18.6 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Els bombers extingixen un incendi forestal declarat en Antella

 

Efectius de bombers han donat per extingit a les 22.33 hores d’este dissabte l’incendi forestal declarat en la zona de la Partida el Bosc en el municipi d’Antella, en la comarca de la Ribera Alta (València).

 

El foc es va declarar cap a les 16.30 hores en la zona de la Partida el Bosc i es va reclassificar a incendi forestal després d’inicialment haver sigut categoritzat com de vegetació, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències ‘112 CV’ en el seu perfil de Twitter. A demés, posteriorment s’ha detectat un segon focus a 500 metres de l’inici de l’incendi.

 

Fins al lloc s’han mobilitzat tres unitats de bombers forestals de la Generalitat, l’helicòpter HLC V-2 amb unitat helitransportada, una dotació del Consorci Provincial de Bombers de València, tres autobombes, una bomba urbana pesada, un coordinador forestal i una unitat de prevenció.

 

Poc abans de les 17.00 hores s’ha desmobilitzat l’helicòpter en no poder actuar per l’existència d’una línia d’alta tensió prop de l’incendi.

Últimes notícies

Hisenda ha oferit a les comunitats autònomes un dèficit del 0,1% del PIB per a 2026-2028

Hisenda ha oferit a les comunitats un objectiu de dèficit del 0,1% del PIB per a 2026-2028 en el CPFF. La mesura afig 5.485 milions de marge i la seua aprovació és previsible.

Les comunitats rebran un rècord de 157.731 milions en lliuraments a compte en 2026

Hisenda ha confirmat que en 2026 les comunitats rebran 157.731 milions en lliuraments a compte, un 7% més que enguany. El CPFF fixa a més un dèficit del 0,1% del PIB per a 2026-2028.

Merino acudix al CPFF amb poques esperances d’avanços en el finançament autonòmic

La consellera d'Hisenda en funcions ha acudit al CPFF amb 'poques esperances' de progrés en la reforma del sistema. Exigix un fons d'anivellament i abordarà el FLA extraordinari.

Familiars de les víctimes de la DANA es concentren davant el Congrés contra la gestió de Mazón

Un centenar de familiars i amics de les víctimes de la DANA s'ha concentrat davant el Congrés per a retraure a Carlos Mazón la seua gestió del temporal en la Comunitat Valenciana.

La seu del PP de Castelló ha començat el dia amb pintades contra Mazón

La seu del PP de Castelló ha aparegut amb pintades contra Mazón que esmenten a Arran. El partit ha denunciat els fets com a delicte d'odi i ha rebutjat la intimidació.

El juí a l’alcalde d’Orihuela, Pepe Vegara, per presumpta falsedat arrancarà el divendres 21

El juí contra Pepe Vegara i tres empresaris per presumpta falsedat documental i frau fiscal arrancarà el dia 21 després d'ajornar-se per un problema mèdic. La Fiscalia sol·licita set anys de presó per a l'alcalde.

Mazón diu que no va contestar a Pradas perquè podia tindre el mòbil en la motxilla

El president en funcions ha explicat en el Congrés que no va respondre a dos crides de la exconsellera d'Interior perquè podia tindre el mòbil en la motxilla o estar en altres gestions. Ha subratllat que la decisió del missatge d'alerta no li corresponia i ha denunciat faules sobre el seu itinerari.

Dos detinguts per agredir amb un martell a un veí de Novelda

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 24 anys per una agressió amb martell en un parc de Novelda. La víctima va patir ferides greus al cap.