17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Els bombers eviten que el foc en un cotxe s’estenga a una zona forestal en Campoamor

 

Esta nit de dimarts, 13 d’octubre, cap a les 23.50 hores, es va produir l’incendi d’un cotxe en Campoamor, en Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant). El vehicle es trobava estacionat en  un aparcament del carrer Río Nacimiento, molt prop de la platja de la Glea. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el cotxe va començar a cremar-se molt prop d’una zona de vegetació. Ràpidament, els bombers del parc de Torrevieja-Baix Segura Sud es desplaçaren fins al lloc dels fets per a extingir les flames

 

En el moment en que van arribar els bombers del Consorci Provincial el foc s’havia expandit a una àrea a on hi ha arbres. Per esta raó, els bombers van haver d’intervenir en l’incendi perquè no tinguera conseqüències més greus. 

 

En el dispositiu participaren l’equip de bombers, sis efectius, que usaren una bomba pesada urbana per extingir el foc. Lamentablement, el cotxe ha quedat totalment calcinat. Ara, queda per aclarar la causa de l’incendi.

 

Últimes notícies

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.

Costello estarà deu dies de baixa i el València Basket confia que arribe a la Copa

L'interior patix molèsties en el genoll esquerre i es detindrà uns deu dies. El club confia que estiga llest per a la Copa del Rei del 19 de febrer en el Roig Arena.

Marató València patrocinarà el Gran Premi Internacional de València d’atletisme

Marató València patrocinarà des de 2026 el Gran Premi Internacional de València d'atletisme. L'objectiu és elevar el míting 'indoor' fins a l'elit, amb possibles canvis de data per a atraure a les grans figures.