’intervenir en l’incendi perquè no tinguera conseqüències més greus. 

 

En el dispositiu participaren l’equip de bombers, sis efectius, que usaren una bomba pesada urbana per extingir el foc. Lamentablement, el cotxe ha quedat totalment calcinat. Ara, queda per aclarar la causa de l’incendi.

 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.